• Girls, I love you so much (wedding)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 15:29 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CHARRY schreef:
    (...)

    Dat snap ik best hoor.
    Dat was ik eigenlijk ook van plan, dat alleen Laura me zou kennen maar daar ging ook iets mis... :')


    Ghehe.

    Nou ik wist nieteens dat je 'Joyce' heette, dusja (: Ik ben nogal slecht in namen, in het begin..


    I'd rather die my way, than live yours.

    iCarrot schreef:
    oke ik moet jullie iets vertellen wat ik al lang geleden wou zeggen, maar ik durfde het nooit, omdat jullie mij anders zouden gaan haten. maar goed, mijn bedoeling was om anoniem op quizlet te blijven. maar toen ontmoette ik jullie. nouja, ik heet dus eigelijk helemaal geen Joyce, ik heet Noëlle maar dat was om anoniem te blijven. sorry dat ik dit zolang niet heb gezegt, dat spijt me echt zo erg. ;x


    JE BENT GEEN BITCH. En weetje. Ik heette eerst ook Esther op Q. en woonde in Amsterdam. Jup. Tot Marrit enzo er achterkwamen hahha. *O*


    Remember when...

    iCarrot schreef:
    moet je eens denken, toen je je aanmelde op deze site, had je toen ooit gedacht dat dit ging gebeuren? dat wij elkaar zouden ontmoeten?
    ik had nooit verwacht, dat ik uberhaupt zoveel mensen zou leren kennen en alles.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    TROUWENS.
    Ik heb 6 adressen; die van Sanne, Lianne, Robin, Joella, Marit en Chelsea. Die van Fabienne mis ik. WIE NOG MEER


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Edit; Ik had eerst een ander account, waarvan ik ww niet meer weet en ook nieet van die emailadres. dus ja.
    Toen maakte ik een nieuwe, en kwam ik er achter dat Marrit op Q zat. En Marianne. Maar ik weet neit of die direct doorhadden dat Esther Ik was.


    Remember when...

    DINGALING schreef:
    (...)

    JE BENT GEEN BITCH. En weetje. Ik heette eerst ook Esther op Q. en woonde in Amsterdam. Jup. Tot Marrit enzo er achterkwamen hahha. *O*
    -Door de manier waarop je schreef, HAHA DAT KLINKT HEEL RAAR MAAROKE


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    iCarrot schreef:
    moet je eens denken, toen je je aanmelde op deze site, had je toen ooit gedacht dat dit ging gebeuren? dat wij elkaar zouden ontmoeten?

    Weet je wat ik had verwacht, dat mensen mij niet eens zouden opvallen.
    en toen waren daar Esther en Chelsea, en daarvoor Iris.
    die hebben mij laten inzien wat voor een geweldige mensen er rondlopen hier op de wereld.
    en toen kwamen jullie ook nog. (:


    Some things are changing too much.

    Fuckdat. mn pa wil dat ik meega naar pake en beppe.
    Ugh


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb die van;
    Sanne, Joella, Lianne, Robin, Marit, Marrit, Chelsea, Fabienne.
    Ik mis er dus nog een paar. dus gimme.


    Remember when...

    Tumble schreef:
    TROUWENS.
    Ik heb 6 adressen; die van Sanne, Lianne, Robin, Joella, Marit en Chelsea. Die van Fabienne mis ik. WIE NOG MEER


    IK PB JE WEL.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    DINGALING schreef:
    Ik heb die van;
    Sanne, Joella, Lianne, Robin, Marit, Marrit, Chelsea, Fabienne.
    Ik mis er dus nog een paar. dus gimme.
    Gimme die van Fabienne :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    (...)-Door de manier waarop je schreef, HAHA DAT KLINKT HEEL RAAR MAAROKE


    lol. *O*
    Dyslexietaal eh.


    Remember when...

    iCarrot schreef:
    moet je eens denken, toen je je aanmelde op deze site, had je toen ooit gedacht dat dit ging gebeuren? dat wij elkaar zouden ontmoeten?


    Nope, absoluut niet!
    ik had nooit echt gedacht dat je een goede vriendschap kon opbouwen via internet.
    Maar dat is dus toch gelukt! <33


    every little thing is gonna be alright.

    NOËLLA IK MOET JOU ADRES NOG
    lol het is nu heel rar om geen joyce te zeggen haha

    pb hem even (A)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Weet je wat ik had verwacht, dat mensen mij niet eens zouden opvallen.
    en toen waren daar Esther en Chelsea, en daarvoor Iris.
    die hebben mij laten inzien wat voor een geweldige mensen er rondlopen hier op de wereld.
    en toen kwamen jullie ook nog. (:
    Ik ontmoette eerst Joke. Die ben ik kwijtgeraakt. Toen Asli. Heb ik nog steeds contact mee, maar veel minder. Daarna Lisanne. Die is irritant geworden, want ze praat alleen maar over haarzelf. EN TOEN KWAMEN JULLIE *dansende smiley*


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.