• Hoi! Mijn naam is Tialda. Op het moment dat ik dit topic aanmaak, ben ik twintig jaar oud en een beetje ziek. Alle tijd dus om een schrijvers ID te maken! Ik kom dus uit Friesland en wij wonen thuis met zijn achten. Ik schrijf al sinds kleins af aan. (Over spoken die verdwalen en heksen etc.) Vier jaar geleden heb ik Quizlet ontdekt en aankomend januari zit ik er al vijf jaar op. Momenteel schrijf ik alleen nog maar voor mezelf, maar wil graag weer actiever worden op Quizlet en de on-afgeronde verhalen afmaken. Hier hoort dus een schrijvers ID bij. Ik heb wat inspiratie opgedaan bij andere users, dus het kan kloppen als je overeenkomsten ziet! (:



    Quizzen


    * Aan wat voor soort knuffel heb je nu behoefte?
    Volgens de Belgische psycholoog en lichaamstherapeut Maarten Ghysels zijn er vijf soorten knuffelaars. Wil je weten aan welk type knuffel je behoefte aan hebt? Test het hier!
    * Welke kleur nagellak past het beste bij jou?
    Als je deze quiz maakt, weet je welke nagellak kleur het beste bij jou past!
    * Welke Egyptische God/Godin ben jij?
    Iedereen kent ze wel, de Egyptische goden en godinnen. Maar welke ben jij?
    * Weet jij wat de voorwerpen en/of gebeurtenissen uit je droom betekenen?
    Iedereen droomt wel eens. Dromen hebben vele betekenissen, want tijdens dromen worden vaak de herinneringen en gebeurtenissen van overdag verwerkt en opnieuw afgespeeld. Maar wat betekenen die dromen? Heb jij er veel verstand van? Of gok je maar wat raak?Test het hier!

    Sommigen zien de dingen zoals ze zijn en willen weten waarom ze zo zijn. Ik droom van dingen die er nooit zijn geweest en wil weten waarom niet. (Robert Kennedy)

    * Welke van de twee kies je?
    Een 20 tal vragen over verschillende onderwerpen.Welke kies je?
    * Weet jij alles van Frozen?
    Frozen is de populairste film van het moment. Hoogste kans dat jij hem ook gezien hebt en er fan van bent. Maar weet jij ook echt alles van Frozen? Of heb je alleen de film gekeken en meer niet? Test het hier!
    * Welk huishoudelijk apparaat past bij jou?
    Hier kun je zien welk huishoudelijk apparaat het beste bij jou past.Veel plezier!
    * Welke bekende Nederlandse modeontwerpster ben jij?
    Altijd al willen weten welke bekende Nederlandse modeontwerp(st)er jij bent?Test het hier!
    * Ja/Nee quiz 50 vragen. (:
    Voor mensen die zich heel erg vervelen.
    * Welke tweet was van welke youtuber?
    Op dit moment zijn youtubers helemaal in. Ik zelf kijk er ook graag naar en volg een paar op Twitter. Onlangs kwam ik op het idee om hier en quiz over te maken. Dus.. Weet jij welke youtubers wat hebben getweet? Of ben je gewoon een goede gokker? Test het hier!

    * Van wat voor soort humor houd jij?
    ''Humor is het vermogen om iets wat grappig, amusant of geestig is aan te voelen, te waarderen of tot uitdrukking te brengen. Humor kan ook een aanduiding zijn van de expressie van iets komisch of grappigs in woord, daad of geschrift.'' - Wikipedia.

    Afgeronde verhalen


    * Letters to Harry
    Genre: Fanfiction/Drama.
    Nellore Ashton, is een achttienjarig meisje dat brieven aan Harry Styles schrijft. Ze stuurt ze op naar het fan adres, er heilig van overtuigd dat hij ze toch niet leest en ze vind het een mooie manier om het van haar af te schrijven. Niemand kan ze immers vinden op haar kamer en op deze manier weet ook niemand dat ze van haar afkomstig zijn. Ze vermeldt er namelijk niet bij van wie ze zijn. Het enige herkenbare is haar trillerige maar sierlijke handschrift, de verkleuringen op het papier door haar zoute tranen en doordat ze altijd hetzelfde eindigen.
    Wat ze niet weet, is dat Harry ze daadwerkelijk leest en hij actie wil ondernemen, als haar brieven alsmaar ongelukkiger worden en ze vaker over zelfmoord schrijft. Hij wil haar tegenhouden, maar hoe? Hoe loopt dit af?


