• Heyhoi.

    Even voor de duidelijkheid: ik maak dit topic niet voor medelijden, maar om uit te leggen hoe en wat en waarom ik misschien bot reageer of weinig online kom de komende tijd.


    We zijn uit elkaar gegaan omdat we heel veel ruzie hadden. Kevin heeft PDD-NOS en ADHD in zijn hoofd. Daardoor werd het op ten duur moeilijk om nog goed met elkaar om te gaan, hij toonde zijn emoties niet. Ik geef hem niet de schuld dat het uit is hierdoor, maar het heeft er wel mee te maken.
    Zijn moeder mocht mij sowieso al niet, omdat ik een schooldiploma heb. Kevin heeft praktijkonderwijs gedaan en is hiermee eerder gestopt. Hij werkt nu op een sociale werkplaats en heeft een WAJONG-uitkering. Hij zal nooit normaal werk kunnen doen. Zijn moeder was jaloers dat ik wel de kans heb om een goede baan te krijgen, omdat ik op het MBO zit (niveau 4). En ook omdat ik de kans heb om na deze opleiding nog door te gaan leren.
    Na heel veel ruzies is het dus uitgegaan. We hebben nu nog maar om een ding contact: mijn zwangerschap. Ja, ik ben door de prikpil heen zwanger gegaan. Dat gebeurt niet heel erg vaak, maar helaas bij mij wel. Ik ben gisteren bij de dokter geweest, heb een test gedaan en daar is uitgekomen dat het dus positief is. Ik heb gekozen voor abortus en deze heb ik hoogstwaarschijnlijk volgende week. Eerst wou hij erbij zijn, hebben we over gepraat net. We zijn met zo'n ruzie geëindigd dat ik heb besloten hem er niet meer bij te willen hebben.

    Sorry, lang verhaal. Hoop dat jullie alles snappen en niet raar over me gaan denken. Dan weten jullie tenminste hoe het komt, als ik de komende tijd bot reageer op het forum.

    Dankjulliewel (:

    EDIT 15/12

    Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Het blijkt dat ik al 13 weken en 5 dagen een kindje bij me draag. Ik heb medicatie gekregen die binnen 36-38 uur een bevalling verwekt. Zaterdag ga ik dus bevallen van een levenloos kindje en dan is het ook klaar. Houden kon sowieso niet, omdat ik rond de 5e week de prikpil heb gehad. Het kindje heeft een hele grote kans op een beperking en daardoor is mijn besluit nog eens benadrukt: ik laat het weghalen. Sorry voor het omhoogtrappen, maar ik moet het even kwijt. Liefs.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:09 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat het ziekenhuis wel weet dat je na 12 week geen abortus meer mag plegen :') ''Het kindje heeft een hele grote kans op een beperking '' en dat vertelde ze over die handicap.

    Ik moet duidelijk over die zin gelezen hebben..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De abortusgrens staat tot, zover ik weet, de 14 weken. ik heb gehoord dat ze die grens, heel erg genoeg, willen gaan ophogen tot 16 weken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wens je heel veel sterkte! Het zal vast moeilijk voor je worden.
    En ik ben het met je beslissing eens, hoe hard het ook klinkt.
    Ze is 16, heeft het kind dus niks te bieden. Zij zelf zal het moeilijk krijgen op school en er waarschijnlijk mee moeten stoppen. Het kind zal opgroeien in rare omstandigheden en het heeft een grote kans op een beperking waardoor het een nog slechter leven zal krijgen. Ik zou dus ook abortus aanraden...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Negligible schreef:
    (...)
    Het is nog steeds een soort van abortus toch? Als ze er medicatie voor neemt en het kind sowieso nog niet groot genoeg is om op zichzelf te leven.
    En ik zie hierboven staan dat het kindje kans had op een handycap, maar dat zie ik er niet bij staan?

    Eerlijk, ik ben het volledig eens met Maitreya.

    Ik ben het ook eens met Matreya, maar deze discussies zijn zo ontzettend zinloos. Op dit moment zit Voiceless zo in de shit met zichzelf en het laatste waar ze behoefte aan heeft zijn gasten die haar vertellen hoe goed al dan niet slecht het is om een abortus te ondernemen. Alsof ze die tweestrijd zelf niet elke minuut, elke seconde van de dag aan het voeren is. Point is, zij heeft een beslissing gemaakt en gaat die uitvoeren en het enige wat ik haar een beetje kan proberen te bieden, is steun. In hoeverre dat gaat achter een pcschermpje. Ook al gaat de beslissing tegen mijn (confessionele) waarden in.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 22:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik begrijp je beslissing volkomen, heel erg veel sterkte ermee, dat is het enige dat ik kan zeggen. <3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JaiRy schreef:
    (...)

    Kan pas worden bewezen door middel van een vruchtwaterpunctie, deze kan ze laten doen tussen de 12-16 weken.


    De gynaecoloog heeft zelf gezegd dat de kans groter is, omdat ik de prikpil heb gehad rond de 5e week.
    En ik heb inderdaad geen zin in de discussie of mijn keuze goed is of niet. Voor mij is het wel goed en dat vind ik het belangrijkste.

    Voor de rest echt bedankt voor de lieve reacties<3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    De gynaecoloog heeft zelf gezegd dat de kans groter is, omdat ik de prikpil heb gehad rond de 5e week.
    En ik heb inderdaad geen zin in de discussie of mijn keuze goed is of niet. Voor mij is het wel goed en dat vind ik het belangrijkste.

    Voor de rest echt bedankt voor de lieve reacties<3


    Ik ga hier verder ook geen discussie van of voor maken. Zolang jij 100% achter je keuze staat is het goed.
    Zoals ik al eerder zei, wens ik je heel veel sterkte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:21 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Valcerian schreef:
    Wow, dat is wel heel heftig allemaal.
    Veel sterkte de komende tijd!


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Sterkte! En trek je niks aan van de mensen hier. Dit is jouw keus, en ik vermoed dat er weinig zijn die weten wat je doormaakt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Heel erg veel sterkte toegewenst. Ik weet niet hoe het voelt, maar ik weet wel dat je een sterke persoonlijkheid hebt en heel erg dapper bent.


    Olive

    RainbowDash schreef:
    Sterkte! En trek je niks aan van de mensen hier. Dit is jouw keus, en ik vermoed dat er weinig zijn die weten wat je doormaakt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, heftig. ;o
    Heel veel stetkte met alles! (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heel veel sterkte!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Sterkte.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.