• Ik had gisteren trouwfeest van mijn nicht en ik werd verliefd op een jongen maar ik weet zijn naam niet xD Maar ik heb er bijna heel de avond bijgestaan 'op de dansvloer,als we glazen aan het wassen waren,...etc en hij had wel veel pintjes op en heeft zelfs een beetje geflirt met mij. xD Hij zij dat hij me zou kunnen versieren als hij zijn powerranger pak aan had maar hij had totaal geen idee da ik al verkocht was xD en hoop da da ook geheim blijft tegenover hem xD


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Powerranger? XD
    Whaha, daar kom ik zelf nog niet eens op. ^^


    You'll never dream alone. <3

    vraag aan je nicht hoe hij noemt/zijn gsmnr. Als hij op haar trouwfeest was zal ze hem wel kennen zeker ^^

    Haha mag ik dat powerrangerpak niet lenen? Ik heb er tegen woensdag een nodig?(a)

    omg hoe schattig, op een trouwfeest^^


    Get outta my head!

    UseSomebody schreef:
    vraag aan je nicht hoe hij noemt/zijn gsmnr. Als hij op haar trouwfeest was zal ze hem wel kennen zeker ^^

    ja maar da was een vriend van mijn neef en ik denk da die 17 of 18 die ga echt nix in mij zien hoowr :P


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    hornicAngel schreef:
    (...)
    ja maar da was een vriend van mijn neef en ik denk da die 17 of 18 die ga echt nix in mij zien hoowr :P

    hoezo niet?
    een vriend van mij (17) heeft het gehad met een 12 jarige dus


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hornicAngel schreef:
    (...)
    ja maar da was een vriend van mijn neef en ik denk da die 17 of 18 die ga echt nix in mij zien hoowr :P

    Mijn vriendje is 17 :']


    Mew <3

    Immortal schreef:
    (...)
    hoezo niet?
    een vriend van mij (17) heeft het gehad met een 12 jarige dus

    ja maar ik ben bang over wa onze famielie daar van ga zeggen want in dit geval is het wel ne vriend van mijn neef :P


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Whaha xP Ik Vind de Powerrangers wel koewl ^^


    Just got to make sweet love `till the break of dawn