    * Sleep tight - SOTY 2014
    Genre: Horror/Thriller.

    Sinds de twintigjarige Joanna samen met haar vriend Steven in een gerenoveerd huis samenwoont, is ze nachtenlang wakker. Ze kan de slaap niet meer vatten door de hallucinaties die ze heeft en haar vriend verklaart haar voor gek. Hij wil haar niet geloven en denkt dat ze het verzint om weer terug te verhuizen naar hun oude dorp. Joanna gaat vastberaden op onderzoek uit. Waar komt het meisje vandaan? Wie is het meisje dat ze telkens ziet en wat voor rol heeft Joanna in het complot?
    Lopende verhalen:

    * Ivy - SOTY 2016
    Genre: Onbekende personen/Avontuur.
    Ivy leeft in Neria een rustig leventje. Ze woont samen met haar vader, moeder en zus Maren in een knus dorpje, genaamd Adin. Op een dag vallen er troepen van de koningin binnen en nemen Ivy mee. Ivy blijkt haar lang verloren dochter te zijn. Helaas gaat de hereniging niet zonder slag of stoot. Dit is geen
    ''And they lived Happily ever after'' sprookjesverhaal. De koningin wordt op brute wijze vermoord en Ivy is troonopvolgster. Alleen is niet iedereen het daarmee eens en als topje op de ijsberg, breekt er ook nog de lang verwachte oorlog uit.



    Gepauzeerde verhalen:

    * De kleuren van Ailith
    Genre: Onbekende personen/Avontuur.
    De stad Ailith, is verdeeld in twee groepen. Mensen met bruine ogen en mensen met groene ogen.
    Alexis, een zeventienjarig meisje, heeft groene ogen. Op een dag ontmoet ze Collin, een jongen met bruine ogen. Alexis leeft in het rijke gedeelte van de stad, Collin niet. Ze leven in twee verschillende werelden; de één met veel regels en discipline, en de ander vrij en onbezorgd. Rijk en arm.
    Er ontstaat echter een onmogelijke, verboden vriendschap die langzaam overgaat in liefde. Als er op een dag een zeventienjarig meisje, genaamd Grace, voor hun neus opduikt, ontdekken ze dat er veel meer verboden dingen in en rondom de stad rondgaan. Grace heeft namelijk blauwe ogen. Een verboden oogkleur.
    Langzaam stapelen de problemen zich op. Alexis en Collin worden ontdekt. Ze vluchten, op zoek naar Grace. Ze had het over een verzetskamp, waarin ze leeft. Na lang zoeken komen ze erachter dat het verzetskamp onder de stad gevestigd is. Er zijn nog niet veel mensen die in het verzetskamp leven, maar een begin is er. Het begin van een opstand is begonnen.


    * 'Omdat ik mijn zoon terug wil.'
    Genre: Thriller/Drama.
    Ellery Mason is een jonge vrouw van achtentwintig jaar. Ze is een alleenstaande moeder van een zoontje van zes. Op een dag is ze in de keuken eten aan het koken maar als ze hem wil roepen, is hij nergens te bekennen. Direct schakelt ze de politie in, maar deze komt met de mededeling dat haar zoontje Jonathan niet bestaat. Als haar familieleden het bestaan ervan ook ontkennen, is voor de politie de maat vol. Hij staat immers ook niet in het burgersysteem geregistreerd. Ellery is vastbesloten om haar zoontje terug te vinden, maar wordt door de politie voor gek verklaard en ze starten een klopjacht op haar op. Spreekt Ellery de waarheid en zal ze haar zoon terug vinden? En wie zijn die mensen die haar achtervolgen? Zal ze achter de waarheid komen?

    * Vlinders van de doden
    Genre: Horror/thriller.
    Celine is een zeventienjarig meisje dat op een boerderij net buiten het dorp, Teale woont. Een paar weken voordat ze achttien wordt, verschijnen er telkens allemaal vlinders. De vlinders gaan telkens weer op haar zitten en vliegen haar ook steeds achterna. In het begin vindt ze het allemaal wel schattig, maar later wordt ze het echt helemaal beu, dat komt omdat het noodlot van de de mysterieuze vlinders echter beginnen te veranderen. De ene keer zijn de blauwe vlinders weer dood en de andere keer zijn ze weer levend. Ze heeft het gevoel alsof de vlinders haar achtervolgen, maar waarom? En waarom zijn ze bijna altijd dood als ze ze vindt? Wat heeft zij hier uiteindelijk mee te maken?

