• Vanmorgen, het was hooguit half acht en ik zat ergens onderin mijn kast te zoeken naar mijn bejaarde stapel truien. Ineens komt mijn zusje binnen met de vraag of ik nog batterijen heb en ik kijk op, zie ik ineens een insect! Djeez, ze had zulke rare make-up op en haar ogen wijd open, waarmee ze vaag knipperde, ik schrok me eerst echt rot haha, dat had ik totaal niet verwacht.
    Hoe begon jullie ochtend?


    Your make-up is terrible

    xlufjoetoexx schreef:
    Mijn ochtend begon met het vergeten van mijn eigen verjaardag ;D.

    Gefeliciteerd!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    Vanmorgen, het was hooguit half acht en ik zat ergens onderin mijn kast te zoeken naar mijn bejaarde stapel truien. Ineens komt mijn zusje binnen met de vraag of ik nog batterijen heb en ik kijk op, zie ik ineens een insect! Djeez, ze had zulke rare make-up op en haar ogen wijd open, waarmee ze vaag knipperde, ik schrok me eerst echt rot haha, dat had ik totaal niet verwacht.
    Hoe begon jullie ochtend?


    xD Doet me denken aan Harry's beschrijving van Professor Zwamdrift. Mijn ochtend begon koud, mijn bed was zo heerlijk warm en toen moest ik eruit! Wat hou ik op dat soort momenten van het weekend want dan kan ik soms lekker blijven liggen. En daarna mijn dagelijkse ochtendritueel


    Physics is awesome

    Goed, mijn moeder had besloten dat ik een dagje thuis mocht blijven.
    Terwijl ik helemaal niet ziek was ofso. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De wekker ging en ik dacht dat ik nog wel even kon blijven liggen. Totdat me te binnenschoot dat ik studievoortgangsgesprek had. Dus toen ging ik als een razende alles doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik werd om half 11 wakker, omdat mijn moeder me niet wakker had gemaakt. (:
    En daarna heb ik ontbeten.
    ill at home


    Destroy what destroys you.

    O.o
    Ik had me verslapen, dus ik werd heel raar wakker.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    heb je foto'sxD
    uhm wekker ging uitbed. omkleden naar beneden. Hyper mijn nieuwe schoenen aan. ontbeten naar boven gegaan om tog de andere nieuwe paar aan te doen en tog te twijfelen. en dan naar school en met vriendin kletsen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    C18 schreef:
    Vermoeid.


    26 - 02 - '16

    Naawh liefje toch. Wat is Kayra weer stom bezig zeg D:
    Mijn ochtend begon met opstaan en er aan denken dat we elkaar vandaag zouden zien. hihi <3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 21:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Naawh liefje toch. Wat is kyra weer stom bezig zeg D:
    Mijn ochtend begon met opstaan en er aan denken dat we elkaar vandaag zouden zien. hihi <3
    Kayra, Mitchell. K-a-y-r-a.
    Daarnaast ben je wel lief hoor.


    Life is hard and then we die

    Veel te vroeg, vol spanning en extreem nat!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Kayra, Mitchell. K-a-y-r-a.
    Daarnaast ben je wel lief hoor.

    Oeeeps ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is creepy.. Mijn ochtend begon moe, met misselijkheid en keelpijn... Mijn vriend en ik waren íéts te laat gaan slapen afgelopen nacht...


    Bad decisions make good stories.

    Jij weet jou zusje ook altijd zo te beschrijven dat ik het zielig vind dat je har zus bent XD
    maar mijn ochtend begon nogal vroeg en koud.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik had over vandaag gedroomd, dus het was heel raar om wakker te worden en te beseffen dat de dag nog niet echt voor bij was. 8) Maar ook wel een opluchting, want mijn droom was meer een nachtmerrie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.