• Ikmerk steeds vaker dat RPGs doodlopen - okay dat was altijd al zo maar shss - en ik vind het steeds vervelender worden, omdat ik dan uren aan een personage werk en er maar een post mee kan schrijven. Dus ik ging brainstormen over hoe het zo kon zijn dat al die RPGs doodliepen en ik kwam op twee antwoorden uit: tijd en vergeetselachtigheid. Aan tijd kan ik niet zoveel doen, want ik kan niet school en werk en zo minder druk maken. Ik kan echter wel een oplossing aanbieden voor vergeetselachtigheid die super handig is en mij heel erg helpt bij het bijhouden van rpgs: workflowy. Workflowy is een super simpel programma/app (het kan op je laptop en mobiel) dingetje waarin je lijstjes kan maken en door kan strepen. Dus bij deze introduceer ik jullie er aan, want ik gebruik het heel erg om lijstjes te maken van op welke RPGs ik nog moet reageren en welke rollen ik nog moet maken. Dit helpt mij 1. om niet te vergeten waar ik moet posten en 2. om niet alles constant te hoeven onthouden en rust te hebben in mijn veel te drukke brein.

    Dit is mijn workflowy:



    Hebben jullie hier wat aan? Of vinden jullie dit echt bullshit? En wat gebruiken jullie om actief te blijven bij RPGS en te onthouden wat je moet posten?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh, dat ziet er goed uit! Ik ga 't denk ik wel even downloaden. c;

    Wat ik gebruik... zijn anderen, whoops. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Oeh, dat ziet er goed uit! Ik ga 't denk ik wel even downloaden. c;

    Wat ik gebruik... zijn anderen, whoops. :')

    Op je laptop hoef je het niet eens te downloaden c: het is gewoon een site en het enige wat je kan doen is lijstjes maken en doorstrepen. It's awesome hahah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh, die ziet er handig uit. Niet alleen voor RPG's, maar gewoon in het algemeen. Ik schrijf nu m'n RPG's to do dingen gewoon bij m'n to do lijstje van m'n studie etc., haha.


    Meestal schrijf ik zelf niet als ik weinig inspiratie heb of als ik het heel druk heb aka stress maar meestal weet ik van mezelf dat ik max 1 of 2 rpg's kan handelen dus probeer ik er aan niet zoveel mee te doen maar lijstjes zijn wel heel handig, toch stel ik het nog steeds altijd uit #isuckbigtime


    Everything is illuminated by the light of our past.