• Vanmorgen, het was hooguit half acht en ik zat ergens onderin mijn kast te zoeken naar mijn bejaarde stapel truien. Ineens komt mijn zusje binnen met de vraag of ik nog batterijen heb en ik kijk op, zie ik ineens een insect! Djeez, ze had zulke rare make-up op en haar ogen wijd open, waarmee ze vaag knipperde, ik schrok me eerst echt rot haha, dat had ik totaal niet verwacht.
    Hoe begon jullie ochtend?


    Your make-up is terrible

    Mijn gsm (die ik als wekker gebruik) was leeg dus stond ik zo'n kwartier te laat op wat voor mij niet echt veel uitmaakt want ik sta heel vroeg op dus niet echt iets speciaals (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mijn ochtend begon met opstaan (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Deed ze dat nou express? :"D
    -Zet wekker uit en kruipt terug in bed- 'Fuuuuuck, over twintig minuten moet ik naar school en ik moet nog douchen!'


    Let it come and let it be

    Opstaan, wassen, kleren aandoen, eten, zenuwachtig worden voor examen Frans, naar school fietsen en examen Frans maken :Y)
    Niets speciaals dus (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik had zelfde. Ik stond onder de douche toen ik een gigantische spin in een hoekje ontdekte. Ik bonkte meteen mijn lichaam van schrik tegen de muur aan. Ik wilde nog nooit zo snel wegrennen. (':


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mijn ochtend begon met het feit dat mijn vriend zijn wekker afging :') Ik uiteindelijk besloot niet naar mijn eerste uur te gaan, aangezien ik dat toch niet meer zou halen, omdat de wekker al een half uur/3 kwartier afging en we beiden te moe waren om eruit te komen. En toen hebben we nog ongeveer anderhalf uur extra geslapen en zijn we daarna maar wel opgestaan om beiden naar school te gaan xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Countenance schreef:
    Deed ze dat nou express? :"D
    -Zet wekker uit en kruipt terug in bed- 'Fuuuuuck, over twintig minuten moet ik naar school en ik moet nog douchen!'


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Countenance schreef:
    Deed ze dat nou express? :"D
    -Zet wekker uit en kruipt terug in bed- 'Fuuuuuck, over twintig minuten moet ik naar school en ik moet nog douchen!'


    Nee, ze had zich gewoon zo opgemaakt, raar kind.


    Your make-up is terrible

    Oeh, lijkt me best scary, thehe.
    Hmm, same as usual. Ik stond om zes uur op, maakte me klaar voor school en jaagde mijn broertje uit bed. Onderweg naar de bushalte bracht ik hem naar de moeder van een klasgenootje, waar hij altijd wacht tot hij naar school kan, terwijl ik naar de bushalte ging.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ze had zich gewoon zo opgemaakt, raar kind.

    Mijn make-up mislukt ook wel eens, maar zo erg... :"D


    Let it come and let it be

    Euhm, had me verslapen :P


    Life is hard and then we die

    Vermoeid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou eerst om 8:20 op school zijn omdat ik heel braaf huiswerk wilde maken en bezig met mijn eindstuk voor tekenen uiteindelijk is dat toen uitgelopen en ben ik pas om kwart voor 8 op mijn fietsje gastapt om om kwart voor 9 op school te zijn. Toen ben ik heel braaf mijn wiskunde gaan maken, mijn geschiedenis gaan leren en later verder gegaan met mijn eindstuk(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn ochtend begon met het vergeten van mijn eigen verjaardag ;D.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Phaha!
    Mijn ochtend verliep rustig, tot ik in de auto zat en ik begon te beseffen dat ik in een halfuur examen wiskunde had.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please