• Ola, ik verveel me dood en heb even geen schrijfinspiratie...
    Ik zoek leuke stories om te lezen.

    Eisen:
    One Direction (voorkeur Liam of Zayn) of Onbekende Personen
    Drama, Romantiek, Spanning.
    Graag een normale schrijfstijl: ABN en leestekens.
    Er hoeft niet dagelijks aan geschreven te worden, zolang het maar regelmatig is.
    Graag al een begin aan het verhaal, zodat ik wat vooruit kan :)
    En een vernieuwende verhaallijn, niet van die standaards..

    Gooi je verhaal maar hieronder neer ;D


    Everything Is Impossible

    Abduction



    Paniek breekt uit wanneer Mila Nowlin en de illusionist allebei verdwijnen.
    Magie of een ontvoering?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    http://www.quizlet.nl/stories/69817/exchanging-bodies


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    The alphabet

    Het is de de Dag der respect. Iedereen op school moet vertellen over een gebeurtenis die ze nooit zullen vergeten. Die mag goed of slecht zijn. Ze denken allemaal diep na...

    26 letters.
    26 meisjesnamen.
    26 leerlingen uit 1 klas.
    26 onvergetelijke gebeurtenissen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 23:19 ]


    Define "good".


    You are so beautiful
    To me
    You are so beautiful
    To me
    Can't you see

    You're everything I hope for
    You're everything I need
    You are so beautiful to me
    You are so beautiful to me

    You are so beautiful
    To me
    Can't you see
    You're everything I hope for
    You're every, everything I need
    You are so beautiful to me


    Grace Maddison is dolgelukkig met Liam Payne en one direction. Tot op een dag haar ex-vriend terug komt. Justin Bieber. Ze zal een keuze moeten maken tussen de twee jongens. Een strijd begint, en beide doen er alles aan om haar hart te herwinnen. You're beautiful.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    I'm like the paparazzi.
    Hidden Feelings.


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Ik hoop dat je het wat vindt (:


    - Deze heeft al enkele hoofdstukken:Knowledge – Zayn Malik

    - En deze start morgen:Don't mess with me -feat. Bieber

    <3 xxxxx.


    LEGGO!

    I'm just a beautiful mistake | Niall James Horan.
    Begint waarschijnlijk vrijdag avond. Rollen invullen is nog mogelijk, graag zelfs.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal over Harry, het is nog niet ver vooruit geschreven, maar ik dacht, misschien vindt je het wat. http://www.quizlet.nl/stories/67635/the-island--harry-edward-styles/ en anders is hier mijn andere (afgelopen)fanfic http://www.quizlet.nl/stories/63526/perfect-strangers--harry-styles/


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    http://www.quizlet.nl/stories/56309/lost--eternal-/

    Het is een Detective Thriller (+ onbekende personen) ^^
    Eliott (4) en Mary (32) Thompson zijn tien jaar geleden op mysterieuze wijze vermist geraakt. Hun huis is al lang overwoekerd en half ingestort, en het is aan Elizabeth om aanwijzingen te vinden over wat er op die bewuste dag is gebeurd en wat er met Eliott en Mary gebeurd is. Het begint allemaal als Elizabeth een oude brief vindt...

    My Secret Love For You.

    Author and co-author: kusBarbie & RELOAD
    Contains One Direction.
    Written in Dutch, spoken in Dutch.


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    I protect my child ft. Harry E. Styles


    Proloog


    Ik hield de zwangerschapstest in mijn handen. Please laat het negatief zijn! was alles wat er op dat moment door mijn hoofd ging. Ik wachtte af. Het duurde enkele minuten, dat voor mij uren leek te duren. Met trillende benen en knikkende knieën stond ik knarsetandend in het wc-hokje van de hema. Ik beet op mijn lip en friemelde aan de verpakking. Ik stroopte mijn mouwen steeds omhoog en weer omlaag. Toen ik zag wat er op het schermpje stond, rende ik huilend het wc-hokje uit. Er stond een plusje. Ik was zwanger. Ik was pas vijftien. Dat was slechts het begin. Het begin van een meisje dat huilend tegen een boom zat midden in de grote stad, Amsterdam. Het meisje dat alles om zich heen was vergeten, dat het liefste wilde sterven. Allemaal door hém. Hij die mijn leven ruïneerde, maar tegelijkertijd ook de oorzaak was van het grootste geluk dat me kon overkomen. Harry Styles. Dat was zijn naam. En mijn naam is Catlyn, ook wel Cat genoemd. Ik ben pas 15. En verkracht.



    - Een Harry Styles story
    - Drama
    - Goed Nederlands
    - Word veel aan gewerkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 16:14 ]


    I think there is real love, but not everyone will find it.