• Ik verveel me nogal hard en ik zoek dus enkele stories :3
    Veel/weinig hoofdstukken maakt me niet uit, ik reageer veel (because i know how great comments are.)

    Eisen
    * OP story, kom niet af met 1D; HP; JB ; twilight en nog allemaal van die dingen, dat lees ik niet x'D
    * Romantiek is wel een puntje extra :D
    * 16+ mag , maar niet ieder hoofdstuk.

    Dank jullie :D


    And I hope.. we'll meet again..

    Ik heb een onbekende personen story, het is wel fantasy en romantiek

    1206



    Moet jezelf maar lezen inleidingen en prologen zijn niet echt mijn ding :)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:38 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Possessed by The Oracle

    "It's like I was possessed and I couldn't control my own body ..."



    It all began on a cold winterday in New York when Luke in a possessed trance stabs an innocent man to death in a restroom of a small diner ...



    Based on a game
    Full Dutch
    Sometimes English keywords
    Contains strong language
    Contains violence
    A chapter a week
    By xSunshineee

    Angelina Jolie as Inspector Clara Victa
    Chris Tucker as Inspector Tyrone Macomsen
    Jude Law as Luke Kaps
    Guy Pearce as priest and Luke's brother Marc Kaps
    Anthony Hopkins as The Oracle
    Kate Winslet as Luke's ex Steffani Hayne
    Halle Berry as Tyrone's girlfriend Sandra Mabe
    Bailee Madison as The Indigo Child
    Judie Dench as psychologist Aggy


    Ik ben pas begonnen.


    16 - 09 - '17

    ik heb er twee op mijn profiel ik kan nu geen linken zetten


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    The Uncommon

    • Onbekende personen
    • Fantasy
    • Vleugje romantiek


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    The legends of Gabora


    Allebei fantasie
    Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:31 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb er een, maar ik kan nu geen link plaatsten. Je moet even op mijn profiel kijken bij The Essence of the Moon


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb drie OP's. Hopelijk vind je het wat! :)


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op mijn profiel staan er 2 :'D


    -

    Alle plaatjes zijn aanklikbaar (:



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone











    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.









    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb twee OP's! Deze en deze :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Bloodsuckers...






    Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik heb er wel een aantal. Ben op dit moment niet erg actief met schrijven aangezien ik net op de universiteit zit, maar ik ga binnenkort weer wat schrijven. Misschien vandaag wel aangezien ik er enorm veel zin in heb. (:



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story


    &



    Het is het jaar 2113, Grand Marais, Minnesota, Verenigde Staten. Op een regenachtige dinsdag komen de leerlingen van Middle School Grand Marais in een levensbedreigende situatie te staan, als ze ontdekken dat alle leraren niet op zijn komen dagen en de school leeg is, op de zo'n driehonderd leerlingen na. Het duurt niet lang voor ze ontdekken dat de de deuren en ramen van de school potdicht zijn en iedereen die een poging doet het gebouw te verlaten, stuit op een elektrische muur. Chaos breekt uit binnen de vier muren en vertrekt pas als het vallen van de avond is bereikt. Tweehonderd leerlingen zijn over en worden gedwongen het pad van samenwerking en verzoening te betreden, op een school waar de verdeeldheid enorm is. Onwetend over de situatie en het hoe en waarom, zullen er leiders op moeten staan, die bereid zijn te vechten tot het uiterste, voor de vrijheid en voor de waarheid. Beste vrienden worden vijanden, voormalige vijanden worden vrienden en niets is wat het lijkt in deze nieuwe samenleving vol jonge mensen. Zullen ze standhouden tot ze de vrijheid kunnen omarmen? Of zullen ze zichzelf vernietigen tot er niemand meer over is?

    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de link
    ~ Lichtjes geïnspireerd door het boek Gone en de anime Guilty Crown
    ~ Drama, fantasy/Sci-Fi, waarschuwing voor moord, zelfmoord, eventuele slash relaties/gevoelens en gevechten
    ~ Soundtrack

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 11:31 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    We broke him & Criminal


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..





    Skyler Evelynn Parker krijgt te horen dat ze nog maar precies één jaar te leven heeft. Haar beste vriend Pieter William Crawford belooft haar dat hij elke dag één wens van haar in vervulling zal laten gaan. Het feit dat Pieter en Skyler sterkere gevoelens voor elkaar beginnen te krijgen, maakt de keuze nog moeilijker als het einde eraan komt. Wat moet Pieter doen? Eén bepaald zinnetje blijft de hele tijd door zijn hoofd spoken: you jump, I jump. Remember?

    x Onbekende personen
    x Romantiek, drama
    x Elke dag één hoofdstuk
    x Start op 16 januari 2014


    We crave what we can't have.