• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (LiveToday)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    24 jaar:
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Kunnen we nu eindelijk vertrekken?" zeurde ik. We bleven hier maar op de gang staan en ik wou weten waar Katherine kwam te zitten.

    Alex Thompson
    Ik liep naar beneden en liep naar de balie. Ik kwam te weten dat Zoey weer in die kamer verder in de gang terecht kon en dat we allemaal samen les hadden. Ze gaf ons nog snel ons uurrooster en was toen meteen afgeleid door belangrijker dingen.

    uurrooster:
    -dril
    -wiskunde

    -scherpschieten
    -Nederlands

    -biologie
    -overlevingstechnieken

    -Talen (omdat ze niet veel uren hebben, leren ze wat alle talen door elkaar. bv. enlgels, duits, frans)
    -dril


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lana wordt degene die gaat stoken tussen Jitse en Dana door met Jitse te zoenen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    btw: ik heb dus wel een redelijk overtuigend ding gezegd bij hp eh

    "Wij zijn menselijk" vond ik het beste xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Oh, nee. Das waar ook. Vandaag twee uur dril. Van Joe!" dat laatste sprak ik enorm wanhopig uit.

    Alex Thompson
    Toen ik Zoey had weggebracht, hoorde ik nog net wat Jitse zei.
    "Joe." vroeg ik met een harde klank in mijn stem. Nog even en ik zou grommen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Fuuuun! Mag ik haar dan slaan????????? Niemand kust met mijn broerke zonder toestemming xD (let niet op mijn geweldadigheid/evilheid, heb ik van Femke/Hannah)
    Eih nee, toch geen frans van zo een skeile gelijk de cooman eh

    Katherine Bright
    'Kalm,' zei ik rustig, 'je zult trouwens niet de enige zijn die het zwaar zal krijgen, ik denk niet dat hij dat knietje al is vergeten.' zei ik tegen Jitse en ik lachte bij de herinnering hem daar kermend van de pijn op de grond te zien liggen


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Thompson
    "Hij heeft het al op mij gemunt vanaf hij mijn hoofd zag. Ik had niet eens iets gedaan." mompelde ik.

    Jitse Bright
    "Dat is toeval, hij heeft het ook op mij gemunt. Omdat ik per ongeluk mijn lunch over hem heb uitgestrooid."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Wat is dril?' vroeg ik. Ik keek naar Jitse. 'En wie is Joe?' Nu voelde ik me helemaal de nieuwe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Oeh, 3 tegen 1, dat wordt leuk!' zei ik lachend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik moet eten en Femke ook. Ik ben wel niet zeker of Femke nog terug online komt, ik hoop van wel.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Met dril moet je een parcour doen: een beetje zoals in het leger dus. Het is eigenlijk bedoeld om je conditie op peil te brengen, maar Joe, die de lessen dril geeft, gebruikt het om specifieke kinderen het leven zuur te maken. Maar hoe kennen jullie Joe."

    ga maar naar de les en zo en doe of ik erbij ben
    nu weet je wat dril is...
    ik moet weg
    bye


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik moet trainen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    'Dat wordt zeker weten mijn lievelings vak,' zei ik en ik rolde met mijn ogen. 'Laten we zo gaan eten? Heb best wel honger.' Eigenlijk viel ik om van de slaap. Ik pakte Jitse's hand en glimlachte lief naar hem. Hij was zo leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    We liepen met z'n allen richting de kantine.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Ik sloeg mijn rechterarm rond Dana en met mijn nam haar linkerhand in de mijne. Ik speelde wat met haar vingers terwijl we naar de kantine liepen. Toen we in de kantine waren wees ik naar een overvolle tafel.
    "Daar zit ik normaal, maar er is geen plaats meer." ik haalde mijn schouders op. "Als het echte vrienden zijn komen ze wel bij mij zitten, en zo niet, dan mogen ze van mijn part op de maan gaan zitten, maakt mij niet uit." maar stilletjes hoopte ik toch dat er iemand bij ons kwam zitten. Gewoon om niet eenzaam of als een nerd over te komen.

    Alex Thompson
    Terwijl we gingen zitten kon ik het niet uit mijn hoofd zetten dat we dril hadden van Joe. En dan nog twee uur vandaag! Ik had het vandaag al moeilijk, want ik wist dat ik vandaag iets moest doen voor mijn ouders begrafenis. Wat muziek kiezen of zo. Gewoon iets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Olaah Jitse, wat zijn we aardig vandaag. Weer last van een ochtendhumeur?.' zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe