• http://www.stomwijzer.nl
    hahahaha ik DENK!
    :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Piraten Partij (pirate)


    26 - 02 - '16

    pvda? ik weet echt niks van politiek maar bij de stemwijzer stond die niet bij mijn top drie haha

    nou ja denk ook niet bepaald:')
    Ik zou deze test niet serieus nemen haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NIEUWE WEGEN FTw


    Heaven is a place that we all have

    PVDD, op zich kan dat eigenlijk wel kloppen. Ik overweeg er alleszins wel op om voor hun te stemmen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Yugen schreef:
    NIEUWE WEGEN FTw


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    HAHAHAHAHA
    genius :')
    Ik heb DENK


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb precies die partij uitgekregen waarvan ik tegen papa gezegd om op te stemmen voor mij. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb de stemwijzer nu al zo vreselijk vaak gedaan ondanks dat ik nog niet mag stemmen en er komt meestal GroenLinks, SP, PVDD, PVDA en DENK uit. De volgorde verschilt per test en zwaarte, maar deze partijen staan altijd in de top. Als ik dit jaar mocht stemmen, had ik voor GroenLinks gestemd, denk ik.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    GroenLinks. Tja, daar zou ik dus nooit op stemmen, maar leuke gast, die Jesse Klaver. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Whut ik heb 50 plus


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Kogane schreef:
    Ik heb de stemwijzer nu al zo vreselijk vaak gedaan ondanks dat ik nog niet mag stemmen en er komt meestal GroenLinks, SP, PVDD, PVDA en DENK uit. De volgorde verschilt per test en zwaarte, maar deze partijen staan altijd in de top. Als ik dit jaar mocht stemmen, had ik voor GroenLinks gestemd, denk ik.

    Ik vind de stemwijzer niet zo fijn, dus ik gebruik anderen hahaha. Maar ik kom steeds op PVDA of D66 uit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    GroenLinks. Like... Alle stemwijzers die ik doe..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Beetje nattevingerwerk.." LMAO

    *Wacht op uitslag* Cheez wat duurt dat lang.

    Oh en de "appels met peren vergelijken" vond ik ook wel een goede haha :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried