• Go Into a Different Direction

    Go into a different direction is een nieuw iets. One Directions manager vind dat One direction een publiciteitsstunt nodig heeft. Hierom laten ze de jongens in een tv show komen. Hierin worden 30 meisjes (Waarvan er 5 worden gespeelt) in een huis met One Direction gestopt. Het is een show en je kan one direction ontmoeten en ontdekken hoe ze echt zijn. De jongens stemmen iedere week 5 meisjes weg die ze niet aardig vinden of te hectisch. Het blijft tv dus de jongens kiezen eigenlijk helemaal niet om het interessant te houden. 30 meiden over de hele wereld. Ht enige wat je hoeft te doen is je in te schrijven en natuurlijk hopen dat je word gekozen.


    Het idee is dat je 2 hele maanden met one direction in een huis zit. Je hebt natuurlijk soorten fans. De Fakes de Wannabees de Super extreme fangirls en gewone fans. One direction kan zelf ook worden gespeeld en het is de bedoeling dat je natuurlijk helemaal wild van ze word. Ze zijn ten slotte wereldberoemd en je bent een fan ander had je jezelf niet opgegeven. De prijs komt als je in de top3 komt. Als je 1 bent word je feestje georganiseerd door one direction en mag je20 mensen uitnodigen. Als je tweede word mag je 10 mensen uitnodigen maar dan heb je geen inspraak hoe je het feestje wilt. Als je 3e word mag je 5 mensen meenemen en als je 4e of 5e word mag je zelf komen en je beste vriend(in) meenemen.
    Je hoeft je niet helemaal aan de meisjes (groepjes) die ik voorstelde, maar je moet geen haters in de show zetten. Deze zullen zich namelijk niet inschrijven.
    Als je iets heel anders wilt doen vraag het dan asjeblieft eerst even san mij aangezien ik je rol ook af kan keuren (;

    Regels
    • Probeer het minimum van 5 regels te halen. Ik zal het zeggen als je het niet haalt.
    • OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn.
    • Blijf netjes niet schelden OOC en ruzies mogen in de rpg tussen de personages.
    • Hou het realistisch. Het is geen datingshow dus je word niet meteen verliefd vooral als je een van de jongens speelt als je een fan speelt dan is het logisch. Je gaat ook niet met elkaar naar bed aangezien de jongens niet in dat huis slapen. Ze gaan om 10 uur 's avonds naar huis en komen om 9 uur 's ochtends aan.
    • Het is een show en er zijn overal camera mensen en bewakers je kan het dus niet doen aangezien je in de gaten word gehouden. Als je de jongens iets aandoet word je naar huis gestuurd dus dat kan je ook niet doen.
    • Geen Gary stu of Mary Sue en ook maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak
    • Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    • Als je meedoet doe je mee dan weet je ook dat je regelmatig kan reageren en je er niet snel uitstapt. Als je niet kan reageren meld je dat. Ik kan het begrijpen als je op vakantie bent.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in.
    • Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!


    The Boys:
    • Liam James Payne • Adores (1.3)
    • Harry Edward Styles • Danosaur (1.3)
    • Niall James Horan • ZiamStorason (1.2)
    • Louis William Tomlinson • Danosaur* (1.3)
    • Zayn Javadd Malik • Blog (1.1)
    * ze is dus een uitzondering.

    The Girls
    • Alyssa Skye Simpson •HurtedHeart (1.1)
    • Felicia Kiara Mancini • Depay (1.1)
    • Savana Elisa Adamsen • SunnySpring (1.1)
    • Emilie Joanne Donoghue • Infelia (1.2/1.3)
    • Charissa Clark • Amas (1.2)

    De vrouw die alles in het huis regelt • HurtedHeart


    Rollentopic
    Het huis:
    Het huis
    WoonKamer
    Slaapkamer
    Badkamer (Deze word gedeelt per 5 mensen)
    inloop kast (Deze is van jezelf)
    De Keuken (Deze zal je weinig gebruiken er word voor je gekookt. Er is een buffet. In de ochtend van 8 tot 11 in de middag van 2 tot 4 en in de avond van 6 tot 9. Je kan er wel altijd wat te drinken halen.)
    De Eetkamer
    De Tuin

    Het begin:
    Je bent op het vliegveld en je word opgehaald door een chauffeur. Je bent even onderweg, maar dan kom je aan bij het huis. Dit is naast de stad in een bos bij het strand. Je kan dan een kamer uitzoeken je koffers er neerleggen en naar beneden gaan kennis maken. Bedenk je bent niet maar met vijf maar met 30 mensen. Deze worden niet bestuurd door iemand, maar die kan je er ook bij betrekken.

