• Dit verhaal dat van mij is klik
    Misschien ook in het Engels schrijven? Het lijkt me leuk om het te doen. Dus het niet letterlijk vertalen, maar gewoon het in beide talen schrijven?

    De tittel zou zijn: Live for me
    Intro:


    What would you do, if you had a month to live? Party? Cry? Enjoy the time that you have?

    I was just waiting for it and hoping that it would come. Knowing that if it came there would be a chance for me to live longer, but there was also a chance that I would die during the operation. But if it was your last hope, you would do anything, wouldn't you?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:25 ]

    Heb al wat aangepast maar ben er nog niet helemaal tevreden over.

    if you had a month to live*
    Nu staat er gewoon: Wat zou je doen als je een maand moest leven?

    Party, cry, enjoy your life?*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    if you had a month to live*
    Nu staat er gewoon: Wat zou je doen als je een maand moest leven?

    Party, cry, enjoy your life?*

    ja k weet et k bn ng niet volledig te vreden

    Knowing that if it came there would be a chance for me to live longer, but there was also a chance that I would die during the operation. But you would do anything, if it was your last hope, wouldn't you?

    Dit is mooier (en correcter op sommige punten).

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:05 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Knowing that if it came there would be a chance for me to live longer, but there was also a chance that I would die during the operation. But you would do anything, if it was your last hope, wouldn't you?

    Dit is mooier (en correcter op sommige punten).

    Oke thanks :) ik denk dat ik jou ga nodig hebben, en als het af is laat ik het lezen aan mijn leerkracht Engels

    Oh, en: I was just waiting for it and hoping that it would come.
    Ik weet niet of ik alle fouten eruit heb gehaald, hoor, en aan je schrijfstijl ga ik niets veranderen. Maar ik hoop dat je al iets geleerd hebt en dan kunt gebruiken in je verhaal.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Oh, en: I was just waiting for it and hoping that it would come.
    Ik weet niet of ik alle fouten eruit heb gehaald, hoor, en aan je schrijfstijl ga ik niets veranderen. Maar ik hoop dat je al iets geleerd hebt en dan kunt gebruiken in je verhaal.

    Ja dat kan ik zeker gebruiken, echt bedankt!

    Haha, ik zie nog een zin die niet mooi is. (hierna houd ik op)
    But you would do anything, if it was your last hope, wouldn't you? kan beter zijn: But if it was your last hope, you would do anything, wouldn't you?


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Haha, ik zie nog een zin die niet mooi is. (hierna houd ik op)
    But you would do anything, if it was your last hope, wouldn't you? kan beter zijn: But if it was your last hope, you would do anything, wouldn't you?

    Thanks je moet niet op houden hoor :)

    Je vertaalt nog steeds erg letterlijk, dat is niet zo mooi in teksten. Meisje, ik zou in plaats van gewoon aan te passen Engels gaan lezen, zo gaat het niet werken.


    comfort in c h a o s

    Stryder schreef:
    Je vertaalt nog steeds erg letterlijk, dat is niet zo mooi in teksten. Meisje, ik zou in plaats van gewoon aan te passen Engels gaan lezen, zo gaat het niet werken.

    Oke, welke werken moet ik dan echt lezen?

    Ik lees alleen verhalen in het Engels als het Engels écht goed is, anders erger ik me er dood aan, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik lees alleen verhalen in het Engels als het Engels écht goed is, anders erger ik me er dood aan, sorry.

    Maakt niet uit. Ik vind dat je ergens moet starten, mijn verhalen in het Nederlands waren in het begin ook alles behalve xD

    vezz schreef:
    (...)
    Oke, welke werken moet ik dan echt lezen?

    Ik vond The Picture of Dorian Grey van Oscar Wilde erg mooi, maar dan moet je wel goed in Engels zijn. Als begin is het niet mooi. Maar er zijn ook lichte werken om mee te beginnen. Zelfs al is het maar een Harry Potter, Twilight, of The Boy in the Striped Pajamas. Dat maakt niet uit.


    I can't even think straight.

    Ik heb ook ooit in het Engels en Nederlands een verhaal geschreven en ik besef nu dat daar veel dingen mis in zijn aangezien ik nu Engels studeer en dat nu ook merk. Maar je kan het altijd proberen. Ik heb dat ook gedaan en bji mij is dat al bij al nog succesvol geweest.