• Sommige lazen mijn vorig topic al? Wel hij antwoordde nadien wel, en hij zegt nog altijd goede morgen enz en vraagt hoe mijn examen is geweest, maar daar net kreeg ik een smsje dat niet voor mij bestemd was.
    Daarin stond
    'Plat van voor', nadien kreeg ik dat het niet voor mij was. Morgen is mijn verjaardag en hij vroeg wat ik moest hebben maandag, volgens mij ging dat gesprek met een vriend dus over mij en mijn verjaardag over een cadeau en dat zijn vriend zei: 'koop haar sexy lingerie' en dat hij daar op zei 'plat van voor'
    Ik zei tegen hem, ik kan raden dat dat over een meisje gaat en hij zei ja en dan zei hij dat het over de zus van zijn vriend ging. Ik geloof hem wel, maar ergens ook niet?
    Ik vertrouw hem, maar toch zegt mijn gevoel dat het over mij gaat?

    Marshmellow schreef:
    Haha waarschijnlijk ging het over jou, maar dan nog?:'D Wat maakt dat uit :'D. Als je nu eenmaal plat van voor bent, kan die moeilijk tegen een vriend ofzo zeggen dat jij enorme borsten hebt hé :'D.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha ik vind het een beetje raar dat hij na twee maanden al lingerie voor je zou kopen, maarja ieder op zijn manier natuurlijk. En jongens zijn echt slecht in die dingen kopen. x')
    Nouja ik zou er niet mee inzitten. Het is waarschijnlijk niet grof bedoeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    ...Eh.. Ik was een keer bij de Hunkemoller binnengestapt met m'n 75D, en toen konden ze me niet aan lingerie helpen omdat 'alle maten maar tot B gaan'. LIKE DAFUQ BRO'S. (no_chears)

    I'm implying that
    ze wel lingerie voor kleine maatjes hebben. Dat ze vooral lingerie voor kleine maatjes hebben.

    Nu weer OT: Je moet je helemaal geen zorgen maken. Mannen worden radeloos bij het kopen van vrouwendingen en herp derp :Y)

    Ik ken het probleem, heel annoying indeed.
    Maar je moet je niet overal zo druk over gaan maken, en hem vooral niet gaan beladen met smsjes, dan gaat hij je echt stalkerig vinden fo'sho..
    Laat hem gewoon ff zn gang gaan :)


    I solemny swear i am up to no good

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    ...Eh.. Ik was een keer bij de Hunkemoller binnengestapt met m'n 75D, en toen konden ze me niet aan lingerie helpen omdat 'alle maten maar tot B gaan'. LIKE DAFUQ BRO'S. (no_chears)

    I'm implying that
    ze wel lingerie voor kleine maatjes hebben. Dat ze vooral lingerie voor kleine maatjes hebben.

    Nu weer OT: Je moet je helemaal geen zorgen maken. Mannen worden radeloos bij het kopen van vrouwendingen en herp derp :Y)
    NOOOOO you kidding? Dat is toch ab normaal ;\


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)NOOOOO you kidding? Dat is toch ab normaal ;\

    Weetje wat ik nou abnormaal vind?
    Dat ze tegenwoordig alleen maar kleding voor hele dunne wichie's hebben :|
    Daar word je echt moedeloos van - ja ik ben wat steviger en nee ik zit er niet mee , ff duidelijk voor de lezertjes hier -
    En sorry ik zal OT gaan (bloos)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 15:27 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Frigga schreef:
    Maak niet van alles een probleem. Je moet niet achter alles iets zoeken, ander word je nooit gelukkig.


    Dit is waar. Ik spreek uit ervaring


    26 - 02 - '16

    Echt he, je moet ophouden over wat achter te zoeken. En al ging het over jou, wat dan nog?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jezus. Je moet blij zijn als het over jou gaat, ik weet niet of jij er blij van wordt dat hij over de borsten van een ander meisje praat, én sexy lingerie voor haar gaat kopen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:07 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Het is misschien een beetje onrespectvol uitgedrukt, maar zo zijn jongens nu eenmaal, dat is geen drama.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    NOURRY schreef:
    Jezus. Je moet blij als het over jou gaat, ik weet niet of jij er blij van wordt dat hij over de borsten van een ander meisje praat, én sexy lingerie voor haar gaat kopen.
    Haha , daar heb je een punt, maar het is doordat ik zo onzeker ben over mezelf dat ik van alles een punt maak.

    vezz schreef:
    (...) Haha , daar heb je een punt, maar het is doordat ik zo onzeker ben over mezelf dat ik van alles een punt maak.


    Oh, zo. Tja, zo zijn jongens nu eenmaal, maar je moet inderdaad niet overal wat achter zoeken hoor, want ik denk dat hij jou wel leuk vind, als ik jouw topics lees. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Oh, zo. Tja, zo zijn jongens nu eenmaal, maar je moet inderdaad niet overal wat achter zoeken hoor, want ik denk dat hij jou wel leuk vind, als ik jouw topics lees. :')

    Dank je! Dit betekent echt veel voor me!

    vezz schreef:
    (...)Ik ben nogal plat van voor ja xD maakt niet uit als je dat vraagt hoor


    Ik leef met je mee :'D

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Ik leef met je mee :'D
    :) Dat betekent ook veel voor mij!
    Jullie krijgen een plaatsje in mijn hart!

    No offence, maar chill out. Waarom maak je je zoveel zorgen over 'plat van voor'? Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat mijn liefje soms over me naar zijn vrienden stuurt... Het zijn jongens, hoor, zulke dingen doen ze wel vaker. Zoek er niks achter...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California