• Wanneer Nieve Sandström gedwongen wordt om met haar moeder van Stockholm naar Londen te verhuizen weet ze dat haar leven in een hel is veranderd. Ze kan niet wennen aan de cultuur en bovenal heeft ze een hekel aan het weer, met name tijdens de decembermaand, wanneer het volgens haar hoort te sneeuwen en te vriezen.
    Wat als iemand haar leert te houden van Londen en haar de voordelen leert kennen? Een verhaal over verdriet, vriendschap en liefde.


    Oké, ik heb besloten weer een verhaal te beginnen over One Direction, omdat ik simpelweg obsessed ben, hihi. Nou, goed. Ik heb dus wat personages nodig, niet al te veel en vind het altijd wel leuk als jullie deze maken, dus, misschien dat iemand van jullie een poging wilt wagen? Oh en btw, het klinkt echt heel saai hierboven, dat weet ik, haha. Maar ik ga het leuk proberen te maken! (:

    Nodig
    # 3 bitches
    # Vriendin van Louis – Zayn – Niall – Liam,
    ik kies er 1 / 2 uit, hihi. Aangezien het niet logisch is als ze allemaal een vriendin hebben.
    # Scharrels van de boys.
    # 2 Collega’s van Nieve
    – met voorkeur één meisje, één jongen – homo.

    Om in te vullen
    Voornaam, bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Karakter: Wees origineel, iedereen heeft wel voor – en nadelen.
    Uiterlijk: Het liefst een bekend persoon mét naam en een korte uitleg, hoe lang is de persoon bijv.

    Extra: Alles wat je nog belangrijk vindt.
    Mag ik je waarschuwen?


    Ik kies niet de eerste, maar de beste. Je mag er zoveel maken als je wilt, bedankt alvast!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ich gehe invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    Ich gehe invullen. (:


    Ah, lieeef. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Ah, lieeef. (:


    Oke ik ga vriendinnetje Niall, bitch en collega doen. Ben wss wel eventjes bezig hihi. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam, bijnaam: Sarah Saartje
    Achternaam: De Wolf
    Volledige naam: Sarah Saartje De Wolf
    Leeftijd, geboortedatum: 2 maart 1994 17 jaar
    Nationaliteit: Belg
    Karakter: Is aardig,verlegen,onzeker,kan bot uit de hoek komen,
    kan niet zo goed tegen comentaar
    Uiterlijk:
    http://www.google.be/imgres?imgurl=http://images2.fanpop.com/images/photos/2900000/SOOKIE-STACKHOUSE-sookie-stackhouse-2970547-400-300.jpg&imgrefurl=http://www.fanpop.com/spots/sookie-stackhouse/images/2970547/title/sookie-stackhouse&h=300&w=400&sz=58&tbnid=wSKzQOc9EkqGFM:&tbnh=90&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3DSookie%2BStackhouse%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=Sookie+Stackhouse&docid=B9I_ulW6h0rrmM&hl=nl&sa=X&ei=2N31TqrTKceg-wbHlJXPAQ&ved=0CE4Q9QEwAg&dur=980
    Waarschuwen? Ja
    Rol : Vriendin Louis

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:10 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:27 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Voornaam, bijnaam: Michèle - Mich
    Achternaam: Bonouvrie.
    Volledige naam: Michèlle Marie Bonouvrie
    Leeftijd, geboortedatum: 11-07-1992
    Nationaliteit: Frans, woont nu in Londen.
    Karakter: Michèle is een vrolijk meisje, ze heeft haar eigen kledingstijl en trekt aan wat ze leuk vindt, niet per se de mode, ze date al 1,5 jaar Louis. Haar slechte eigenschap ik ochtendhumeur en dat ze net als Zayn rookt.
    Uiterlijk: Bruin haar, 165, bruine ogen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:26 ]


    live the life you love

    Dit is weer eens geweldig. Ik had heeeeeel dat ding af, kei uitgebreid, klik ik ergens op, bam weg. Hatelijk! Maar ik doe het opnieuw (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vriendin Zayn

    Voornaam: Alexis
    Bijnaam: Alex, Alexi
    Achternaam:Lopez
    Volledige naam: Alexis Roselynn Lopez
    Leeftijd, geboortedatum: 17, en ze wordt op zestien augustus 18. Ze is geboren op 16 Augustus 1994.
    Nationaliteit: Ze is geboren in Barcelona. Haar moeder is Spaans, en haar vader engels. Hij komt uit Londen
    Karakter: Ze is echt sociaal en kan heel druk zijn. Maar als je aan haar vrienden komt heb je een probleem. Tegen mensen die ze echt niet mag is ze heel erg bitchy, maar je kent haar als lief en aardig. Ze is soms wel wat rebels. Nu lijkt ze best braaf. Maar dat is ze eigenlijk niet. Ze doet alles wat haar ouders niet leuk vinden. Zo wil ze een tattoo nemen op haar enkel, en rookt ze. Maar haar slechte eigenschap is dat ze best wel heel erg ijdel is. Ze kan bijvoorbeeld niet zonder een borstel en haar make-up in haar tas, ze wil er gewoon altijd goed uitzien.
    Uiterlijk:


