• PercyWood en ik vonden dat dit topic wel even nodig was.

    Na al het gehaat op de crew door de veranderingen omtrent de nieuwe top, willen we de crew juist bedanken voor hun veranderingen. De crew doet elke dag hard hun best om de Quizlet-users tevreden te stellen. Zo ook met deze 'nieuwe top'. Niet iedereen kan tevreden gesteld worden, maar we vinden niet dat ze het verdienen om afgezeken te worden. Ook zijn ze hard bezig met het bespreken van de suggesties die aangegeven worden, maar lang niet alles is haalbaar.

    De mods doen hard hun best om iedereen op Quizlet tevreden te stellen, de bètareaders helpen de Quizletters met hun verhaal die erom vragen en de bemiddelaars grijpen in als dat nodig is. Ook is Rutger altijd hard bezig om Quizlet beter te maken; alleen gaat dat niet altijd even vlug, zoals we momenteel merken met de sms-functie bij het kopen van credits.

    Dus crew: bedankt voor de veranderingen en voor het goede werk dat jullie hebben geleverd *O*


    To infinity and beyond •

    Eh, nee.


    Your make-up is terrible

    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)

    Helemaal mee eens! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Exactly. :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    ^ precies dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Eh, nee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ben het er helemaal mee eens dat de mods wel eens wat positieve berichtjes verdienen. Ze kunnen onmogelijk iets doen dat iedereen volkomen tevreden stelt, maar ze doen hun best. ^^

    Wat de bèta's betreft, wij hebben totaal niets te maken met al het werk dat er de laatste tijd aan de site wordt gedaan, maar het is natuurlijk altijd leuk als wij ook gewaardeerd worden, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meh. Ik weet dat ze hun best doen, ieder op zijn eigen manier, maar dat betekent niet dat ik het met die manier eens ben of de oplossing zelf.

    But after all, ze doen wat ze kunnen en dat vind ik wel goed van ze. Zeker nadat ik zelf heb meegemaakt hoe irritant users (kunnen) zijn :'D

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Ik ben het er helemaal mee eens dat de mods wel eens wat positieve berichtjes verdienen. Ze kunnen onmogelijk iets doen dat iedereen volkomen tevreden stelt, maar ze doen hun best. ^^

    Wat de bèta's betreft, wij hebben totaal niets te maken met al het werk dat er de laatste tijd aan de site wordt gedaan, maar het is natuurlijk altijd leuk als wij ook gewaardeerd worden, haha. :'D


    We sluiten geen mensen buiten, de crew is de crew. Klaar :Y)


    To infinity and beyond •

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Die had ik niet zien aankomen (:
    Ik ben blij dat jullie er zo over denken en ik denk dat vrijwel iedereen van de crew het hier wel mee eens is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PercyWood schreef:
    Exactly. :Y)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Draculea schreef:
    I must agree with this.
    En o-wee als hier gezeurd gaat worden. (cat)


    Do what people say you can't.

    Assassin schreef:
    Eh, nee.


    Pretty is just a pretty word.