    * Handige linkjes en tips voor het schrijven van je verhaal
    Genre: Anders.
    In deze story post ik alle muziek, linkjes e.d. wat met het schrijven van een verhaal te maken heeft. Dit is voornamelijk voor mezelf, maar misschien vinden jullie er ook nog leuke sites tussen!
    Onder de spoilerknop vind je telkens de link waar ik hem vandaan heb. Zie ik een leuke link hier op Quizlet en wil ik hem hier delen? Dan vind je dus onder de spoilerknop waar hij vandaan komt. (Dus uit welk topic en van welke user)
    Ik post hier ook mijn eigen tips (En frustraties!) die ik zelf handig vind. (Voor echte schrijftips moet je hier niet zijn. c: Dit zijn puur mijn eigen bevindingen, die ik zelf ontdek en met jullie wil delen.)


    Weird conversations on Omegle
    Genre: Anders/ Komedie.
    In een poging om de jongens van O2l te vinden op Omegle, kwam ik soms in rare en leuke gesprekken terecht. Ik wil ze bewaren, dus vandaar deze story. (:
    Dit gaat dus een verzameling worden van gesprekken op Omegle. ^^ (Die jullie misschien ook wel leuk vinden om te lezen. (: )


    Polls
    * Welk van mijn verhalen vindt jij het leukst?
    * Welke naam voor mijn verhaal?
    * Welke kies je om te eten?
    * Welke social media gebruik jij het meest?
    * Op wat voor vakantie ga jij graag?
    * Heb jij huisdieren?
    * Wat ga jij doen als je je verveeld?
    * Wat voor kleur haar heb jij?
    * Welke? Kerst of sinterklaas?/url]
    *
    Wat voor kleding draag jij graag?
    * Wat voor schoenen draag jij graag?
    * Wat vind jij het leukst aan Quizlet?
    * Welke kleur vind jij het mooist?
    * Welke bloem vind je het mooist?
    * Wie vind jij leuker?
    * Welke kleur nagellak draag jij graag?
    * Welk vervoersmiddel gebruik jij elke dag?
    * Ben jij een jongen of meisje?
    * Naar welke radiozender luister jij graag?
    * Welk seizoen heb jij liever?
    * Welk genre lees jij het liefst?
    * Wat voor fruit vinden jullie lekker?
    * Vind jij dat Zwarte Piet moet blijven?
    * Wat voor kleur ogen heb jij?
    * Hoe oud ben je?
    * Hoeveel abo's hebben jullie?
    * Wat voor telefoon hebben jullie?
    * Waar ben je op het Forum het meest te vinden?
    * Welke username zal ik terug nemen?
    * Welke One Direction bromance vinden jullie het leukst om te lezen?
    * Welke titel moet ik nemen voor mijn verhaal?

    Lijstjes

    * De vijf meest mislukte cosmetische chirurgie ooit.
    * vijf dingen die ik leuk vind om tijdens me-time te doen.



    (plaatjes zijn aanklikbaar)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 14:11 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Er is een nieuw lijstje!

    vijf dingen die ik leuk vind om tijdens me-time te doen.

    En een nieuwe Quiz!

    Van wat voor soort humor houd jij?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 22:44 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeh, Tialda! Ik ga zeker eens een keer een kijkje nemen bij jou stories :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Dat mag, maar ik ga ze binbenkort updaten/herschrijven. Dus alvast een waarschuwing voor slecht grammatica gebruik. Etc.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ivy - SOTY 2016





    Ivy leeft in Neria een rustig leventje. Ze woont samen met haar vader, moeder en zus Maren in een knus dorpje, genaamd Adin. Op een dag vallen er troepen van de koningin binnen en nemen Ivy mee. Ivy blijkt haar lang verloren dochter te zijn. Helaas gaat de hereniging niet zonder slag of stoot. Dit is geen
    ''And they lived Happily ever after'' sprookjesverhaal. De koningin wordt op brute wijze vermoord en Ivy is troonopvolgster. Alleen is niet iedereen het daarmee eens en als topje op de ijsberg, breekt er ook nog de lang verwachte oorlog uit.






















    ''You were born to be a Queen.''








    - Dit verhaal doet mee aan Story of The Year.
    - Hoofdthema: Oorlog.
    - Soundtrack: Klik.
    - Aanmoediging en motivatie zijn meer dan welkom en worden dan ook zeer gewaardeerd! :-)
    - Dit verhaal mag gerecenseerd worden -> op Quizlet.nl


    Behaalde badges:




    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:45 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!