• Ik ben een nieuwe story begonnen en ik wil streven naar ongeveer 1000 woorden per hoofdstuk, maar toen vroeg ik me af of dat wel prettig te lezen is. :'D
    Dus bij deze; hoeveel woorden per hoofdstuk leest volgens jullie het fijnst?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tussen de 500 en 700 woorden vind ik het fijnst.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Tussen de 500 en 700 woorden vind ik het fijnst.

    Dankje!

    Nog meer mensen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Madonna schreef:
    Tussen de 500 en 700 woorden vind ik het fijnst.

    Ik sluit me hierbij aan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind juist rond de 1000 woorden per hoofdstuk fijn, dat doe ik zelf namelijk ook altijd, anders vind ik de stukken te kort en dat vind ik niet echt lekker lezen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Het liefste rond de 1000 woorden, maar zeker niet minder dan 600.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rond de 500 woorden vind ik altijd wel fijn. 500-1000 vind ik op zich wel oke.


    Bad decisions make good stories.

    800-1000 lees ik het liefst als het een goed geschreven verhaal is. 500 woorden gaat gewoon te snel en meer dan 1000 is soms wat lastig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ongeveer 700-1000 woorden.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik vind het juist fijn als het over de 1.000 woorden is en niet zo'n klein stuk.

    Ik had die vraag ook een tijd geleden gesteld in het forum in verband met m'n verhaal Xd Ik hou de 500-700 woorden aan voor m'n eigen verhaal (:
    Langere stukken zijn fijn want je wordt dan echt in het verhaal gezogen en het is niet zo snel afgelopen, maar met kortere stukken is weer makkelijker te doen om tussendoor te lezen. Dus ik hou een beetje een middelmaat aan ^_^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dank jullie wel!
    Ik denk dat ik het hou op 700-900 woorden, ongeveer. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmm, verschillend. In boeken zelf in boekvorm vind ik alles best, liefst echt lang, vise versa op de iPad. Op Quizlet vind ik deelhoofdstukken fijner, maar wel met een beetje leuk aantal woorden van minstens 600-700 woorden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als het goed geschreven is en het daardoor niet langdradig wordt, vind ik 1000 woorden een prima lengte. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Errin schreef:
    800-1000 lees ik het liefst als het een goed geschreven verhaal is. 500 woorden gaat gewoon te snel en meer dan 1000 is soms wat lastig.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    500 tot 700 vind ik wel fijn lezen :3


    Vatican Cameos