• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Maar natuurlijk." zei ik en ik haalde speels mijn wenkbrauwen op. Ik sloeg mijn arm om haar heen, terwijl we stilletjes van de rest wegliepen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wait, what???? Wanneer heb "ik" door de gangen gegild en waarom????


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    We liepen net het café in toen mijn telefoon ging. Zuchtend keek ik naar wie me nodig had. Samuel, vertelde mijn telefoon.
    'Deze moet ik echt opnemen,' zei ik spijtig tegen Jitse. Samuel, mijn beste gay vriend. 'Zoek maar een tafeltje. Ik hou het kort.' Ik gaf Jitse nog een kus op zijn mond en liep toen het café uit.


    Lana
    Ik zag Dana net weg lopen en besloot dat dit mijn kans was.
    'Hallo Jitse,' zei ik terwijl ik hem een knuffel gaf. 'Heb je me gemist? Dat moet haast wel na die kus afgelopen tremester.' Ik en Jitse hadden gezoend op het eindfeest. Ik zag Dana in mijn ooghoeken terug komen. Shit. 'Nog een keer doen?' vroeg ik snel en ik zoende hem. In mijn ooghoeken zag ik Dana met openmond kijken en ze draaide om en liep weg. Ik voelde een vlaag van overwunning door me heen gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LiveToday schreef:
    Wait, what???? Wanneer heb "ik" door de gangen gegild en waarom????

    Toen Jitse en Dana net hadden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)
    Toen Jitse en Dana net hadden.

    Aaaah, dan, ik dacht ergens tussen de lessen door ofzo die we zijn overgeslaan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nee. Maar is Katherine in Dana en haar kamer want dan kan Dana daar huilend binnen stormen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik zat rustig op mijn kamer en had daarstraks Thomas gebeld. Hij had er blijkbaar geen problemen mee en was blij voor me dat ik Jitse terug wat vaker zag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    kom maar af xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Boos rende ik door de gangen. Tranen liepen over mijn wangen maar niet door verdriet, nee huilen om een jongen deed ik niet, althans niet meer. Tranen van woede. Ik haat je Jitse! dacht ik.
    Ik stormde mijn kamer in en negeerde Katherine. Ik liet me op bed vallen met mijn hoofd in mijn kussen verstopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Telefoon is bijna leeg


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik liep naar Dana toe en ging bij haar op bed zitten. 'Hey, wat is er?' vroeg ik bezorgd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Je broer is een van de grootste klootzakken die ik ken, dat is er.' Ik keek haar aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Wat is er gebeurd?' vroeg ik niet goed wetend hoe ik moest reageren aangezien Dana 1 van mijn beste vriendinnen is maar niemand Jitse ongestraft een klootzak noemt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Je weet wel, dat wijf van Dril. Die Jana. Ik zag ze samen zoenen.'
    Geweldig, twee keer mijn hart gebroken in een jaar. Ik wilde nooit meer een vriendje. Ik ga later wel het klooster in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Die slet? Je moet je niks van haar aantrekken. Zij zal hem wel gekust hebben en niet omgekeerd. Jitse zou jou zo iets nooit durven aandoen, daarvoor houdt hij te veel van je.' stelde ik haar gerust.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe