• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik liet Dana's linkerhand los en sloeg in plaats daarvan mijn arm rond Katherine.
    "Maar natuurlijk ben ik niet slecht gezind. Hoe kan dat nu moet zo een twee prachtige dames." zei ik. Terwijl ik mijn armen wat aanspande, zodat ze tegen me aan geduwde werden. Mijn beste vriend keek me even aan en knipoogde bewonderend. Hij dacht waarschijnlijk dat ik twee vriendinnetjes had. Hij was wel leuk en zo, maar af en toe was het alsof hij gewoon oerstom was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik zag 1 van zijn vrienden naar hem knipoogen. 'Oké, sorry dat ik het vraag maar is die nu echt zo dom dat hij niet door heeft dat we een tweeling zijn?' vroeg ik half lachend terwijl ik mijn arm ook om hem heen sloeg.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:58 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Jup, hij is zo dom. Maar je kan het hem niet kwalijk nemen. Hij is bes leuk, hoor. Zijn opmerkingen zijn altijd zo dom dat je wel moet lachen." Ik grinnikte. We kwamen aan de tafel en ik schoof de stoel voor Dana achteruit. Toen ze neerzat drukte ik een kus op haar lippen en ging ik naast haar zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Er kwam een groep van vijf jongens naar ons toe.
    'Jitse!' riep een blonde jongen. Ze kwam bij ons aan de tafel zitten. 'Wie is je meisje?' Ik keek naar de jongen. Hadden ze het nou over mij?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whaha owh te laat gepost ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Ideetje.' fluisterde ik en ik boog me naar Jitse toe om het in zijn oor te fluisteren: 'Wat nu als we ze in de waan houden dat je 2 liefjes hebt.' Ik moest me zo hard inhouden om niet in lachen uit te barsten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Haha Katherine is gemeen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Verdomme wat haatte ik die gast. Victor was de pestkop van school, maar omdat ik nog redelijk geliefd was, wou hij mij niets aandoen. Hij deed steeds supervriendelijk, of probeerde dat toch. En toen ik Katherine's duivelse plan hoorde, was ik meteen voor. Ik glimlachte liefdevol naar haar en streek over haar wang.
    "Dit is Katherine." zei ik en ik legde een verliefde toon in mijn stem. "En dit is Dana." ik draaide me naar Dana om en knipoogde voor ik haar zoende. Ik zag zo de radartjes in zijn blonde hoofd werken.
    "Zijn ze... alletwee?" eindigde hij ongelovig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ooooooooh, das zooooooooooooooo zalig
    Hahahah, I learned it from the master (Hannah dus)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik had Katherine en Jitse door en speelde het spelletje mee. Ik bedoel, hij zou niet echt verliefd worden op zijn zusje. Ik keek naar de jongen, hij was ook blond en hij grijnsde naar me. Hij gaf me een knipoog en de rillingen gingen over mijn rug. Wat een rat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik zag hoe de dombo naar Dana knipoogde en ik werd woedend.
    "Je wou mijn meisje toch niet afpakken?" ik gebruikte expres dat woord omdat ik wist dat hij het begreep.
    "Je hebt er toch twee. Je kan toch wel eentje delen?" hij grinnikte.
    "Ik heb er geen twee, verdomme! Ben jij nu zo achterlijk dat je niet ziet, dat dit mijn zus is!" ik was ondertussen recht gesprongen en onttrok Dana aan zijn zicht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Kalm Jitse, en man, nooit gedacht dat iemand nog dommer kan zijn dan dat hij er uit ziet.'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik keek naar Jitse.
    'Jits,' zei ik zachtjes. 'Rustig.' Ik mocht die blonde kwal ook niet maar ik vond het vervelend om Jitse boos te zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Maak dat je weg komt." ik keek de bullebak indringend aan. "En snel." toen hij bleef staan ging ik vlak voor hem staan. Hij was twee koppen groter dan mij, aangezien hij ouder was en ik nogal klein was voor mijn leeftijd.

    Alex Thompson
    Ik zag Jitse op hem af lopen en wist dat als dit op een gevecht zou uitdraaien ik het toch niet zou kunnen laten om Jitse te helpen. Dus kwam ik achter hem staan. Ik was zo een 10 centimeter groter dan de blonde jongen en toen hij me opmerkte, bekeek hij me even goed.
    Door mijn lange postuur en spieren, die ik had van de vechtsporten en trainingen, leek hij een beetje geschrokken. Hij haalde zijn schouders uitdagend op en liep samen met zijn vrienden weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik was echt blij dat Alex te hulp schoot. Ik keek naar Jitse. Aan de ene kant vond ik het lief dat hij zo beschermend was. Maar aan de andere kant, dacht Jitse nu serieus dat die kwal iets bij me kon flikken?


    "Ignite, my love. Ignite."