• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Katherine en Jitse. Even viel Joe's ogen op mij.
    'Mevrouw Nieon, ik had je weg gestuurd. Verdwijn uit mijn ogen.' Hij keek me nijdig aan. 'Zie jullie nog wel,' zei ik tegen Katherine en Jitse. 'Ohja, Katherina, van mij mag je wel droge en schonen kleren lenen.' Met die woorden liep ik het veld af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik had me net omgekleed en liep de kantine in. Daar stond de blonde jongen van vanmorgen ook. Hij stond op en liep naar me toe.
    'Hallo lekkerding,' zei hij tegen me en hij sloeg een arm om me heen.
    'Blijf van me af,' zei ik en ik duwde zijn arm weg.
    'Niet zo gemeen. Ik zou veel beter voor je zorgen dan Jitse dat zou doen. Ik ben beter dan hem.' Ik keek de jongen geïrriteerd aan.
    'Wordt eerst maar eens groot voordat je groot gaat praten.' Met die worden wilde ik weg lopen maar hij sloeg me op mijn kont. Ik draaide me om en gaf hem een klap in zijn gezicht. De klap hoorde je door de hele kantine. Iedereen keek om.
    'Ik zei toch,' siste ik. 'Blijf van me af.' Met die woorden liep ik de kantine uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Joe stond voor me. Het leek wel of hij zich schaamde, hij keek naar de grond en stamelde wat.
    "Je zou naar die voet moeten laten kijken." ik knikte schamper en hij ging verder: "Ik weet dat je hier niks van snapt, maar op een dag zal het allemaal duidelijk worden." hij keek me recht aan.
    "Denk nu niet dat ik het je makkelijker ga maken, dit was nog maar een beging." zei hij plots weer op harde toon en hij liet me verward achter.
    "Wat?" Ik kon die Joe echt niet meer volgen. Volgens mij heeft hij een dubbele persoonlijkheid. Komaan, wie doet er nu zo?
    "Hei, jij bent nieuw zeker?" Ik draaide me naar het meisje om. Ze was best wel knap, maar aan haar blik in haar ogen te zien, wist ze dat. Ze gooide haar haren op haar rug en keek me glimlachend aan. Ik knikte als antwoord op haar vraag.
    "Ik ben Lana. Wie is dat meisje dat steeds bij Jitse loopt?"
    Wow, die was rechtuit.
    "Bedoel je nu zijn zus of Dana?"
    "Heeft hij dan een zus?" ze keek me verwonderd aan. In haar ogen zag ik nog iets, woede. Ze was kwaad dat hij dat niet had verteld.
    "Ja een tweelingzus." Hoe langer ik hier stond, hoe minder zin ik in dit gesprek had.
    "En wie is die Dana."
    Nieuwsgierig mens!
    "Die Dana is zijn vriendinnetje en als je het niet erg vind, ga ik nu. Ik moet nog bij de volgende les geraken." en da zou nog even duren op die voet.
    Ze vond het blijkbaar niet leuk dat ik haar zo had afgekapt en liep zonder iets te zeggen weg. Ik haalde mijn schouders op, ik had nooit een gesprek met haar willen beginnen.
    Ik hinkte naar het gebouw. Wow, ik kwam echt traag vooruit en ik was nog steeds kletsnat. Ik rilde.
    "Verdomme." Ik herinnerde me dat ik geen verse kleren had. Zelfs als Jitse me kleren zou willen lenen dan nog kon ik er niet in. Ik was veel groter dan hem. Dit beloofde nog een goede dag te worden.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 10:21 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik wachtte geduldig op Jitse, Alex en Katherine. Ik twijfelde of ik dat gedoe met die blonde gast aan Jitse moest vertellen. Hij reageerde vanmorgen zo fel en ik wilde niet dat hij in de problemen zou komen.
    'Hallo,' zei een meisjes stem. Ik keek om en ik zag een roodharig meisje staan.
    'Hoi,' zei ik.
    'Ben je nieuw hier?' De stem van het meisje klonk niet echt geinteresseerd.
    'Ja,' mompelde ik.
    'Jij bent dat meisje dat Victor sloeg.' Ik knikte. Blijkbaar heette die jongen Victor.
    'Hoe weet jij dat?' vroeg ik.
    'De roddels gaan hier snel.' Het meisje glimlachte. 'Jij bent toch ook de vriendin van Jitse?' Ik knikte. Het meisje glimlachte een beetje vals. 'Zie je later,' zei ze en ze liep weg. Ik zuchtte, als de roddels hier echt zo snel gaan moet ik Jitse wel over Victor vertellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik zag Alex aankomen hinken en liep naar hem toe om hem te ondersteunen.
    "Is Dana in de kantine?" vroeg hij.
    "Ik weet het niet, maar we zullen daar eens kijken." Gedrieën liepen we er naar toe. Nou, twee liepen en eentje hinkte, maar dat was maar een detail.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik zag Katherine, Jitse en Alex aan komen. Ik liep naar ze toe.
    'Hoe was de rest van dril?' vroeg ik. Opeens bedenk ik me dat ik best dom ben geweest, de eerste les al niet meer welkom. Ik keek naar Jitse.
    'Jits, ik moet je wat vertellen maar je moet beloven die gene niet helemaal kapot te slaan.' Ik keek hem vragend aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "De les ging niet echt meer door. Iedereen is zowat weggegaan, maar Joe was de eerste die wegging." ik keek even verward. "Wie moet ik niet helemaal kapot slaan?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Die blonde gast van vanochtend. Die Victor. Ik had gedoucht enzo en toen was naar de kantine gegaan en hij was daar ook. Hij sloeg een arm om me heen en begon te zeggen dat hij beter was dan jij. Dus ik duwde zijn arm weg en zei: "wordt eerst maar groot voordat je groot gaat praten." Toen wilde ik weg lopen en toen sloeg hij op mijn kont. Ik heb hem toen een klap in zijn gezicht gegeven.' Bij dat laatste glimlachte ik kleintjes. Bang keek ik naar Jitse. Wordt alsjeblieft niet al te boos, wensde ik stilletjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "In z'n gezicht?" ik staarde haar even verbijsterd aan en barstte toen ik lachten uit. "Dat zou ik zo graag gezien hebben. Begrijp me niet verkeerd: ik krijg hem nog terug, op een of andere manier, maar in zijn gezicht? Man, dat ik dat gemist heb."

