• Heyhoi.

    Even voor de duidelijkheid: ik maak dit topic niet voor medelijden, maar om uit te leggen hoe en wat en waarom ik misschien bot reageer of weinig online kom de komende tijd.


    We zijn uit elkaar gegaan omdat we heel veel ruzie hadden. Kevin heeft PDD-NOS en ADHD in zijn hoofd. Daardoor werd het op ten duur moeilijk om nog goed met elkaar om te gaan, hij toonde zijn emoties niet. Ik geef hem niet de schuld dat het uit is hierdoor, maar het heeft er wel mee te maken.
    Zijn moeder mocht mij sowieso al niet, omdat ik een schooldiploma heb. Kevin heeft praktijkonderwijs gedaan en is hiermee eerder gestopt. Hij werkt nu op een sociale werkplaats en heeft een WAJONG-uitkering. Hij zal nooit normaal werk kunnen doen. Zijn moeder was jaloers dat ik wel de kans heb om een goede baan te krijgen, omdat ik op het MBO zit (niveau 4). En ook omdat ik de kans heb om na deze opleiding nog door te gaan leren.
    Na heel veel ruzies is het dus uitgegaan. We hebben nu nog maar om een ding contact: mijn zwangerschap. Ja, ik ben door de prikpil heen zwanger gegaan. Dat gebeurt niet heel erg vaak, maar helaas bij mij wel. Ik ben gisteren bij de dokter geweest, heb een test gedaan en daar is uitgekomen dat het dus positief is. Ik heb gekozen voor abortus en deze heb ik hoogstwaarschijnlijk volgende week. Eerst wou hij erbij zijn, hebben we over gepraat net. We zijn met zo'n ruzie geëindigd dat ik heb besloten hem er niet meer bij te willen hebben.

    Sorry, lang verhaal. Hoop dat jullie alles snappen en niet raar over me gaan denken. Dan weten jullie tenminste hoe het komt, als ik de komende tijd bot reageer op het forum.

    Dankjulliewel (:

    EDIT 15/12

    Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Het blijkt dat ik al 13 weken en 5 dagen een kindje bij me draag. Ik heb medicatie gekregen die binnen 36-38 uur een bevalling verwekt. Zaterdag ga ik dus bevallen van een levenloos kindje en dan is het ook klaar. Houden kon sowieso niet, omdat ik rond de 5e week de prikpil heb gehad. Het kindje heeft een hele grote kans op een beperking en daardoor is mijn besluit nog eens benadrukt: ik laat het weghalen. Sorry voor het omhoogtrappen, maar ik moet het even kwijt. Liefs.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:09 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heel veel sterkte!


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ze moet het blijkbaar kwijt en ze wil uitleg geven zodat mensen haar niet zomaar veroordelen zonder te weten wat er is.

    Ik wens je heel veel sterkte, want het lijkt me een ontzettend vervelende situatie. Als je een simpel praatje nodig hebt, of je hart moet luchten kun je altijd PB'en.
    Begrijpelijk, maar dat zwangerschapstukje is niet ietsje te veel voor hier vind ik. Persoonlijk zou ik dat hier niet posten omdat ik dan juist bang zou zijn voor vooroordelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Begrijpelijk, maar dat zwangerschapstukje is niet ietsje te veel voor hier vind ik. Persoonlijk zou ik dat hier niet posten omdat ik dan juist bang zou zijn voor vooroordelen.

    Misschien wel. En ik zeg ook niet dat ík het zou doen. Maar aan de andere kant vind ik dat ze hier volwassen beslissingen maakt en daarmee ook laat zien dat ze dus best een verantwoordelijk meisje is.
    Maar ik kan begrijpen wat je bedoelt.


    I can't even think straight.

    Dapper van je dat je dat hier durft zetten.
    Het lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken. Heel veel sterkte dus!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hooligan schreef:
    Ontzettend veel sterkte.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Genius schreef:
    Ontzettend veel sterkte! Het is een moeilijke keuze maar ik vind het wel dapper van je.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:39 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Passerby schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom je dit hier post, ik vind dat nogal privé.


    Omdat er hier andere meiden zitten die ook tienermoeder zijn. En omdat ik hier niet zo bevooroordeeld word als in het echt. Mijn vrienden in het echt zouden me nooit meer aankijken en dit is niet iets wat je zonder steun kunt doen. Dan heb ik liever steun van mensen die mij niet (goed) kennen.
    Vandaar (:
    Maar dat is iedereen zijn/haar eigen mening en dit topic is niet bedoeld om uit te vechten of dit nodig is of niet. Voor mij is het wel nodig. Ik moet het ook ergens kwijt en ik kan het aan niemand in mijn echte omgeving kwijt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Omdat er hier andere meiden zitten die ook tienermoeder zijn. En omdat ik hier niet zo bevooroordeeld word als in het echt. Mijn vrienden in het echt zouden me nooit meer aankijken en dit is niet iets wat je zonder steun kunt doen. Dan heb ik liever steun van mensen die mij niet (goed) kennen.
    Vandaar (:
    Maar dat is iedereen zijn/haar eigen mening en dit topic is niet bedoeld om uit te vechten of dit nodig is of niet. Voor mij is het wel nodig. Ik moet het ook ergens kwijt en ik kan het aan niemand in mijn echte omgeving kwijt.
    Begrijpelijk. Zonde dat je niemand hebt waar je echt mee kunt praten. Ga je dan alleen naar het ziekenhuis of gaat je moeder mee, want het zal vast wel even een emotioneel moment worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Begrijpelijk. Zonde dat je niemand hebt waar je echt mee kunt praten. Ga je dan alleen naar het ziekenhuis of gaat je moeder mee, want het zal vast wel even een emotioneel moment worden.


    Ik heb geen contact met mijn moeder, al 14 jaar niet meer. Mijn vriend gaat mee en die heeft beloofd niet te gaan blowen voor die tijd en geen ruzie te gaan trappen. Dus ik hoop dat hij zich aan die belofte houdt..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Veel sterkte en succes. Ik vind dat je de juiste beslissing hebt gemaakt, zowel voor het kindje als voor jezelf. (flower)


    ars moriendi

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik heb geen contact met mijn moeder, al 14 jaar niet meer. Mijn vriend gaat mee en die heeft beloofd niet te gaan blowen voor die tijd en geen ruzie te gaan trappen. Dus ik hoop dat hij zich aan die belofte houdt..
    Oh sorry wist ik niet. Hopelijk heb je dan even iets aan je (ex?)vriend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles Geesje. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind het heel sterk van je hoe je hier mee om gaat en dat je volwassen besluiten neemt ondanks de situatie.

    Heel veel sterkte Gees ik weet ongeveer wat je meemaakt.
    Ik heb een miskraam gehad terwijl ik het juist dolgraag wou houden.
    Meisje je komt er wel doorheen, zolang je er wel goed over blijft praten, en ook echt doen hoor anders breek het je op!
    Succes en als ik iets kan doen pb me !


    I solemny swear i am up to no good

    Ik hoop dat alles goed gaat met de abortus en je niet teveel last gaat krijgen daarvan, zowel fysiek als mentaal. Ook hoop ik heel erg dat je jezelf hierin niet gaat tegen komen als je dadelijk een paar jaar verder bent.
    Dit bedoel ik niet als een negatief iets, ondanks hoe ik tegenover abortus sta hoop ik dat alles soepel verloopt inzoverre dat kan gaan.

    Sterkte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    veel sterkte