• Hier dit is toch niet normaal
    Die fucking mensen moeten de cel in!
    Ze steken gwn een hond in brand:S

    Wat vinden jullie hier van?

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 dec 2011 - 22:25 ]


    Where words fail, music speaks

    Ze heeft me nu een soort van Gb gestuurt die 'dreigend' moet overkomen. Mij kan het niks schelen maar ze moet niet gaan zeggen dat ik niks meegemaakt heb in mijn leven. Maar ik heb al 1,5 jaar een moeder die niet meer wil leven en 24/7 jankt. Danku


    Where words fail, music speaks

    Alsjeblieft stoppen en weer on-topic gaan, anders sluit ik dit topic.


    Let the Night embrace you

    Failhare schreef:
    Ze heeft me nu een soort van Gb gestuurt die 'dreigend' moet overkomen. Mij kan het niks schelen maar ze moet niet gaan zeggen dat ik niks meegemaakt heb in mijn leven. Maar ik heb al 1,5 jaar een moeder die niet meer wil leven en 24/7 jankt. Danku


    Het was niet dreigend bedoeld, en ga nou gewoon niet groot doen op het forum, want het slaat nergens op joh!

    On-topic:
    Ik kijk er niet eens naar, want dieren en dierenleed ligt supergevoelig voor mij.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nou, het is natuurlijk lullig, maar in al die Balkanlanden, ook Rusland is er een overschot aan ziektedragende zwerfhonden, dus ik kan het enerzijds nog wel begrijpen. Het is natuurlijk niet de normaalste zaak van de wereld.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    Nou, het is natuurlijk lullig, maar in al die Balkanlanden, ook Rusland is er een overschot aan ziektedragende zwerfhonden, dus ik kan het enerzijds nog wel begrijpen. Het is natuurlijk niet de normaalste zaak van de wereld.

    Daarom verbrand je een hond ook zo lekker :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Royce schreef:
    (...)
    Daarom verbrand je een hond ook zo lekker :W

    Waarschijnlijk zijn die beestjes beter af zo. Zwerfhonden worden namelijk voor niets in elkaar getrapt o.i.d. Ik ben zelf in Rusland/Servië geweest, en geloof me, wat ze die beesten aan doen; je wordt er depressief van.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk zijn die beestjes beter af zo. Zwerfhonden worden namelijk voor niets in elkaar getrapt o.i.d. Ik ben zelf in Rusland/Servië geweest, en geloof me, wat ze die beesten aan doen; je wordt er depressief van.
    (no_chears)

    Ik kan me er iets bij voorstellen, maar ik vindt het nog niets. En ja bah, dat lijkt me gruwelijk.. ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mensen, kalm aan serieus.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk zijn die beestjes beter af zo. Zwerfhonden worden namelijk voor niets in elkaar getrapt o.i.d. Ik ben zelf in Rusland/Servië geweest, en geloof me, wat ze die beesten aan doen; je wordt er depressief van.
    (no_chears)

    Kan je ze geen spuitje geven, of op een andere humane manier. Je hebt gelijk er zijn er te veel, maar dit is ziek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Na overleg sluiten we het topic, gezien het filmpje verwijderd is en het topic over het filmpje ging.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.