• Welkom bij mijn nieuwe RPG. Deze keer One Direction. Jullie denken: nou, dat zijn toch maar 5 rollen? Nee, ik verzin er leuke rollen bij. Kijk maar. Lees wel straks de regels even door, en we beginnen na 5 rollen. One Direction is hier, ofcourse, beroemd.

    LET OP: Je mag 3 personages!
    LET OP: Zorg dat je als eerst bent voor een rol, als je het als eerst vraagt mag je die rol!


    |||

    Harry Styles bezet door Mason
    Louis Tomlinson bezet door Katnip
    Zayn Malik bezet door xromylicious
    Niall Horan bezet door NJH
    Liam Payne bezet door HurtedHeart

    Manager van One Direction (Esmée Delaire) bezet door Katnip

    Vriendin van Harry (Taylor Tevil) bezet door HurtedHeart
    Vriendin van Louis (Elise Shafford) bezet door Narry4lyf
    Vriendin van Zayn (Hailey Nights) bezet door Termination
    Vriendin van Niall (Lemony J. Gulsen) bezet door Harrison
    Vriendin van Liam (Megan J. M. Cvjetkovic) bezet door District12

    Zusje/broertje van Harry (Morte G. Styles) bezet door Katnip
    Zusje/broertje van Louis (Cheyenne D. Tomlinson) bezet door xromylicious
    Zusje/broertje van Zayn bezet door Progessive
    Zusje/broertje van Niall (Eloïs K. Horan) bezet door District12
    Zusje/broertje van Liam bezet door

    Moeder van Harry bezet door
    Vader van Harry bezet door
    Moeder van Louis bezet door
    Vader van Louis bezet door
    Moeder van Zayn bezet door
    Vader van Zayn bezet door
    Moeder van Niall bezet door
    Vader van Niall bezet door
    Moeder van Liam bezet door
    Vader van Liam bezet door

    Beste vriend van Harry bezet door
    Beste vriendin van Harry bezet door
    Beste vriend van Louis bezet door
    Beste vriendin van Louis bezet door
    Beste vriend van Zayn bezet door
    Beste vriendin van Zayn (Candice Carter) bezet door manonlarissa
    Beste vriend van Niall bezet door
    Beste vriendin van Niall bezet door
    Beste vriend van Liam bezet door
    Beste vriendin van Liam bezet door

    Fans (oneindig).


    Gewone mensen (bijv. ouders van fans, etc. = oneindig).


    |||

    Paspoort voor een fan/vriend(in)/gewoon mens/anderen.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk+Foto:
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:


    |||

    Regels.

    | Geen one-liners, twee zinnen minimaal.
    | Gedraag je zoals iedereen zich gedraagt.
    | Geen 16+ stukken.
    | Niet schelden of zeuren.
    | Doe actief, anders moet je van je rol afgehaald worden, tenzij je het doorgeeft aan mij.


    |||

    RPG.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Termination schreef:
    (...)

    Dat is Emilie Nereng. Ze heeft een fashionblog ofzo :p

    ooooh ja!


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Rol: vriendin Niall
    Naam: Lemony Gulsen
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk+Foto:


    Lemony heeft lang bruin haar dat vaak een beetje warrig zit aan het einde van de dag. Haar ogen zijn blauw, en mooi groot.
    Innerlijk: Als je haar net kent, is ze heel verlegen. Later is dat echter verdwenen. Ze maakt graag een grapje, maar als je haar echt serieus moet spreken, is ze ook serieus. Ze houdt er van om lekker gek te doen.
    Familie: Ze heeft haar beide ouders nog, en ze zijn net terug bij elkaar gekomen na een scheiding van 2 jaar. Daarnaast heeft ze een oudere broer van 19, genaamd Jason.
    Extra: Vroeger werd ze gepest om haar naam.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2020 - 20:13 ]


    There's power in the words you whisper.

    Lemony vind ik echt een mooie naam (:


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Rol: Vriendin Harry
    Naam: Taylor Tevil
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk+Foto: http://weheartit.com/entry/10496989(beschrijf het later (weinig tijd))
    Innerlijk: Ze is onwijs onzeker. Harry wou het liedje What makes you Beautiful voor har zingen. Ze Vind zichzelf niet mooi, maar is meestal wel positief ze bind zich ook snel aan iemand. Ze is vaak ook erg trouw.
    Familie: Ze schaamt zich dood voor haar ouders. Haar familie Is trots op haar omdat ze Harry aan de haak heeft geslagen. Ze snappen niet dat het uit liefde is gekomen
    Extra: Ze haatte eerst One Direction, maar toen ze Harry ontmoette veranderde dat helemaal

    (een beetje vaag nu komt verbetering in, maar ik moet gaan.Dus deed ik het even snel alles wordt wat beter natuurlijk ;))

