• We hebben dus de eerste 2 uur uitval. En daar komen ze nu pas mee.

    dus nu zitten ik en mijn klas ons te vervelen in de bieb.

    Iemand die met me mee kan praten?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 8:37 ]

    Op mijn school geven ze dingen, zoals uitval ook te laat aan.

    Ik heb officieel Engels, maar hij kwam niet opdagen. Dus een docent die ons kent heeft ons naar ons vaste lokaal gestuurd.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 9:03 ]

    Ik zit in het OLC. maar heb wel les.. :P
    moet presentatie maken :P


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik heb zoals elke maandag ochtend de eerste drie uren gym, maar ik heb geen zin dus zit ik thuis.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik begin vandaag pas om 12 uur, vanwege mijn Pfeiffer ^_^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik hoef pas om twaalf uur in te zijn. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Synyster schreef:
    Ik begin vandaag pas om 12 uur, vanwege mijn Pfeiffer ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zou blij zijn als ik jou was, hahah. :"D

    Ik zit nu dus wel op school.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bij ons gaan ze echt heeeel vaak absenten controleren als we uitval hebben, dus moeten we er gewoon zijn. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat heb ik ook wel eens gehad en dan dacht ik altijd, ik had verdorie nog in mijn bed kunnen liggen als jullie het op tijd hadden gemeld


    Physics is awesome

    Ik was vandaag al uit om 12 uur, en nu moet ik om 3 uur weer terug op school zijn voor maatschappijleer(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Op zich heb ik dat probleem niet, over het algemeen staat het er 's avonds op bij ons. Alleen als een docent ziek is, staat het er pas 's ochtends op. Maar dan wel al rond half 8/kwart voor 8, dus dan kan ik in ieder geval thuis blijven :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Bij mij valt er nooit iets uit. Bij mij gaat dat allemaal op een heel autistische manier. Ze proberen een vervanger te regelen of ze gaan een ander vak doen in het uur dat uitvalt. Zodat er nooit iets uit kan vallen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:15 ]


    26 - 02 - '16

    ik kijk in de avond op mijn rooster
    En anders krijg ik een smsje
    Ik heb morgen het eerste uur uitval en de laatste 2


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Onze school heeft dat ook soms > <.
    Bij ons mag je trouwens als de docent binnen 10 min niet in het lokaal is gewoon weg gaan :3. En wij hebben nogal wat nieuwe docenten die niet snappen hoe de roosterwijzegingen en dus zo snel het lokaal niet kunnen vinden. En dan gaan we met z'n alle naar de Deen :'D


    i put the fun in funeral

    Ik heb nooit uitval. En als ik dat wel heb is dat vaak al een maand van tevoren bekend :-)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.