• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Vermoeid schudde ik mijn hoofd. een gewonde fayan alleen laten zoeken naar de arme, vermist Ferron? Echt niet. ik nam zijn hand wat steviger vast en ging door. Ik keek even snel naar Fayan, maar zijn ogen waren op iets heel anders gericht, een donker plasje vloeistof.
    'Ferron! Kun je ons horen?' probeerde ik opnieuw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Verdomme,' zeiden ik en Dario tegelijkertijd toen we het bloed zagen. 'Misschien is het iets anders,' probeerde Dario, maar ik schudde mijn hoofd. Ik had vaak genoeg bloed gezien. 'Zeg, zien jullie ergens sleepsporen?' Want volgens mij waren die er niet, maar het zou kunnen dat ik me vergiste. Of ik het gelijk, en dat zou moeten betekenen... Mijn blik gleed omhoog en op dat moment hoopte ik heel hard dat ik de sporen over het hoofd gezien had.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik wilde mijn mond opendoen om ook te gaan roepen, verder te zoeken, de moed niet op te geven, tot ik overstemd werd door niemand minder dan Snow, die diep zuchtte voor hij sprak.
    "Jullie zijn zo naïef. Jullie vinden een stuk van zijn shirt, een plas bloed en dan nog denken dat hij hier wel ergens is. Nou, laat mij jullie even uit de droom halen: Ferron is er niet meer."
    Ik zakte neer op mijn knieën, had de energie niet meer om op te staan en staarde naar het plasje bloed, met het stukje stof nog altijd tegen me aangeklemd.
    Ferron is er niet meer. Bedoelde hij dat zoals ik vreesde dat hij het bedoelde?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Wát heb je met hem gedaan?' snauw ik, terwijl ik Fayan in mijn armen trek. Ferron kan niet gewoon weg zijn, fayan gaat dat niet aankunnen. Ik dacht aan de eerste keer dat ik de kleine, vrolijke jongen had ontmoet, toen hij me metteen zijn held noemde.
    'Geef antwoord, Snow!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    "Ach, details, details... zo belangrijk is dat toch niet? Zie het van de positieve kant; nu is er straks meer eten voor jullie én hoeven jullie hem niet meer mee te sjouwen. Nou, kijk, beter toch?" lachte ik. Ik genoot van hun gezichten, de woede op het gezicht van Saph en het intense verdriet op die van Fayan, zijn broer. Maar die leek het nog niet helemaal te kunnen bevatten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Het klopt niet,' mompelde ik zachtjes en daar werd ik ook met de seconde zekerder van. Wij hadden met z'n allen een behoorlijk spoor achtergelaten, zelfs Aurora, die de lichtste van ons allemaal was, had niet kunnen voorkomen dat je duidelijk kon zien waar ze gelopen had. En er waren hier geen sporen van Ferron, geen tekenen dat er een lijk versleept was. Geen druppels bloed, alleen dat plasje. Niets wees erop dat er ook werkelijk iemand geweest was. 'Het klopt niet,' herhaalde ik, iets harder, zekerder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    'niets klopt hier,' sis ik, terwijl ik Fayan steviger vasthoud. We moeten gewoon doorgaan. Gewoon doorlopen, Snow deze voldoening niet geven...
    'Hij is neit voorgoed weg, Fayan, misschien vinden we hem later nog,' fluister ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    "Saph. Luister naar me. Je vind die jongen niet meer. Zoals ik al zei; hij is weg. Voorgoed." Ik wachtte even, voor ik uitsprak wat waarschijnlijk wel door het hoofd van hen allemaal ging. "Hij is dood. Ik kan je best zijn lijk tonen, als ik je dan wel kan overtuigen."

    Fayan - Stylist
    Ferron. Was. Dood. Omdat ik niet naar hem toeging, maar jankend in dat gras lag. Nu was ik mijn kleine broertje kwijt. Ik moes mijn tong zo ongeveer afbijten om Snow niet te smeken mij dan ook maar af te maken. Die dikke deken van depressie lag weer om me heen. Ik wilde het niet geloven, maar ik wilde mezelf ook geen valse hoop geven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    stileltjes hield ik fayan dichter bij me. Dood. ik wilde het niet geloven, weigerde het bijna. Maar ik keek weer naar het plasje bloed.
    'Je hebt hem dus vermoord,' antwoord ik Snow met opeengeklemde kaken en een emotieloze stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Kijk dan,' snauwde ik. 'Wij hebben sporen achtergelaten - de hele aarde is omgewoeld waar wij gelopen hebben. Aurora weegt nog geen dertig kilo en zelfs zij heeft voetsporen achtergelaten. Zie jij ergens sporen van Ferron? Ik niet, namelijk. En er zijn geen sleepsporen. Wonden bloeden niet keurig in plasjes om dan op te houden als je opstaat, hoor. En ik zie nergens bloeddruppels. Het is een heel mooi plasje, maar als er iets in gelegen had, had je dat kunnen zien - dan had er bloed op andere dingen gezeten.' Snow bood aan om het lijk te laten zien, wat me toch aan het twijfelen bracht. Maar dat liet ik niet merken, natuurlijk niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nathaniel Snow
    "Ik ben blij dat je zo snel van begrip bent, Saph. Ik heb hem inderdaad vermoord en het was verrassend gemakkelijk. Hij stribbelde wel wat tegen, maar het was snel gebeurd. Hij heeft maar een paar minuten intense pijn beleeft, dus het viel wel mee."
    Daarna richtte ik me tot het andere meisje, Cassie, die me veel te slim nadacht.
    "Ik ben netjes, Cassie. Ik ruim mijn sporen op en laat alleen achter wat nodig is om voor jullie te beseffen wat er gebeurd is. Wie zegt dat ik Ferron hier heb vermoord en dat ik niet gewoon zijn bloed hier heb gedumpt speciaal voor jullie om te ontdekken? Ik waarschuw je, nog even en ik zal je het lijk laten zien. Dat is voor jou en Saph waarschijnlijk gewoon de bevestiging, maar voor Fayan zal dat even het einde van de wereld betekenen, nietwaar? Dus bedenk goed wat je wilt doen."

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 13:48 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh wait, even mijn post aanpassen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *vernietigt wiskunde*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Brrrrrrrrb, even andere pc undso :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'hou je bek, Snow,' mompel ik, terwijl ik mijn hoofd schud naar Cassie. Negeren voor nu. Dit is al erg genoeg. ik leg mijn hand tegen fayan's wang en kijk hem bezorgd aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.