    Naya Rivera
    Alexis heeft een slank postuur en een getinte huid. Ze is niet lang, maar ook niet klein. Ze is 1,73 lang. Ze maakt haar ogen meestal op met mascara en oogpotlood of eyeliner. Haar lippen zijn meestal met lipgloss bedekt. Ze heeft lang zwart haar, waar ze veel mee kan. Ze heeft donkerbruine ogen, en heeft een street style. (Skinny jeans, t-shirts en gympen). Maar voor dates en feestjes doet ze altijd jurkjes en hakken aan.
    Extra: Ze zal nooit de deur uitgaan zonder haar haarborstel, make-up en Iphone 5.
    Mag ik je waarschuwen?: Tuurlijk.


    El Diablo.

    Mag ik morgen of straks Vriendin Louis invullen ? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin Niall.
    Voornaam, bijnaam: Hester. Een echte bijnaam heeft Hester niet, behalve dat mensen haar weleens Hes willen noemen. Maar dit is slechts een afkorting.
    Achternaam: Montgomery.
    Volledige naam: Hester Olivia Charlotte Montgomery.
    Leeftijd, geboortedatum: Hester is achtien jaar oud en verjaart ieder jaar op 8 juni. Ze is geboren in het voorjaar van 1993.
    Nationaliteit: Van origine is Hester gewoon een Engelse, maar ze komt niet uit London. Ze is namelijk geboren en getogen in Liverpool. Maar toen haar ouders gingen scheiden, Hester was twaalf, verhuisde haar moeder naar London en gingen de kinderen mee. Ze zien hun vader nu slechts in de vakanties.
    Karakter: Hester is een meisje dat best opvallend is, maar dat komt niet door haar vrolijke en uitbundig karakter. Nee, Hester is zeer ambitieus. Een meisje met dromen, grootse dromen die ze persé waar wil maken. Hester is meestal vrij serieus en heeft ontzettend veel last van ochtendhumeur. Ze is in principe niet snel chagerijnig te krijgen, want ze is wel iemand met een positieve kijk op haar leven, maar wanneer ze ongesteld is, kun je beter niets verkeerds zeggen. Aan Hester's wijze opmerkingen is overduidelijk te merken dat ze erg intelligent is. Ze is zelfs hoogbegaafd. Ze heeft één lesjaar overgeslagen en zat altijd bij mensen van een jaar ouder in de klas. Dit is nooit echt een probleem geweest, want Hester is altijd al erg volwassen geweest. Ze houdt niet zo van flauwe grapjes en vindt afentoe ook dat Niall ontzettend irritant is. Hester is erg preuts en is, na 9 maanden verkering met Niall, nog steeds niet verder gegaan zoenen. Ze houdt het sowieso het liefste op gewone kusjes, want ze voelt zich nooit zo op haar gemak met heel dat kleffe gedoe. Niall baalt hier vaak wel van, omdat de meeste meisje vaak wel wat sneller zijn dan Hester. Hester vindt dit verschrikkelijk, maar ze heeft zo haar eigen principes en zal hier nooit tegen in gaan. Voor de rest is Hester vrij nieuwsgierig, bijdehandt en heeft ze een uitgesproken mening. Ze is snel bang, gedraagt zich soms heel koppig en kan het niet uitstaan als Niall kijkt naar andere meisje. Ze is namelijk vrij onzeker en snel jaloers. Hier hebben ze dan ook vaak ruzie over, écht heel vaak. De vrienden van Niall en vriendinnen van Hester worden er echt ziek van. Soms wordt hun relatie vergeleken met die van Sammi en Ronnie van Jersey Shore, maar dat vinden ze niet zo leuk om te horen.
    Uiterlijk:


    Hester is een klein meisje van slechts 1,60M lang, maar dat past in principe goed bij de lengte van Niall. Ze is totaal niet dun. Ze is zelfs een beetje stevig gebouwd en heeft vooral vrij brede schouders, waar ze een hekel aan heeft. Ze heeft lange donkerbruine haren die vaak met slag over haar schouders vallen. Ze heeft vaak de voorste plukjes met een klemmetje naar achter, of een rommelig knotje. Ze is niet zo ijdel en doet daarom nooit zo lang over haar haren. Ze heeft grote donkerbruine ogen met lange wimpers die ze omringen. Hester's kleding stijl is vrij normaal. Ze vindt colbertjes erg leuk en draagt graag Uggs.
    Extra: Hester speelt piano en doet tennis als sport. Ze heeft een baantje bij de lokale supermarkt achter de kassa, waar ze zich altijd doodverveeld.
    Mag ik je waarschuwen? Eh hell yeah.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mayer schreef:
    Mag ik morgen of straks Vriendin Louis invullen ? (:


    Natuurlijk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    -gaat bitch invullen-

