• Zie titel.
    Ik was toen 10 jaar, en ben nu 11. ;]

    Yiha, ik had ipv 11, 12 geschreven. u.u


    -

    Ikke werd het toen ik thuis naar de plee ging :D Was super blij dat het niet op school gebeurde xD


    Ja idd ,, ik zou ok happy zijn ^^
    ik heb die vn mij is een half jaar ni gehad :O en Raar is onder welke les ik ze terug kreeg?
    x33


    He's the reason for the teardrops

    (...)
    In het begin is het echt onwijs vervelend!
    Maar na een paar keer wen je er aan en voel je het niet meer.
    Ik zelf heb er echt heel veel moeite mee gehad maar ik moest wel want ik zwem 6 keer per week :S



    O, oke.
    Ik heb haat aan die dingen. Vind ze eng. x|


    -

    Ik vond het zo raar. Ik vertelde het aan mijn ma en toen zei ze: "Je bent ongesteld." Ik had zoiets van oke... dat word je toch pas wanneer je oud bent? xD

    (...)
    Idd op vakantie is het gewoon vreselijk! Mijn eerste keer ongesteld was op vakantie!
    Nja heelder dage lange wandeligne maken en dan...
    verschrikkelijk dus xD


    Mijne dus ook. Gelukkig was ik in de winter [/kerstvakantie + nieuwjaar] Dus was het niet 35 graden ofzo. ;]


    -

    ik ook net >,<
    But, meer als een maand geleden maar nog maar 1 keer ^^


    when words fail, music speaks.

    (...)


    O, oke.
    Ik heb haat aan die dingen. Vind ze eng. x|


    Whaha, ik ook nog steeds, maar het valt wel minder op zeg maar :P
    Ik was trouwens bijna 15 geloof ik :P en ben nu 16


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik ook net >,<
    But, meer als een maand geleden maar nog maar 1 keer ^^


    Oke. ;]


    -

    ik wil jullie nou niet bang maken van tampons ofzo hoor maar een vriendin had het eens klaar gepeelt dat,da touwtje wat er aanhangt kwijt was en dat ze hem der niet meer uit kreeg!0__o


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    Whaha, ik ook nog steeds, maar het valt wel minder op zeg maar :P
    Ik was trouwens bijna 15 geloof ik :P en ben nu 16


    O, oke.
    Ja, dat is wel zo. Doet het pijn? Aan het begin ofzo?
    Tell me.


    -

    ik wil jullie nou niet bang maken van tampons ofzo hoor maar een vriendin had het eens klaar gepeelt dat,da touwtje wat er aanhangt kwijt was en dat ze hem der niet meer uit kreeg!0__o
    Op hurken zitten of eruit halen met je vingers en anders naar de dokter

    ik wil jullie nou niet bang maken van tampons ofzo hoor maar een vriendin had het eens klaar gepeelt dat,da touwtje wat er aanhangt kwijt was en dat ze hem der niet meer uit kreeg!0__o



    Wil je dat [/in elk geval] mij besparen? Ik krijg nare gevoelens. Argh.


    -

    ik wil jullie nou niet bang maken van tampons ofzo hoor maar een vriendin had het eens klaar gepeelt dat,da touwtje wat er aanhangt kwijt was en dat ze hem der niet meer uit kreeg!0__o

    Wow, dat heeft ze wel heel knap gedaan, dat touwtje is echt heel stevig!
    En als het touwtje er af is zou die eigenlijk toch nog makkelijk te pakken moeten zijn, zeggen ze xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik wil jullie nou niet bang maken van tampons ofzo hoor maar een vriendin had het eens klaar gepeelt dat,da touwtje wat er aanhangt kwijt was en dat ze hem der niet meer uit kreeg!0__o
    o.o En hoe kreeg ze 'm eruit?!


    I live for the applause, you will die for it.

    ze moest dan naar een dokter!:! lijkt me wel raar!Dan zit er zoo'n vent dat der uit te halen!=S


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    11


    The soul needs autumn.