• Hallo, ja ik ben er weer aangekomen met een nieuwe suggestie.
    Hebben jullie dat niet ook soms? Je schrijft een verkeerd reactie op een topic, en dan wil je hem graag verwijderen maar dat lukt niet. Vind je dat niet vrij irritant? Is het niet leuker dat je je reactie op een topic kunt verwijderen?
    In de hoek van je reactie staan er 2 knoppen, quote en aanpassen. Er kan toch nog een knopje er bij komen met 'reactie verwijderen'? (alleen bij je eigen reactie) Dit lijkt me wel handiger.

    Voor of tegen? :3


    Some people are art and do art at the same time

    Voor, without a doubt :)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tegen. Dit is vaker voorgesteld en afgewezen. De mods zijn de enigen die reacties en topics kunnen verwijderen en topics kunnen sluiten, en dat gaat niet veranderen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Tegen. Dit is vaker voorgesteld en afgewezen. De mods zijn de enigen die reacties en topics kunnen verwijderen en topics kunnen sluiten, en dat gaat niet veranderen.


    You are beautiful, you are love.

    Je kunt je reactie toch ook gewoon aanpassen?


    I can't even think straight.

    Tegen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gaat er niet komen. Het kan erg verwarrend zijn als mensen hun reacties verwijderen.


    i put the fun in funeral

    Anhysbys schreef:
    Je kunt je reactie toch ook gewoon aanpassen?

    Ja, dat kan, maar naar wat moet je die aanpassen dan? Als je hem echt wilt verwijderen, zou ik niet op 'aanpassen' drukken. :3


    Some people are art and do art at the same time

    Symptoms schreef:
    (...)
    Ja, dat kan, maar naar wat moet je die aanpassen dan? Als je hem echt wilt verwijderen, zou ik niet op 'aanpassen' drukken. :3


    Dan edit je hem om te zeggen dat je verkeerd hebt gepost fso. Maar verwijderen kan niet en gaat niet gebeuren.


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee. Je kan jouw reactie aanpassen.

    Reacties moeten blijven staan zodat wij, mods, kunnen zien wie bijvoorbeeld wat heeft gezegd in een ruzie. Als die reacties verwijderd zouden worden door bijvoorbeeld een pester, dan kan de gepeste niet bewijzen dat die pester vervelende berichten op het forum over hem/haar post.

    De enige reacties die verwijderd worden, zijn die van spambotten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vroeger was dit er, maar dit is weggehaald omdat als er vroeger ruzie werd uitgelokt, de user die het begon de reactie gewoon verwijderde. De mods kon toen dus niet meer zien wie er begonnen was dus werd het knopje weggehaald. De mods zijn nu dan ook de enige die een reactie kunnen verwijderen (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voor, op mij iPod heb ik heel vaak dat ik reacties dubbelplaats. Ik zou het dus erg handig vinden als ik die gewoon kon verwijderen xD


    Can't control my second personality

    Symptoms schreef:
    (...)
    Ja, dat kan, maar naar wat moet je die aanpassen dan? Als je hem echt wilt verwijderen, zou ik niet op 'aanpassen' drukken. :3

    Dan maak je je reactie leeg.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    TeamSterek schreef:
    Vroeger was dit er, maar dit is weggehaald omdat als er vroeger ruzie werd uitgelokt, de user die het begon de reactie gewoon verwijderde. De mods kon toen dus niet meer zien wie er begonnen was dus werd het knopje weggehaald. De mods zijn nu dan ook de enige die een reactie kunnen verwijderen (:


    Oh, nou oke, zelf vind ik het wel jammer, maar bedankt. _O_


    Some people are art and do art at the same time

    Dat gaat er niet komen. Als users namelijk iets uithalen kunnen ze zo hun reactie verwijderen.


    26 - 02 - '16

    Ja, ik voel me dom nu .___.


    Some people are art and do art at the same time