• Ik weet het even echt niet meer.
    Ik ben nu twee maanden en een paar dagen samen met mijn vriend en hij is echt heel lief, ik zie hem echt super graag. Toen we twee maanden hadden stuurde hij me echt een lief berichtje, maar nu zijn het examens en ik heb zo het gevoel dat hij me negeert. Elke keer als ik hem iets stuur is het 'sorry ik ben mijn gsm vergeten' of 'ik ga slapen' of 'mijn gsm is bijna plat en ik ben mijn oplader thuis vergeten' hij stuurt het altijd wel en blijft wel lief, maar ik ben bang dat hij me negeert. Me niet meer moet :s er zal wel een reden voor zijn, maar ik moest dit even kwijt en ik weet even niet meer wat ik moet doen.

    Uh, ja, dat heet examenstress, dat is heel normaal hoor :P Daar word je nou eenmaal moe en lusteloos van.


    Life is hard and then we die

    Je kunt er beter met hem over praten, voordat je overhaaste conclusies gaat trekken. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    vezz schreef:
    (...)
    Hij komt wel met mijn verjaardag :), maar soms vraag ik me echt af waar die lieve berichtjes zijn zoals diegene die ik kreeg toen we net samen waren xD

    Kijk, als hij je echt niet meer zou zien zitten, zou hij niet op je verjaardag komen. En die lieve berichtjes komen vast wel terug, hij heeft het nu gewoon druk met zijn exames en besteedt daar veel tijd aan. Best logisch eigenlijk.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    vezz schreef:
    (...)
    Hij stuurt enkel dingen zo om te zeggen van ik wil niet met je praten. Bvb nu ook ik vraag hem wat hij aan het doen is en hij antwoord niet.
    Als je druk bent met examens dan is het logisch dat hij dit soort smsjes negeert hoor :P


    Life is hard and then we die

    vezz schreef:
    (...)
    Wat moet ik hem dan zeggen? Vragen?


    Dat je het gevoel hebt dat hij je negeerd en vragen of er iets is, of dat het alleen door de examens komt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben ook bezig met mijn examens en soms zou ik ook willen dat mijn vriend niet meer stuurt, en ik laat het hem dan ook weten. Dat is stress en vermoeidheid. Na de examens is dat over ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Circe schreef:
    (...)

    Dat je het gevoel hebt dat hij je negeerd en vragen of er iets is, of dat het alleen door de examens komt...
    Ik weet niet of dat wel een goed idee is? :s

    Illuminati schreef:
    Praat er met hem over, voordat je conclusies gaat trekken of heel hard gaat piekeren (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Postcards schreef:
    Ik ben ook bezig met mijn examens en soms zou ik ook willen dat mijn vriend niet meer stuurt, en ik laat het hem dan ook weten. Dat is stress en vermoeidheid. Na de examens is dat over ;)
    Ik hoop het want op fb kan hij dan wel dingen zetten? :s

    Ik herken je gevoel. Vertrouw hem, hoe moeilijk dat soms ook is


    26 - 02 - '16

    vezz schreef:
    (...) Ik hoop het want op fb kan hij dan wel dingen zetten? :s
    Doe ik ook altijd als ik leer, vaak is dat ff een uitlaatklep of je kunt daar met andere leerlingen over de stof praten. Is best handig.


    Life is hard and then we die

    Clubbed schreef:
    Ik herken je gevoel. Vertrouw hem, hoe moeilijk dat soms ook is
    Ik vertrouw hem, maar het kwetst me soms. Ik ben al iemand met heel weinig zelfvertrouwen en als er dan zo kleine dingetjes zijn, denk ik altijd dat ik iets verkeerds heb gedaan.

    vezz schreef:
    (...)Ik vertrouw hem, maar het kwetst me soms. Ik ben al iemand met heel weinig zelfvertrouwen en als er dan zo kleine dingetjes zijn, denk ik altijd dat ik iets verkeerds heb gedaan.


    Dat heb ik ook. Echt precies dat. Je moet dan proberen om positief te blijven denken en de fout niet altijd bij jezelf te zoeken. (:
    Sterkte meid


    26 - 02 - '16

    Pff het kan niet altijd zo lief, leuk en aardig zijn zoals in het begin. :')


    -

    Clubbed schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook. Echt precies dat. Je moet dan proberen om positief te blijven denken en de fout niet altijd bij jezelf te zoeken. (:
    Sterkte meid
    Dank je :) Ik ga het kunnen gebruiken en jij ook sterkte!