• Je weet wel wat de bedoeling is van dit.
    MAAR nu geeft de reactie-schrijver een woord dat de volgende met zijn kin moet in typen.

    Bv:

    Jan: barbecue

    Jef: baqRVBGSZCXHYU
    webcam

    jan: w Computer


    ENZO...


    Nu de tweede extra:
    Als hier reacties komen zet ik ze in een story, leuk om score bij te houden! Story: Typ met je kin


    I wanna be a wizard!

    dfhujydrefhgfghgcv gbfgvdfgtfdrdchujyfrtghyujdftgfvgtfgrujiedsedrtdeffgtedrèuyuè

    Holy fuck.

    Baarmoederhalskankerinproventie.

    bddfgvvbvvbbvvb nnnnbnjbg bbvvbnnbgbbn
    Goddamnit!

    Potter Puppet Pals!


    Define "good".

    p0oyt6y455 p8/0/46wsepqawl

    Bitch XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    b jkg cbh

    Lijkt er op...ongeveer dan


    Differentiëren

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:54 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    sd iffgderfernb ghfegvnba -_-

    One Direction Infection

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 22:48 ]


    El Diablo.

    o9ed deirfedrct65ikkion kij nrfetgiok n

    (:

    Tafeltennistoernooi


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    t(rafekl(rtzenjhjhnizs(§àçerhjçàeri


    voetbalclub


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    voertbzl.clujbn

    Nouja.. het is nog wel een beetje te lezen?:Y)

    Inspiratiedipje


    If a writer falls in love with you, you can never die

    inswraeedipaaweda


    kolsjaal


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ikoolsduaa\.

    Liefdesverdriet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    loiugfrfdesveredruet

    Zit ik hier nu met mijn toetsenbord tegen mijn gezicht XDD


    EEEEUUHHH....

    Polytheïstisch


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    p9oytryeistiscfvy67u
    Dat stukje ging heel wat beter dan wat ik dacht. Errrr.....
    Hottentottententententoonstelling


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    hottyehtottehtentehjtoonhstelling
    omg
    haha
    kikkerbilletjes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kikkerrhguiklklrtherse
    Hippogriff


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    hjn;pp;olgbvrftkfgfg
    het staat er wel ergens
    nederlanders

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:18 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see