• het meisje is verdrietig omdat alles mis gaat door het roken.

    Ze wil stoppen maar het lukt niet.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:42 ]

    Midna schreef:
    Ach.. zoals me pa altijd zegt.
    1) Dood ga je toch.
    2) Gerookt vlees vergaat niet.
    --

    Mja, ik rook niet. En de mensen die roken moeten het zelf maar weten (:

    Dat klopt niet. Mensen gaan sowieso dood, maar gerookt vlees vergaat niet? Met die tweede zeg je dus dat rokers niet zullen sterven. Maar je gaat toch dood? Ik snap het niet.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Dat klopt niet. Mensen gaan sowieso dood, maar gerookt vlees vergaat niet? Met die tweede zeg je dus dat rokers niet zullen sterven. Maar je gaat toch dood? Ik snap het niet.


    Ik zeg et niet, me pa zeg het XD
    Of et was me stiefpa die dat zei over gerookt vlees. Nja, zal wel (:

    Dat 2e is meer als grapje bedoeld denk ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alles gaat mis door het roken? Dude, ze is geen drugsverslaafde. En kom op zeg, als je iets écht wilt, dan lukt het je ook.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Alles gaat mis door het roken? Dude, ze is geen drugsverslaafde. En kom op zeg, als je iets écht wilt, dan lukt het je ook.


    Dit ja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nope, want ik rook niet (:
    Ben het ook niet van plan te gaan doen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hale schreef:
    (...)

    Ach hou je mond man.

    Reb weet waar ik het over heb en ik had het ook tegen haar dus ssttt


    Je reageert wel erg aangevallen zeg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roken vind ik persoonlijk echt smerig, vies en zwak. Sorry dat ik het zeg en ik zeg het niet zomaar, want mijn pa rookt en mijn moeder heeft gerookt vroeger, maar is gestopt toen ze zwanger werd. Dat vind ik echt goed van haar! Mijn pa zegt de hele tijd dat hij gaat stoppen, maar dat doet hij toch niet. Mensen die roken vind ik echt zwak en het is smerig en wat is er in vredes naam het voordeel van. Niks :'D


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Roken vind ik persoonlijk echt smerig, vies en zwak. Sorry dat ik het zeg en ik zeg het niet zomaar, want mijn pa rookt en mijn moeder heeft gerookt vroeger, maar is gestopt toen ze zwanger werd. Dat vind ik echt goed van haar! Mijn pa zegt de hele tijd dat hij gaat stoppen, maar dat doet hij toch niet. Mensen die roken vind ik echt zwak en het is smerig en wat is er in vredes naam het voordeel van. Niks :'D


    Hé, mijn moeder stopte ook toen ze zwanger werd, gewoon van de een op de andere dag.

    EN het is idd smerig, zat vandaag op de fiets achter iemand die rookte en kon er niet langs, blegh >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Peeta schreef:
    Roken vind ik persoonlijk echt smerig, vies en zwak. Sorry dat ik het zeg en ik zeg het niet zomaar, want mijn pa rookt en mijn moeder heeft gerookt vroeger, maar is gestopt toen ze zwanger werd. Dat vind ik echt goed van haar! Mijn pa zegt de hele tijd dat hij gaat stoppen, maar dat doet hij toch niet. Mensen die roken vind ik echt zwak en het is smerig en wat is er in vredes naam het voordeel van. Niks :'D

    Da fuq is je probleem met rokende mensen? For the love of-- Zwak? Ik vind de smaak van tabak nu eenmaal lekker, en het helpt goed tegen de stress. Je kan ook overdrijven met je lelijke anti-rook campagne eh.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    Lol ik rook zelf, maar ik zou niet weten waarom alles erdoor kapot zou moeten gaan :')


    live the life you love

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Da fuq is je probleem met rokende mensen? For the love of-- Zwak? Ik vind de smaak van tabak nu eenmaal lekker, en het helpt goed tegen de stress. Je kan ook overdrijven met je lelijke anti-rook campagne eh.
    (no_chears)


    Dude, als mensen willen stoppen en dat zogenaamd niet kunnen, dán is het zwak en dat bedoelt ze wss.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dude, als mensen willen stoppen en dat zogenaamd niet kunnen, dán is het zwak en dat bedoelt ze wss.


    Dan willen ze wss niet echt stoppen, want als mensen écht willen stoppen, kunnen ze dat.


    live the life you love

    Peeta schreef:
    Roken vind ik persoonlijk echt smerig, vies en zwak. Sorry dat ik het zeg en ik zeg het niet zomaar, want mijn pa rookt en mijn moeder heeft gerookt vroeger, maar is gestopt toen ze zwanger werd. Dat vind ik echt goed van haar! Mijn pa zegt de hele tijd dat hij gaat stoppen, maar dat doet hij toch niet. Mensen die roken vind ik echt zwak en het is smerig en wat is er in vredes naam het voordeel van. Niks :'D

    Ik vind het alleen zwak, als mensen willen stoppen maar het niet eens proberen (:

    Maar nadat ik net boven me las bedoelde je dat waarschijnlijk ook (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ibiza schreef:
    (...)

    Dan willen ze wss niet echt stoppen, want als mensen écht willen stoppen, kunnen ze dat.

    Dat is niet helemaal waar. De ouders van de ex van mijn zus roken ook en ze willen echt stoppen voor hun zoon(die heeft zware astma, dus dat is heel slecht voor hem), maar het lukt die vader gewoon echt niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall