• Audacity goes Alter Moon :3

    Da's de naam van de band waar ik tegenwoordig in zit geworden. Over een niet al te lange tijd (vrijdag 13 januari) hebben we onze eerste 'gig' in een jeugdcentrum en we moesten echt een naam hebben. Ookal weet niemand van ons waar de naam precies op slaat, I like it :'D.
    En nu kunnen we eindelijk de posters en flyers maken, een fb account aanmaken en kan het jeugdcentrum ons in de planning zetten. We hebben echt mazzel, we hoeven nergens voor te betalen! Niet voor de zaal, apperatuur, drinken, nieeeets :3. En we hebben een f*cking goed geluidssysteem en lichteffecten etc. -excited- *O*


    i put the fun in funeral

    Yaaaay, wat leuk! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is geweldig! Stiekem wil ik het achteraf best graag op Youtube terug zien *O*


    Let it come and let it be

    Die naam is echt epic!
    Alter doet me denken aan alternatief en moon is gewoon een leuk woord haha. :3

    Leuk veel succes! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Op vrijdag de 13e haha! Ik vind het ook een vette naam. Wat speel je in de band??


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Countenance schreef:
    Dat is geweldig! Stiekem wil ik het achteraf best graag op Youtube terug zien *O*

    Dit ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oeh, heb je ergens een linkje naar je muziek?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    @ hierboven
    Thanx ^^. Misschien kan ik 't wel op YT zetten en maak ik gelijk een kanaal voor de band aan, maar dat laat ik dan wel weten 8D. Ik zing btw en we zijn een rockband. En jaaa, vrijdag de dertiende (wbw). Het was praktischer geweest het wat later te plannen, maar ik MOEST het gewoon dan doen :9~


    i put the fun in funeral

    Ik zing wel eens bij het bandje van wat vrienden van me, "anorexic rats" als ik het zo goed schrijf. Is leuk om te doen, ze doen vooral MM en andere metal-like, "gothicnummers".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Ik zing wel eens bij het bandje van wat vrienden van me, "anorexic rats" als ik het zo goed schrijf. Is leuk om te doen, ze doen vooral MM en andere metal-like, "gothicnummers".


    Cool ^^. Noem d'r eens een paar.
    Wij doen nu enter sandman, steady as she goes, sweet child o' mine en nog een paar.


    i put the fun in funeral

    Countenance schreef:
    Dat is geweldig! Stiekem wil ik het achteraf best graag op Youtube terug zien *O*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Cool ^^. Noem d'r eens een paar.
    Wij doen nu enter sandman, steady as she goes, sweet child o' mine en nog een paar.


    Leave a Scar, Crucified, Glacier of Tears (maar dat is niet echt... goth)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Leave a Scar, Crucified, Glacier of Tears (maar dat is niet echt... goth)


    Ik heb het in het sowieso niet echt op gothic, niet op dat gothic met piano's en vrouwelijke zangeressen iig. Ik heb liever metal, alternatief of punk-achtige muziek :Y)


    i put the fun in funeral

    awesome!! =3


    -

    Countenance schreef:
    Dat is geweldig! Stiekem wil ik het achteraf best graag op Youtube terug zien *O*


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.