• Manhattan, New York. Een stad uit films, die gelijk staat aan rijkdom en geluk. Er wordt gezegd dat dromen hier uitkomen, dat mensen hier worden ontdekt en binnen de kortste keren hun gezicht overal verschijnt.
    Maar wat als dit niet gebeurt? Wat gebeurt er met de mensen die vol hoop naar de grote stad kwamen met een droom, een wens, en die vervolgens niet uit kwam? Wanneer donkere tijden aanbreken omdat je hoop is vervaagd, wat gebeurt er dan met je?
    Pak je je spullen en vertrek je weer, of blijf je in Manhattan omdat die kans bestaat dat je tóch nog wordt ontdekt? Raak je verweven in een web van verslavingen, die naar boven komen als de lantaarns in de avond aan gaan?
    Kortom: how do you survive a though life?


    In deze RPG worden tien jongeren gespeeld die met een droom naar Manhattan zijn gekomen, maar wiens droom niet is uitgekomen. Allemaal besloten ze in de stad te blijven, maar niet allemaal om dezelfde reden. De ene wilde zijn familie niet onder ogen zien, de andere raakte verslaafd aan de drugs die zo makkelijk op straat te verkrijgen zijn, en weer een ander heeft de hoop nog niet opgegeven.
    Tenzij je personage uit een rijk gezin komt, is een baan nodig om te overleven. Als je personage nog aardig jong is, houdt er dan rekening mee dat deze bijv. geen dokter o.i.d. kan zijn. Ook zijn de banen geen dingen als model, zangeres, actrice, etc. Dit zijn juist eventuele dromen die ze kunnen hebben en die (nog) niet zijn gelukt.
    Het kan ook varieëren waar ze wonen: in goedkope flats, kraakpanden, dakloos, etc.

    Er zijn vijf jongens en vijf meisjes om te spelen, leeftijd vanaf 16 jaar. Geen uitzonderingen of extra personages.

    ~ Geen van de personage's komt uit New York
    ~ Je schrijft in een post van minimaal drie regels
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ Plannen het liefst niet in het topic bespreken
    ~ We beginnen als alle rollen zijn ingevuld
    ~ Maximaal 2 personages p.p.
    ~ Naamveranderingen doorgeven
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan


    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Afkomstig uit:
    Droom:
    Baan:
    Woonplaats:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Schrijf bij "baan" ook waar dit is. Als hij/zij bijv. ober is, zeg dan in welk restaurant en in welke wijk deze ligt. Dit mag ook een bedacht restaurant zijn, of hotel/disco/bar/waar je personage dan ook werkt.

    The five boys: (VOL)
    - Alciono Jose Salomao (Larentia)
    - Chase William Knight (Bagoly)
    - Daniël Scagotti (WillNotLearn)
    - Benjamin Riley (Squib)
    - Jake Drew Silvas (Coockies)

    The five girls: (VOL)
    - Cherine Rae Marvelle (Larentia)
    - Alice Mya Knight (Bagoly)
    - Nataleya Raisa Ivanova (Prentiss)
    - Felicia Kiara Mancini (Depay)
    -



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:40 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik een ehmm... ik kan niet kiezen, ergh, jongen en meisje reserveren? (:


    everything, in time

    Je staat er bij :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Fijn! Ik zou ze het liefst meteen invullen, maar ik moet zo meteen oppassen en ik wil geen half werk laten staan. ^^


    everything, in time

    Mag ik een meisje? Vul de rol straks in.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Bagoly
    Je kan nu ook alvast de standaard dingen invullen en het later uitbreiden, maar wat jij wilt (:

