• Dit verhaal dat van mij is klik
    Misschien ook in het Engels schrijven? Het lijkt me leuk om het te doen. Dus het niet letterlijk vertalen, maar gewoon het in beide talen schrijven?

    De tittel zou zijn: Live for me
    Intro:


    What would you do, if you had a month to live? Party? Cry? Enjoy the time that you have?

    I was just waiting for it and hoping that it would come. Knowing that if it came there would be a chance for me to live longer, but there was also a chance that I would die during the operation. But if it was your last hope, you would do anything, wouldn't you?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:25 ]

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik vond The Picture of Dorian Grey van Oscar Wilde erg mooi, maar dan moet je wel goed in Engels zijn. Als begin is het niet mooi. Maar er zijn ook lichte werken om mee te beginnen. Zelfs al is het maar een Harry Potter, Twilight, of The Boy in the Striped Pajamas. Dat maakt niet uit.
    En werken van Nicholas Sparks?

    Als ik jou was, zou ik Shadows van Tim Bowler (?) lezen. Het is een simpel, mooi boek en je ziet echt de woordgroepen goed daarin. Kan je veel uit leren!

    Freud schreef:
    Als ik jou was, zou ik Shadows van Tim Bowler (?) lezen. Het is een simpel, mooi boek en je ziet echt de woordgroepen goed daarin. Kan je veel uit leren!

    ok thanks

    Ik heb mijn Engels verbeterd door Engelse verhalen te schrijven. Dan las ik het terug en wist ik dat het niet goed klonk. En dan ging ik nadenken.
    En het gaat uiteindelijk natuurlijk om het plezier. Ik had er veel plezier in. (en dat wens ik jou uiteraard ook toe)


    I can't even think straight.

    vezz schreef:
    (...)
    Oke, welke werken moet ik dan echt lezen?

    Ik zou zeggen, begin niet met klassiekers, maar ga voor gemakkelijke boeken. zoals Anhysbys zegt, Harry Potter, Twilight, de hongerspelen, the boy in the striped pyjamas. Alles kan.


    comfort in c h a o s

    Stryder schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, begin niet met klassiekers, maar ga voor gemakkelijke boeken. zoals Anhysbys zegt, Harry Potter, Twilight, de hongerspelen, the boy in the striped pyjamas. Alles kan.

    Maar ik haat HP xD

    vezz schreef:
    (...)
    Maar ik haat HP xD

    Dan zijn we met twee. :Y) Was gewoon een voorbeeld.


    comfort in c h a o s

    Je kunt Slam! van Nick Hornby lezen. Dat was het eerste engelse boek dat ik las en het leest heel vlot (: Als je van fanfiction houdt vind je trouwens genoeg op het internet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Stryder schreef:
    (...)
    Dan zijn we met twee. :Y) Was gewoon een voorbeeld.

    haha oke :)

    vezz schreef:
    (...)
    Maar ik haat HP xD

    Nu ja, ik haat Twilight, vind ik echt verschrikkelijke boeken (alles van Stephanie Meyer, trouwens), maar het waren inderdaad maar voorbeelden. :')


    I can't even think straight.