• Ik heb sinds twee weken ofzo geen beugel meer. Nu krijg ik superveel reactie van mensen uit mijn klas: 'Het valt superhard op dat je een beugel gedragen hebt. Ze staan zo abnormaal recht.'

    Dus: valt het volgens jullie op?

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 16:10 ]

    Pusheen schreef:
    Dat is toch normaal? Iedereen die een beugel heeft gedragen heeft onnatuurlijke rechte tanden...

    Maar dat is niet erg, wees er trots op. Jij hebt tenminste mooie tanden nu. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind niet dat het opvalt dat je een beugel gedragen hebt hoor, ze staan gewoon mooi recht!
    Maar ik begrijp wel dat mensen dat zeggen omdat ze je lang met een beugel hebben gezien.
    Ik kreeg ook zo'n reacties toen mijn beugel eraf ging.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Excuse schreef:
    Natuurlijk zien ze dat, ze waren het gewoon je te zien met een beugel. Maar jij hebt nu tenminste heel mooie tanden :Y)


    Believe in yourself, change the world.

    het ziet er juist heel mooi uit :3 ik heb 2 jaar een beugel gehad, maar de orthodontist is ermee gestopt omdat hij ze niet meer rechter kon krijgen -.-
    maar ach, mijn tanden zijn in ieder geval wel iets rechter dan eerst :p

    het ziet er juist goed uit,, en het valt niet zo mega op hoor, er zij ook zat mensen die van natuure rechte tanden hebben,, maar jouwe zijn echt mooi!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    bij mij in de buurt heeft iedereen zo'n gebit, dus het valt wat mij betreft niet echt op ;)

    Pusheen schreef:
    Dat is toch normaal? Iedereen die een beugel heeft gedragen heeft onnatuurlijke rechte tanden...

    Maar dat is niet erg, wees er trots op. Jij hebt tenminste mooie tanden nu. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    het valt wel op maar het lijkt heel mooi!
    echt vet mooi recht!


    I love Quizlet

    Ze horen zo te staan. Jij hebt nu tenminste mooie tanden. Ik kan niet wachten tot mijn beugel eraf moet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Haha, ze zeggen ook altijd bij mij dat het opvalt. Terwijl ik niet eens een beugel heb gehad o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hirasawa schreef:
    Bij iedereen staan ze zo recht, dat hoort ook het resultaat te zijn haha :'D


    Save me from myself.

    ziet er goed uit hoor
    je tanden gaan vanzelf iets natuurlijker staan volgens mij


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    PUKKELxDING schreef:
    Ziet er goed uit ja ^^


    Inspiration can hit you any time

    Dat kun je idd meteen zien. Omdat je tanden dan echt recht staan. Dus het ziet er dan ook goed uit (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"