    @ Dysis
    Jep, staat er


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik een jongen reserveren? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Of course, Ellie :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Thank you :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Cherine Rae Marvelle
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Afkomstig uit: Parijs (Frankrijk)
    Droom: Actrice worden. Cherine's acteertalenten zijn uitmuntend, maar het is lastig om als Frans meisje door te breken in Amerika. Ze heeft op haar 15e al in een kleine film in Frankrijk gespeeld, maar de Franse manier van films maken interesseert haar lang niet zo als de Amerikaanse.
    Baan: Stripper. Dit houdt gewoon in sexy dansen op een podium in lingeriesetjes, hoewel er ook avonden zijn dat ze echte stripteases geeft. Het is niet iets waar Cherine erg trots op is, maar ze schaamt zich er ook niet echt voor. Ze verdient er ruim genoeg geld mee om fatsoenlijk van te kunnen leven, en is één van de meest geliefde dames uit de Lusty Leopard. Sommigen strippers gaan na hun werk voor geld met iemand mee naar huis, maar dit zal Cherine nooit doen.
    Ze is eigenlijk een jaartje te jong om dit werk te doen, maar aangezien ze eigenlijk nooit minderjarig wordt geschat nam haar baas het risico. Haar strippersnaam is "Karma".
    Woonplaats: Appartementje in Upper East Side. Het is niet groot of luxe, maar net genoeg ruimte voor één persoon.
    Uiterlijk:



    Cherine is 1.68 meter lang, en dus geen bijzonder groot meisje. Ze heeft een slank, mooi lichaam met een smalle taille en vrouwelijke rondingen.
    Haar lange, blonde lokken hebben een lichte slag erin, en komen tot net onder haar borsten. De vorm van haar grijsgroene ogen is amandelvormig, omrand met lange, donkere wimpers. Qua make-up draagt ze mascara en een dun streepje eyeliner, haar lippen hebben van nature al een rozige kleur. Haar gezicht heeft volle lippen en hoge, subtiele jukbeenderen. Cherine wordt vaak een paar jaar ouder geschat dan ze is.
    Innerlijk: Cherine is een doorzetter, als ze een doel voor ogen heeft stopt ze er niet mee tot ze deze heeft bereikt. Hiervoor kan ze alles en iedereen laten vallen, als ze er maar komt.
    Het is geen standaard braaf meisje, ze verbergt haar onzekerheden graag achter een laag van sarcasme en cynisme. Ze leeft volgens een beperkt aantal regels, en dat zijn degenen die ze zelf heeft opgesteld. Een blad voor de mond nemen doet Cherine ook niet, haar mening is altijd goudeerlijk en kan daardoor nogal bot overkomen.
    Dit veranderen zal ze echter niet doen. Cherine hecht erg veel waarde aan de waarheid, en heeft er dan ook een hekel aan als iemand tegen haar liegt. Soms is ze aardig snel op haar teentjes getrapt en gooit dan eerder haar vlijmscherpe tong in de strijd dan dat ze op de vuist gaat. Maar als dit echt hoognodig is, zal ze niet terugkrabbelen.
    Mocht je door haar muur van gebroken vertrouwen in mensen doorkomen, is ze echter lang niet slecht om mee om te gaan. Als ze niet genoeg om iemand geeft, kan ze iemand echter wel laten vallen om te krijgen wat ze wilt. Dit is niet zozeer arrogantie, maar Cherine gelooft dat de meeste mensen je toch wel laten vallen, dus waarom zou je ze niet voor zijn?
    Ook speelt ze graag spelletjes, zowel met gevaar als het andere geslacht. Ze kan erg verleidelijk en sensueel zijn, speelt graag met de lust van een man om hem daarna met lege handen achter te laten. Ze gelooft niet in liefde, maar is wel kieskeurig in met wie ze het bed deelt.
    Extra: Cherine heeft geen contact meer met haar ouders in Frankrijk. Ze is streng gelovig opgevoed, en toen haar broer op visite kwam en erachter kwam wat ze voor haar geld deed hebben ze het contact verbroken.
    Haar drie oudere broers hebben haar altijd tegen jongens "beschermd", wat voor hun ook inhield dat hun zusje best een paar klappen mocht krijgen als ze zich met een jongen inliet.
    Niemand weet echter de de oudste broer haar 's nachts wel eens bezocht.