    Voor de jongens die komen aan in het huis wel samen. Ze worden klaar gemaakt om in het huis van de meisjes te oorschijn te komen. Ze wonen het huis ernaast, maar het is verboden voor de meiden om daar te komen. Er staat ook beveiliging. Bedenk wel de jongens vinden dit helemaal niet leuk omdat ze nu niet normaal behandeld worden.

    Have Fun!

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 16:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn topics]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Mijn topics, en damn wat een geweldige tuin]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Alyssa Skye Simpson "Al"
    Ik word wakker geschud door een stewardess. Godsamme het was dus geen droom. Damn. 'Mevrouw we zijn geland wilt u misschien uitstappen?' Ze glimlacht maar ik weet dat ik haar irriteer. 'Tuurlijk.' Mompel ik. Ik pak mijn sporttas en hang hem over mijn schouder. Ik doe mijn haar in een knot en loop het vliegtuig uit. Ik pak mijn zwarte iPhone. 'Ja?' Hoor ik Cody al door de luidspreker. 'Ik ben aangekomen.' Het klinkt als gegrom. 'Kom op Al het is maar een week. Haat ze voor een week zoals je altijd doet en je bent weer terug.' Zegt hij ik hoor hem grijnzen. 'Goed dan, maar het is allemaal jou schuld.' Mopper ik. 'Ik moet gaan en hou mijn moeder gezelschap.' Zeg ik voor ik hem wegdruk. Ik was niet echt van een lang afscheid. Ik pak mijn blauwe koffer en andere sporttas wat ook eerder een koffer was maar goed. Ik til ze beide op en loop naar buiten de warmte in. Het was hier lekker warm in Australië was het nu wintertijd. Ik kijk naar mijn kleding. Een lichtblauwe spijkerschoen shortje en een witte tanktops met mijn legervestje erover heen. Goed genoeg. Ik loop naar de zwarte auto met een man met mijn naam op een bordje en stap in.
    Er is al een uur verstreken voor ik eindelijk daar ben. Ik had kunnen slapen in die tijd of beter. Kunnen eten. Damn. Ik loop de auto uit nadat ik de man bedankte en loop het huis in. Ik kijk op een bord met een plattegrond. Ik zie mijn naam en loop naar boven om naar de kamer te lopen met mijn naam erboven. Ik was een van de laatste. Beter ik wou het liefst meteen weer weg. Ik leg mijn koffers neer en kijk in mijn kamer. Ugh wat meisjes achtig. Het was zo roze en wit. Nergens donkere kleuren. Ik was wel blij met de tv. Ik had mijn laptop mee en mijn harde schijf met allerlei series en films. Ik wou liever dat doen dan dat ik naar One direction moest luisteren. Ik wist niet eens hun namen. Hik dacht Zain Nal of Neill Louie Liam en Harry. De laatste waren nooit zo moeilijk het waren makkelijke namen. Ik loop maar naar beneden en zie de woonkamer. Mijn gezicht betrekt. O god. Ik zie Fakes. Meisjes bij wat niets echt is. Geplamuurde gezichten knalrode of knalroze nagellak mini rokjes en grote decollote's. Nee het waren geen fakes haar waren Fakes gemengd met sletten. Dan had je de Wannabees. Meisjes die dus desparate waren, maar toch wel ietsan zichzelf hadden. Dan had je de Absolute fangirls. Ik zag hun armbanden shirtjes kettinkjes met de jongens hun gezicht erop en dat was het. Fijn. Ik was niet in een huis met maar alleen meisjes. Nee het waren orritante meisjes. Ik besluit op een bank neer te ploffen en hem helemaal te claimen. Ik had hier helemaal geen zin in.
    [Iemand voor Al?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (MT)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mufinn = Danosaur


