• Zie titel.
    Ik was toen 10 jaar, en ben nu 11. ;]

    Yiha, ik had ipv 11, 12 geschreven. u.u


    -

    11, Nu ben ik 13 :P


    Let the Night embrace you

    ik had de pil al op mijn 11e XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)
    Mijn huisarts deed er niet moeilijk over. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik bij iedere ongesteldheid 2 dagen lang ziek zwak en misselijk op bed lag >.<

    Aah oke, nee dat is niet leuk, ik was het te onregelmatig, ach nouja maar ik ging slapen dus dat ga ik nu doen ook.!!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik 13.5 ofz xD God! zo vroeg dat jullie allemaal zijn XD

    bij mij was het te erg (me matras was al rood van het bloed maar nu is het wat rustiger door de pil) als iemand dat intreseerd

    (...)
    Aah oke, nee dat is niet leuk, ik was het te onregelmatig, ach nouja maar ik ging slapen dus dat ga ik nu doen ook.!!x'D

    Slaap lekker en Sweet Dreams.


    Bored.

    11 =,=

    12 :$ en ben nu 13


    Dunno ><

    bij mij was het te erg (me matras was al rood van het bloed maar nu is het wat rustiger door de pil) als iemand dat intreseerd

    Daar had ik gelukkig geen last van. Ik kotste wel de hele badkamer onder in sommige maanden. De pil is de uitvinding van de eeuw als je het mij vraagt.


    Bored.

    (...)
    Daar had ik gelukkig geen last van. Ik kotste wel de hele badkamer onder in sommige maanden. De pil is de uitvinding van de eeuw als je het mij vraagt.


    Whaa oke doei ik ga offline>.<(doeg)

    Like, omg, waarom is iedereen zo jong al ongesteld geworden? o.O

    Ik 'pas' toen ik 12 was (ben nu 18 [/proud]). Thank God kan ik 't af met heel veel ibuprofen, warme kruiken en tanden op elkaar bijten x'D

    xXx


    FML

    Ik was 9 en ben nu 17 ¬¬ Maar gelukkig zit ik al jaren aan de pil. Like; sinds mn 12e ofzo.


    Was jij het al zó snel regelmatig dan? Ik ben het nu nog steeds niet regelmatig. O_o


    -

    Ik 13 :O en ben nu 16 xD


    He's the reason for the teardrops

    Like, omg, waarom is iedereen zo jong al ongesteld geworden? o.O

    Ik 'pas' toen ik 12 was (ben nu 18 [/proud]). Thank God kan ik 't af met heel veel ibuprofen, warme kruiken en tanden op elkaar bijten x'D

    xXx


    Pas?

    I mean, t is best snel hoor.
    Wij zijn gewoon fucking vroeg. ;d


    -

    11 of 12.