• Wel nu vroeg ik mij eens af of er hier mensen zijn die een dagboek hebben, of ik werkelijk de enigste ben :'D.
    Heb het niet zo lang eigenlijk, nog maar een maand. En dat na verscheidene mislukte pogingen in het verleden om het vol te houden :'D;
    Maar 'k vind het wel leuk ^^.
    En later is het vast leuk om terug te lezen.

    Nog iemand een dagboek?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Rory schreef:
    Nee, ik kan dat echt niet. Ik raak snel gefrustreerd van schrijven met een pen en ik denk liever dan dat ik erover schrijf. En als ik wel de behoefte voel om te schrijven, dan liever in de vorm van een verhaal, zodat ik het van me af kan duwen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee ik heb, random schriftjes en blokjes papier waar ik ideeën of gedachtenspinsels in/op neerpen, maar een effectief dagboek heb ik nooit volgehouden c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb hem laatst bij het opruimen weggegooit, omdat mijn broertje eruit aan het voorlezen was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Reassurance schreef:
    Vroeger wel altijd, nu niet meer.


    Save me from myself.

    Ik had een dagboek toen ik like, 12 was, maar nadat het gestolen was door een 'vriend' heb ik er nooit meer een bijgehouden.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb er wel 1, maar schrijf er heel soms wat in letterlijk 1x per jaar.;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb het altijd wel geprobeerd maar hield het nooit langer dan een paar dagen vol. en bovendien loopt mijn stomme broertje altijd mijn kamer in en jat mijn spullen :@


    Life's a journey, not a destination

    Ik heb een dagboek ja, al heel lang.
    Maar vervolgens schrijf ik er maanden niet in, denk ik 'kut dat moet ik echt eens doen', begin ik eraan, krijg ik kramp in mn hand omdat ik zo veel wil schrijven, en hou ik er weer mee op :'D
    Maar ik wil t eigenlijk wel allemaal bij gaan schrijven, want ik vind t leuk om t later terug te kunnen lezen (maar dat zeg ik al weetikhoelang dus of t ook echt gebeurd is nog maar de vraag haha x'])


    Inspiration can hit you any time

    Rappen.

    Ik heb het een paar keer gehad maar nu niet meer.
    Ik wil er wel weer graag een hebben want het doet echt goed om je hart eens te luchten aan "iemand"


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mijn geheugen is mijn dagboek.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik houd nu een dagboek bij sinds 5 november en ik heb al zo'n 40 bladzijdes beschreven. Ik heb wel eens vaker geprobeerd om een dagboek bij te houden maar meestal hield ik dat maar 2 weken vol. Nu gaat het dus wel goed.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    I do (:


    Owl you need is love.

    Ik heb er alleen in de vakantie eentje. Dat is omdat ik dan niet m'n eigen computer in de buurt heb, waar ik normaal altijd alles op m'n persoonlijke tumblrblog dump. Dus dan schrijf ik alles maar van me af in een schrifje. :'D


    wth.

    Ik heb 1 dagboek vol gemaakt. Heb er echt 10 jaar over gedaan ofzo :'D


    -