    *hopes you like girlfriend Niall*
    :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam, bijnaam: Floor, maar iedereen noemt haar gewoon Flo.
    Achternaam:Asenova
    Volledige naam: Floor Zooey Asenova
    Leeftijd, geboortedatum: Flo is achttien jaar oud en word negentien op 12 december.
    Nationaliteit: Flo is gevlucht uit Slovenië toen ze vier jaar was. Er was oorlog en ze hadden hun vader voor hun ogen vermoord zien worden door één van de vijanden en ze hadden hun moeder gezegd dat ze verder gingen doen tot heel hun familie uitgemoord zou zijn. Haar moeder nam het zekere voor het onzekere en vluchtte met Flo en haar broer, Elias naar Engeland. Ze waren een trein opgestapt, niet wetende waar naar toe en zonder geld. Ze konden alleen hopen dat ze niet betrapt werden dus verstopten ze zich onder de stoelen een hele rit lang. Uiteindelijk bracht die hen naar Milaan waar ze een boot opgestapt zijn, weer het zelfde verhaal, richting Engeland.
    Karakter: Flo is het meest vrolijke en actieve meisje die je tegenkomt. Ze is klein en tenger en lijkt heel fragile, maar is een echte wilde. Ze is niet bang om haar handen vuil te maken en kampt vaak met een teveel aan energie. Ze kan ook geen drie minuten stil zitten en ze heeft het concentratie vermogen van een dode vis. Als je een groepje hebt zal je Flo er wel altijd bovenuit horen want ze is ook een echte flapuit. Ze denkt niet na als ze iets wil zeggen, maar als ze door heeft dat het iemand kwetst zal ze wel onmiddellijk haar excuses aanbieden. Volgens velen zijn Flo en Louis het perfecte koppel. Ze hebben allebei schrik van ouder te worden, dus blijven ze gewoon kinds. Het is niet raar als je met die twee op straat loopt en ze moeten oversteken dat ze alleen op de witte strepen van het zebrapad springen ofzo. Sommige kinderen van tien zijn volwassener dan die twee. Door wat er bij "nationaliteit" te lezen valt moet Flo alle verantwoordelijkheid van haar gezin op haar nemen. Haar moeder lijdt aan een zeldzame ziekte en weet dat ze nog amper drie maanden te leven heeft, haar broer doet aan drugs en alcohol om alles te vergeten, maar zij blijft vrolijk ondanks ze alles moet doen. Ze moet iedere dag koken, haar broer op het rechte pad helpen en dan nog eens voor zichzelf zorgen en zorgen dat ze geen emotioneel wrak word. Gelukkig heeft ze een vrolijk karakter en helpt Louis haar hier ook mee. Flo loopt niet graag te koop met haar problemen, ze is liever vrolijk en toont anderen dit niet.
    Uiterlijk:


    Flo had eigenlijk lang haar zoals op deze foto, maar op een dag besliste dat ze eens iets totaal anders wou dus is het er helemaal afgegaan en sinds dien heeft ze een korte coupe. Flo heeft er geen spijt van integendeel, ze wilt het niet meer lang. Flo is een klein tenger meisje. Ze is 1m60 want ze heeft vroeger altijd last gehad van een groeiprobleem. Het zit in de familie dat ze niet rap dik worden dus weegt ze amper 48 kilo ookal eet ze, ze komt geen grammetje bij. Flo’s ogen zijn haar uithangbord. Ze zet ze daarom ook echt extra in de verf. Flo’s kledingstijl is echt helemaal 70’s 80’s. Hoge taille rokken, bloemetjes etc alles wat je je kan bedenken dat retro is, heeft ze in haar kast liggen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:54 ]


    all I want is the taste that your lips allow


    Scharrel
    Voornaam, bijnaam: Denise, Denny.
    Achternaam: Dinozzo
    Volledige naam: Denise Marcella Elisa Dinozzo
    Leeftijd, geboortedatum: 04-12-1992, 19
    Nationaliteit: Spaans
    Karakter: Denise is zelfstandig en wilt zoveel mogelijk dingen zelf doen. Ze is nog niet klaar voor een vaste relatie en wilt zich nog lang niet settelen. Denise is een echte party animal en kan op muziek helemaal uit haar dak gaan. Denise heeft een kort lontje en kan daardoor snel uit haar slof schieten. Ook is Denise een prater.
    Uiterlijk:


    Denise heeft bruin haar en donkerbruine ogen. Ze is 1.69 m en draagt altijd make-up. Ze besteedt veel tijd aan haar uiterlijk en ziet er altijd goed verzorgd uit.
    Extra: Familie is voor Denise erg belangrijk. Als Denise scheld, dan doet ze dit in het Spaans. Denise werkt achter de bar in een club en werkt in vakanties soms bij als serveerster.
    Mag ik je waarschuwen? Ofcourse

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:55 ]


    Me so good.

    Ik maak later nog wel één (:


    all I want is the taste that your lips allow