• We hebben dus de eerste 2 uur uitval. En daar komen ze nu pas mee.

    dus nu zitten ik en mijn klas ons te vervelen in de bieb.

    Iemand die met me mee kan praten?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 8:37 ]

    Zucht .. Heb ik ook echt heel vaak, het is alleen een beetje balen dat ik niet naar huis kan omdat ik meer dan 2 uur reis .. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Ik had eerste 2 uur ^.^


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wij mogen dan wel mooi naar school komen. Leve ons Belgisch schoolsysteem ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Muwa, valt op zich best mee. Af en toe een keertje te laat.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb wel eens uitval, maar ik kijk altijd op de site en 100 keer per dag naar mijn mail. Onze klassenvertegenwoordiger stuurt wel eens een mail als we uitval ofzow hebben. Meestal zijn het de jongens die als we twee uur uitval hebben, gewoon het eerste uur op school zijn. En een meisje uit mijn klas, die nooit haar rooster checkt en nooit op haar mail zit. En als een leraar niet komt opdagen mogen we na 10 minuten in de aula gaan zitten, of gaat de klassenvertegenwoordiger naar de roostermaker en vraagt of er een vervanger kan komen. Meestal zijn die lui zo dom, dat ze niet eens orde kunnen houden en hebben we hun al snel in onze macht!:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Doen ze bij ons ook heel vaak. Of ze geven je uitval voor 2 uur, dus ik ga weg van school om te eten, en dan schijnt het dus gewoon door te gaan...><


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik stond vandaag anderhalf uur te vroeg op school
    Maar dat komt omdat mijn mobieltje kwijt/gejat is
    en onze huistelefoon er uit lag vanmorgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one