• Ik ben "verliefd" op een jongen.
    Laten we die jongen ff Simon noemen.
    Simon kent mij niet en ik hem wel. Ik wil heel graag met Simon praten en contact maken, maar durf het niet. :$ En vriendinnen vinden hem dus echt heel lelijk ensow...
    Hoe kom ik met hem in contact?
    1. Zeggen van: Ben jij niet die en die kan niet x/ Iedereen uit zijn klas weet wie ik ben en noemen hem zijn chickie, iedereen behalve hij weet van mij bestaan af :[
    Maar man. Hoe moet ik hem ooit aanspreken. Hij is altijd bij andere meisjes. En knuffelt ze :O
    Like WTF! (srry mijn stopwoordje x]) En ik drufuh niet....


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Loop langs en zeg : Je hebt een vlek op je trui. _O_

    Niet denken maar doen, zuip jezelf vol dan durf je het wel. (slecht advies) stap gewoon op hem af en maak een praatje. (krul) En je situatie herken ik alleen de jongen die ik leuk vind ziet me wel staan en lacht altijd naar me :9~ Succes iniedergeval.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Of zeg 'Mooie schoenen, neuken?' of een andere slechte openingszin.

    Zeg gewoon hoi.
    Kijken hoe hij reageert.
    Zo zou ik het doen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    Zeg gewoon hoi.
    Kijken hoe hij reageert.
    Zo zou ik het doen?

    Hij kijkt op en lacht of hij doet niks en ziet me niet
    :S


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Lovejoy schreef:
    Of zeg 'Mooie schoenen, neuken?' of een andere slechte openingszin.
    Nee:
    Hallo ik ben (je naam) weet je wat je moet zeggen als je met me in bed licht. Of; jouw kleren zouden heel mooi staan op een hoopje naast mijn bed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Nee:
    Hallo ik ben (je naam) weet je wat je moet zeggen als je met me in bed licht. Of; jouw kleren zouden heel mooi staan op een hoopje naast mijn bed.

    Meiden!
    Ik ben 12
    x'D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Of zeg; geloof je in liefde op het eerste zicht? Neen? moet ik nog eens voorbij lopen? ^^

    Mjah, loop er op af en vraag om een geodriehoek, omdat je er geen bij hebt en hem vandaag 'zogezegd' nodig hebt. Als je niet alleen durft neem je gewoon een vriendin mee. ;)
    Succes


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    Of zeg; geloof je in liefde op het eerste zicht? Neen? moet ik nog eens voorbij lopen? ^^

    Mjah, loop er op af en vraag om een geodriehoek, omdat je er geen bij hebt en hem vandaag 'zogezegd' nodig hebt. Als je niet alleen durft neem je gewoon een vriendin mee. ;)
    Succes

    Naja... Wat ik al zei, mijn vriendinnen willen niet mee omdat ie zo lelijk is en mijn vrienden haten hem -.-'


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Loop per ongeluk tegen hem en zeg sorry?
    -out of ideas-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben verliefd geweest op een Simon. Maar ken je niemand van zijn vriendenkring ofzo? Dan kun je bij hem/haar gaan staan en like, leer je hem dan niet automatisch kennen? :')


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    ik ben verliefd geweest op een Simon. Maar ken je niemand van zijn vriendenkring ofzo? Dan kun je bij hem/haar gaan staan en like, leer je hem dan niet automatisch kennen? :')

    Dat durf ik juist niet :X
    Bij hem gaan staan ofzo


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ga naar zen hyves en zet een krabbel van:
    'Hey ken ik jou niet ergens van? nouja anyway. x'
    Als hij dan terug mailt kan je hem om zen msn en zo vragen;)
    good luck!


    Bite me! No wait, I´ll bite you!

    Bar en Renée zijn lekkere adviezen aan het geven x'D Maar die ene van zuip je helemaal vol is wel een mooie smoes om hem als je weer nuchter bent aan te spreken en te zeggen: "Sorry, maar ik was dronken" Dat is een van de leukste smoezen die er bestaan :Y)


    bla bla bla

    Je moet gewoon echt doen! Als je nooit bij hem gaat staan zal hij je ook nooit zie, jongens zijn blind!!(behalve als je niks aan heb dan zien ze je "spontaan"wel:S, O, ja ga dat maar niet doen want daar word het ook niet beter op:P)
    Zorg dat je zijn msn weet en ga op msn steeds met hem praten(niet stalken dat is heel irritand en een afknapper denk ik:P)
    Xx en veel succes, hoop te horen hoe het afloopt:P:)