• Serieus, soms heb je van die dagen, echt waardeloos. Vanmorgen stapte ik in de bus en gaf ik de chaffeur een pen, in plaats van in te checken met mijn OV-kaart. Vervolgens stapte ik 3 haltes te vroeg uit, om in de regen naar school te moeten lopen.
    Tijdens de les zocht ik papier in mijn etui en die etui gooide ik na de les per ongeluk in de prullenbak. In de pauze raakte ik in paniek omdat ik mijn kluissleutels niet kon vinden en dacht dat ik ze in mijn kluisje had gelegd.. Wat natuurlijk niet kan omdat ik die dan niet op slot had kunnen doen.
    En dit was nog maar de helft, denk ik.. Jullie ook ooit van die vage dagen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rory schreef:
    (...)

    Wat mij betreft reden genoeg, maar als jij dat niet doorhebt zal ik dat maar wijselijk voor me houden.(bloos)

    Wtf. Wat doe je raar. Heb ik iets fouts gedaan ofzo?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yoda schreef:
    (...)

    My life sucks so hard -gaat stilletjes in een hoekje huilen-
    Nah, ik heb zulke dingen wel zo'n beetje elke dag, de ene dag in ergere mate dan de andere. Maar ik ben er zo aan gewend, het hoort gewoon bij me x'D

    Mocht hij de pen houden? (cat)


    Tja, als je het zo bekijkt. Dit gebeurt mij eigenlijk bijna nooit, en zeker niet zovaak op één dag. Volgens mij word ik dement.. Help?

    Ja, hahah, het was een paarse met bloemetjes. Maar die was toch bijna leeg.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Madge schreef:
    (...)
    Wtf. Wat doe je raar. Heb ik iets fouts gedaan ofzo?


    Nope, just being my bitchy self. En ik ben moe, so forgive me if I say something stupid.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Soms heb ik van die dagen waar ik een lopende zombie ven, srsly.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Excuse schreef:
    Heb je ondertussen het sleuteltje alweer gevonden?


    Hahah, ja, precies waar dat ding hoort te zitten. Gewoon in mijn tas.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Madge schreef:
    Eh, ik vóél me wel soms aardig waardeloos!


    Let it come and let it be

    Lol, is het heel gemeen als ik jou stiekem een klein beetje uitlach? :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    Lol, is het heel gemeen als ik jou stiekem een klein beetje uitlach? :')


    Muhh, ga je gang, je bent lang niet de enige. Dat kan er ook nog wel bij.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Yeah, Murphy's a bitch.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maelig schreef:
    Lol, is het heel gemeen als ik jou stiekem een klein beetje uitlach? :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nawh, iedereen heeft wel een een baal-dag. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pfff ja, zo'n dag had ik vandaag ook.
    Eerst had ik me vanochtend verslapen, toen was mijn fiets nog eens omgelazerd en toen moest ik naar school fietsen, kreeg ik na ongeveer 5 minuten fietsen een klapband, en ik kon hem niet meer oppompen. Dus toen liep ik in de keiharde regen en wind naar school en was ik helemaal doorweekt, en nu ben ik weer verkouden. Oh, en de fietsenmaker is vandaag dicht dus moet ik morgen ook lopend naar school >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Saph schreef:
    Nawh, iedereen heeft wel een een baal-dag. ^^



    Tempting.. But I think I'll pass. How about running away while screaming? :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jerusalem schreef:
    Soms heb ik van die dagen waar ik een lopende zombie ven, srsly.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.