• Ik wist niet zo snel waar ik dit topic moest plaatsen, dus ik hoop dat ik bij het stamcafé goed zit, verplaats 'm anders gerust :3

    Ik heb een vraagje aan de Q'ers die aardig wat modellen kennen onder ons. Ik heb namelijk een tijd terug een foto van een model - ik dacht ten minste dat hij model was, kon ik me zo herinneren - gebruikt voor een personage in een story van me.
    Destijds wist ik wie het was en heb ik dat zelfs nog tegen iemand op Q gezegd, maar nu kan ik echt absoluut niet meer op zijn naam komen, wat nogal stom is want ik wilde een nieuwe foto van 'm opzoeken voor bij een chapter.
    Hij had volgens mij aardig wat foto's toen ik 'm eens op google opzocht, dus hij moet ergens wel bekend zijn.

    Dus weet iemand wie dit lekkere ding is? Laat het me dan weten :3:




    Edit: GEVONDEN! Thanks to Posy and Postcards!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 12:04 ]


    “Love is a contradiction.”

    Hij is cute(nerd)

    Nee ik ken hem niet.. (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    he's fuckable. (cat)

    en ehm, idk.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Novazembla schreef:
    Hij is cute(nerd)

    Nee ik ken hem niet.. (:

    Uhu, dat vond ik dus ook, maar jammer dat je 'm niet kent, toch bedankt voor het reageren =D

    Larten schreef:
    he's fuckable. (cat)

    en ehm, idk.

    Ook al niet, ach ja, nu heb je wel even kunnen kwijlen xd


    Weet je wat, ik zet er wel even bij dat als je iemand kent die op 'm lijkt, dat 't dan ook goed is, want ik heb 'm alleen maar nodig voor m'n personage omdat hij precies bij de beschrijving paste, dus mocht je een soort look-a-like wel kennen, dan kan dat ook :3


    “Love is a contradiction.”

    Peter Badenhop, denk ik :Y)


    To love is to destroy.

    Peter Badenhop ?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Posy schreef:
    Peter Badenhop, denk ik :Y)

    AAH =D Ik ging op google zoeken en deze foto stond er inderdaad bij, dus ik denk dat 't hem is. Superbedankt, je bent geweldig! :9~

    Postcards schreef:
    Peter Badenhop ?

    En jij bent ook geweldig hoor! _O_

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 12:05 ]


    “Love is a contradiction.”

    Libertad schreef:
    (...)
    AAH =D Ik ging op google zoeken en deze foto stond er inderdaad bij, dus ik denk dat 't hem is. Superbedankt, je bent geweldig! :9~


    Natuurlijk is ze dat.(joehoe)


    Have you ever been alone in a crowded room?