    Alex Thompson
    Ik was nog steeds kletsnat en modderig. Ik drupte daar heel de vloer onder en Jitse kon zicht ook uitwringen. Alleen lijk hij daar zo geen last van te hebben...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik lachtte. 'Ja, je weet wel een bitchclap.' Ik deed een soort bitchclap beweging in de lucht. Ik was zo blij dat Jitse niet boos was. 'Het gaat de hele school rond. Blijkbaar is het niet normaal als een meisje een jongen slaat.' Ik gaf Jitse en kus op zijn wang. Daarna keek ik naar Alex.
    'Hebben ze hier niet even een winkel waar je schone kleren kunt kopen?' Ik had zo'n medelijden met hem. Hij had het ijskoud en was helemaal doorweekt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Ik weet niet."
    Ik keek hunkerend naar een stoel. Zitten leek nu opeens een geweldig idee.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FEMKEUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wrm antwoorde ni op msn?????????????????????????????


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nu weet ik niks te antwoorden. Zullen we doorspoelen naar de middag na alle lessen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ok
    euhm.. doe jij maar


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Wat was ik blij dat de lessen waren afgelopen. Met Alex enkel was het al een stuk beter.
    'Zullen we samen nog wat gaan drinken?' vroeg ik aan Jitse hopend dat hij zou begrijpen dat ik gewoon een keer alleen met hem wilde zijn. Sinds Katherine door de gangen had gegilt waren we geen minuut meer met zijn tweeën geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."