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:03 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Vriendin van Louis
    Naam: Elise Shafford
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk+Foto:


    Elise heeft bruine haren. Ze heeft bruine ogen. Ze is 1.64 meter en is dus ze is wat klein voor haar leeftijd. Ze draagt veel felle kleuren.
    Innerlijk: Ze is heel lief, maar ze schiet snel uit haar slof. Ze is erg betrouwbaar. Ze geeft heel veel om haar huisdieren en is vol tegen dierenmishandeling.
    Familie: Elise woont samen met haar vader en moeder op het platteland. Haar vader is een melkboer en haar moeder is werkloos. Haar ouders zijn vaak thuis en haar ouders laten duidelijk weten hoeveel ze van haar houden.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:11 ]


    I Ship Narry.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:03 ]


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    xromylicious schreef:
    Lemony vind ik echt een mooie naam (:

    Ik ook, maar dat was wel duidelijk denk ik. ;p


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)
    Ik ook, maar dat was wel duidelijk denk ik. ;p

    hahaha (:


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    RPG.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    abo

    Rol: Beste vriendin van Zayn
    Naam: Candice Carter
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk+Foto:

    Candice heeft bruin, lang haar met een beetje slag. Donkerbruine ogen en is rond de 1.70m.
    Innerlijk: Candice is echt een lieverd, ze staat altijd voor iedereen klaar. Ze kan heel gek doen, maar als het moet is ze ook heel serieus.
    Familie: De ouders van Candice zijn een paar jaar geleden gescheiden, sindsdien heeft ze haar vader nooit meer gezien. Het enige dat ze van hem weet is dat hij naar Australië is verhuisd. Met haar moeder is ze nog steeds heel close. Candice is enigskind.
    Extra: Candice kent Zayn al sinds ze kleine kinderen waren, ook zijn ze sinds die tijd al beste vrienden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rol: Zusje van Harry S.
    Naam: Morte "Gill(ian)" Styles.
    Leeftijd: 11.
    Uiterlijk+Foto:


    Morte heeft (licht)bruin haar, met grijze ogen. Ze heeft haar haar altijd in vlechten, en anders los, alleen je ziet haar meestal altijd met vlechten. Haar grijze ogen matchen perfect met haar meestal grijze jurkjes met een wit t-shirt eronder met korte mouwen. Ze ziet er verder speels en schattig uit.
    Innerlijk: Morte is meestal nogal geïrriteerd door haar naam wat 'dood' betekent, want dat is ze totaal niet. Ze is erg speels, en vindt het geweldig om haar broer te plagen. Huiswerk stelt ze altijd uit door haar luiheid.
    Familie:
    Extra: x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mag ik beste vriendin van Harry en beste vriendin van Liam?x


    You're nothing without a dream.

    Rol: Zusje van Niall
    Naam: Eloïs Kate Horan, maar Eloïs wordt vaker afgekort naar Loïs.
    Leeftijd: 15, ze wordt 16 op 1 Januari
    Uiterlijk+Foto:


    Eloïs lijkt qua uiterlijk niet echt op haar broer Niall, ze hebben wel beide blond haar. Eloïs heeft zoals eerder gezegd dezelfde blonde haren als haar broer, maar heeft groene ogen. Ze ziet er jonger uit dan ze is, als je haar leeftijd niet zou weten zou je zo kunnen denken dat ze 13 is. Ze is niet echt de meest lange persoon, waardoor ze ook soms kleintje wordt genoemdt. Haar stijl is niet echt te beschrijven, omdat ze vaak afwisselt van kleding, het ene moment heeft ze skinny jeans aan met een top en het andere moment draagt ze een jurkje met een leren jasje. Maar er is één ding dat Eloïs wel altijd draagt: All-Stars, ze is misschien kort maar ze vindt hakken gewoon niet fijn lopen.
    Innerlijk: Eloïs is een erg slim meisje, dat erg geïntreseerd is in Biologie, Technologie en Wetenschap. Ze is ondanks het feit dat ze heel veel tijd aan huiswerk besteed erg sociaal, maar ze past op want sommige mensen willen alleen bevriendt met haar zijn omdat haar broer Niall Horan is. Eloïs denkt eerst goed na voordat ze iets doet, want ze wilt niet iets doen waar ze achteraf spijt van krijgt. Ze is eerlijk en vertelt bijna altijd de waarheid, niet altijd omdat ze ook nog wat geheimen heeft. Verder is ze erg close met haar broer.
    Familie:(Dat lijkt me prettig duidelijk)
    Extra: -


    Extra:


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mason schreef:
    Mag ik beste vriendin van Harry en beste vriendin van Liam?x


    Je hebt Harry al, dus op welke BFF zal ik je zetten? ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.