• Een tijdje geleden had ik gezegd dat ik van 5 t/m 27 mei niet op de pc zal gaan vanwege mn examens maar ik houd dat gewoon niet vol 3 weken is gewoon marteling, maar ik probeer er wel in te minderen, dat ik er niet uren achter zit en voor de quizjes die ik maak moeten jullie nog steeds tot 27 of 28 mei wachten.

    (k)


    It's heavy but you are not the only one

    dat heb ik ook hoor, ik word al chaggie als ik 2 dagen niet ahcter quizzl kan, LAAT STAAN DIE HELE TIJD NIETS TE KUNNEN SCHRIJVEN O.O

    inderdaad ik moet iedere dag even op quizlet,girlscene en hyves

    Is het misschien dan geen idee dat je eerst leert voor je examens en dan één uurtje op de pc gaat en dan na het eten bijv nog even leren en iets ontspannends doen ?
    zo doe ik het altijd met pww maar ik heb nog geen examens gelukkig xD

    ik weet het, 2 dagen geleden was mijn internet 1 dag kapot.. was echt de chagrijnigste dag uit mn oo zoo geweldige levenentje :P
    Kuss.


    Kuss.

    dat heb ik ook hoor, ik word al chaggie als ik 2 dagen niet ahcter quizzl kan, LAAT STAAN DIE HELE TIJD NIETS TE KUNNEN SCHRIJVEN O.O



    als ik niet achter de pc zou mogen/kunnen (want nog nie lang gebeurt is volgens mij) dan zou ik inplaats van in me bed lezen, in me bed gaan schrijven :P

    ik MOET elke dag eens op netlog/quizlet/msn/youtube
    ik denk echt dat ik verslaafd ben!!
    als ik van school kom moet ik eerst achter de pc zitten als ik dat nie doe kan ik me gwnweg nie concentrere :S