    Naam: Alciono Jose Salomao
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 23
    Afkomstig uit: Faro (Portugal)
    Droom: Regisseur. Al van jongs af aan was Alciono geboeid door films, en dan meer in hoe dat in elkaar werd gezet. Doorbreken als regisseur is alleen erg lastig, en hij wordt vooral de deur gewezen omdat hij net al een tikkeltje te arrogant kan zijn en er vaak wordt gezegd dat hij eerst maar eens een paar jaar voor de camera's moet gaan staan in plaats van erachter.
    Baan: Barman. Het was de eerste baan die Alciono tegen kwam, en hij werd meteen aangenomen. Het verdient niet denderend, maar genoeg. Daarbij probeert z'n vader hem zoveel mogelijk te helpen, maar omdat hij ook alleen is, is dit niet altijd veel.
    Toch vindt hij het een leuke baan, omdat hij volgens zichzelf ook half uit is en veel in contact komt met leuke (aangeschoten) meisjes.
    Woonplaats: Alciono woont in een anit-kraakpand in Manhattan. Het is dicht bij de bar en goedkoop, meer argumenten hoefde hij niet te horen om er in te trekken. Het duurde echter wel een week voor hij de boel aan kant had, maar nu ziet alles er netjes en redelijk uit. De kans bestaat echter wel dat hij er elke dag uit kan worden gezet.
    Uiterlijk:



    Alciono vindt een gezond lichaam belangrijk, de reden dat hij twee keer per week naar de sportschool gaat. Hij heeft van nature brede schouders, en zijn sterke lichaam wordt door het trainen alleen maar gespierder. Hij is ruim 1.90 meter lang, net iets boven het gemiddelte lengte.
    Hij heeft donker haar, waardoor zijn felblauwe ogen erg goed uitkomen in zijn gezicht. Meestal is hij te lui om zich vaak te scheren, en heeft hij een waas van stoppels op zijn kin en kaken.
    Innerlijk: Alciono is een sociale jongeman, die gemakkelijk contacten legt. Zijn groep kennissen is echter een stuk groter dan zijn vriendenkring, aangezien hij zelden moeite doet deze contacten echt te onderhouden.
    Ook wordt Alciono vaak omschreven als arrogant, maar hij heeft altijd zijn woordje klaar. Hij weet zijn charmes te gebruiken bij vrouwen, zijn enige zwak. In liefde gelooft hij echter niet, aangezien hij weet dat elke band verbroken kan worden. In seks gelooft Alciono wel.
    Extra: Alciono heeft een tweelingbroer: Amercio. Deze zit echter in de gevangenis voor moord op zijn moeder, waardoor de band tussen Alciono en zijn vader bijzonder sterk is geworden. Hij belt hem minstens vier keer per week op, gewoon om even bij te praten.
    Ook heeft hij een licht drinkprobleem. Hij is geen alcoholist, maar als hij drinkt is het ook altijd te veel. Hij rookt ook erg veel, heeft een tijdje aan de drugs gezeten maar had dat snel weer gezien.
    Hij heeft een lange lijst met dames wie het bed met hem hebben gedeeld, en als hij de kans krijgt zal hij deze lijst nog langer maken.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 0:13 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    NOOO! Why did you use Damon :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een meisje? :3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Als ik een jongen inschrijf gebruik ik altijd zijn foto (cat)
    Ik weet geen andere vent die donker haar heeft, breed en gespierd is en waarvan je naast normale foto's ook gifs van kan vinden.

    But van mij mag je ook Damon gebruiken, op die gifs die ik heb is het toch niet superduidelijk dat hij het is. Lijken ze gewoon op elkaar oid.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Okay.
    Ik ga wel een andere jongen zoeken :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Larentia schreef:
    Als ik een jongen inschrijf gebruik ik altijd zijn foto (cat)
    Ik weet geen andere vent die donker haar heeft, breed en gespierd is en waarvan je naast normale foto's ook gifs van kan vinden.

    But van mij mag je ook Damon gebruiken, op die gifs die ik heb is het toch niet superduidelijk dat hij het is. Lijken ze gewoon op elkaar oid.


    Lol, tweelingbroers :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.