• Ik weet het even echt niet meer.
    Ik ben nu twee maanden en een paar dagen samen met mijn vriend en hij is echt heel lief, ik zie hem echt super graag. Toen we twee maanden hadden stuurde hij me echt een lief berichtje, maar nu zijn het examens en ik heb zo het gevoel dat hij me negeert. Elke keer als ik hem iets stuur is het 'sorry ik ben mijn gsm vergeten' of 'ik ga slapen' of 'mijn gsm is bijna plat en ik ben mijn oplader thuis vergeten' hij stuurt het altijd wel en blijft wel lief, maar ik ben bang dat hij me negeert. Me niet meer moet :s er zal wel een reden voor zijn, maar ik moest dit even kwijt en ik weet even niet meer wat ik moet doen.

    Misschien gewoon druk en stres van de examens?

    Misschien komt het gewoon door de examens? Drukke periode, veel stress, veel leren en zo?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hirasawa schreef:
    Misschien gewoon druk en stres van de examens?

    Misschien wel ik hoop het eigenlijk want ik kan echt niet zonder hem xD

    Fayan schreef:
    Misschien komt het gewoon door de examens? Drukke periode, veel stress, veel leren en zo?


    comfort in c h a o s

    Praat er met hem over, voordat je conclusies gaat trekken of heel hard gaat piekeren (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet ook van niemand iets hebben tijdens de examens, dus ik denk dat het gewoon daar wat aan ligt? Ik zou me iig geen zorgen maken. :W
    Maar aan de andere kant, wat weet ik daar ook van. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:39 ]

    Wat is het probleem? hij stuurt toch wel gewoon wat terug?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:39 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Illuminati schreef:
    Praat er met hem over, voordat je conclusies gaat trekken of heel hard gaat piekeren (:

    Wat moet ik hem dan zeggen? Vragen?

    NOURRY schreef:
    Wat is het probleem? hij stuurt toch wel gewoon wat terug?

    Hij stuurt enkel dingen zo om te zeggen van ik wil niet met je praten. Bvb nu ook ik vraag hem wat hij aan het doen is en hij antwoord niet.

    vezz schreef:
    (...)
    Hij stuurt enkel dingen zo om te zeggen van ik wil niet met je praten. Bvb nu ook ik vraag hem wat hij aan het doen is en hij antwoord niet.


    Ik antwoord ook zovaak niet omdat ik geen zin heb om te smsen. Hij heeft ook zijn eigen leven, als jij hem steeds gaat stalken met smsjes, heeft hij er ook geen zin in. Laat hem deze periode gewoon even en kijk of het daarna weer beter gaat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik antwoord ook zovaak niet omdat ik geen zin heb om te smsen. Hij heeft ook zijn eigen leven, als jij hem steeds gaat stalken met smsjes, heeft hij er ook geen zin in. Laat hem deze periode gewoon even en kijk of het daarna weer beter gaat.

    Ik stalk hem niet ik stuur hem amper

    vezz schreef:
    (...)
    Hij stuurt enkel dingen zo om te zeggen van ik wil niet met je praten. Bvb nu ook ik vraag hem wat hij aan het doen is en hij antwoord niet.


    O, in dat geval moet je even wachten voordat je met hem gaat praten, mischien komt het inderdaad door de examens.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Freud schreef:
    Ik moet ook van niemand iets hebben tijdens de examens, dus ik denk dat het gewoon daar wat aan ligt? Ik zou me iig geen zorgen maken. :W
    Maar aan de andere kant, wat weet ik daar ook van. (no_chears)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hij heeft gewoon stress met zijn exames waarschijnlijk. Dat hij zo kortaf reageert, is misschien omdat hij zich moet concentreren op zijn exames. Als hij je na de exames nog zo doet, zou ik er eerst met hem over praten, en dan pas dit soort dingen gaan denken. Ik zou me nu geen zorgen maken.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    ihearthoran schreef:
    Hij heeft gewoon stress met zijn exames waarschijnlijk. Dat hij zo kortaf reageert, is misschien omdat hij zich moet concentreren op zijn exames. Als hij je na de exames nog zo doet, zou ik er eerst met hem over praten, en dan pas dit soort dingen gaan denken. Ik zou me nu geen zorgen maken.

    Hij komt wel met mijn verjaardag :), maar soms vraag ik me echt af waar die lieve berichtjes zijn zoals diegene die ik kreeg toen we net samen waren xD