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Aangepast en jullie mogen ook best een beginpost maken hoor]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson
    Tv opnames en jezelfs zijn. Het was geen combinatie. In dit wereldje was jezelf zijn überhaupt bijna onmogelijk. Altijd letten op wat je zei en hoe je eruit zag. Het irriteerde me.
    Een laatste laag Haarlak werd in mijn kuif gespoten en ik stikte bijna in de lucht. Mijn bretels liet ik los naar beneden hangen en mijn getrepte shirt zat strak rond mijn borstkas. Ik was bijna van dit imago af, maar mensen hielden van mijn kledingcombinatie. Ik stond er om bekend en moest deze verwachtingen blijven waarmaken. Zelfs mijn voeten zaten weer in de welkbekende Toms. Het was allemaal veel makkelijker geweest als dit hele idee niet werd vastgelegd. En het was niet eens echt. We hadden niets te zeggen over de eliminatie. De bewakers voor de deur irriteerde me misschien wel het meest. We waren hier nog geen uur en ik had nu al het gevoel of ik in de gevangenis zat. Alleen had ik wel een luxe kamer vergeleken met een crimineel. Al deelde ik hem met Harry. Dat was tenminste de normale gang van zaken. Er was hier in dit huis wel genoeg voor 30 mensen om te slapen, maar het was nu eenmaal een gewoonte geworden. Al had ik Harry nog niet gezien.

    [hazza komt zo. Even vanaf mijn mobiel overschakelen naar de computer.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Savannah Elisa Adamsen
    'Ben jij Savannah?' Ik ben net aangekomen op het vliegveld en er staat een man op me te wachten met een bordje met mijn naam erop. Daar was ik net naar toe gelopen, waarna hij nu mijn naam vraagt.
    'Ja, dat ben ik,' antwoord ik.
    'Kom dan maar mee.' De verdere weg naar de auto van de man en ook de weg in de auto waren we stil tegen elkaar. Ik vind het ook prima zo, nu kan ik nog even muziek luisteren en wat tot rust komen. Ik ben misschien niet een over-reacting fangirl, maar het zijn wel mijn idolen dus ik was wel degelijk iets gespannen. Daarbij ben ik nooit zo goed in nieuwe vrienden maken en er zouden vast en zeker wat bitches zijn. Na een uurtje ofzo rijden we een oprit op van een mooi groot huis. Voor de deur stopt de man, waarna hij me helpt met de koffer uit de achterbak te tillen. Dan rijd hij weg, om mij alleen met mijn grote koffer en rugzak achter te laten. Ik besluit om naar binnen te gaan en gelijk mijn kamer te zoeken. Ik zie op een kaart dat ik ergens naar boven moet, wat ik dan ook doe. Op de juiste deur is een naambordje bevestigt, zodat ik weet dat het mijn kamer is. Eenmaal binnen stop ik even om de kamer te aanschouwen. Hij is kleiner dan mijn eigen kamer, maar daar heb ik dan ook echt een gigantische kamer. Toch vind ik de kamer erg mooi. Als ik klaar ben gooi ik mijn tas van mijn rug en daarna open ik gelijk mijn koffer. Ik ga op zoek naar mijn favoriete hakken. Ik hou erg van hakken, maar mijn oma had me geadviseerd om in het vliegtuig sandaaltjes aan te doen. Het zijn leuke dingen, maar bij de outfit die ik nu aan heb vind ik mijn hakken mooier. Ik heb er dan ook een heel stel mee. Het is een wonder dat mijn koffer dicht kon. Als ik klaar ben, bekijk ik mezelf even in de spiegel, waarna ik naar beneden loop. Ik stap de woonkamer in, waarna ik gelijk een groepje sletjes tegen het lijf loop. Ik neem niet eens de moeite om ze te begroeten, zij doen het ook niet. In plaats daarvan loop ik verder de kamer in, zodat ik een meisje zie wat alleen op een van de banken ligt. Ik besluit naar haar toe te gaan, ze ziet er ergens wel aardig uit.
    'Hallo. Mag ik er ook bij?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik ga even mijn broertje helpen met zijn huiswerk, mijn post komt rond half 9]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alyssa Skye Simpson "Al"
    Ik zucht en trappel met mijn TOMS ze zaten heerlijk en het waren relaxede schoenen. Cody Danny Jake en ik hadden allemaal dezelfde. Ik had een zwart paar een donkerblauwe met strepen paar en een groen paar. Dan had ik ook nog vans, maar dat zal ik later nog wel laten horen of denken want dat zijn er een stuk of 10. Daarin tegen had ik geen hakken mee. Niet dat ik ze had trouwens. Noch rokjes of jurkjes. Ik had mijn One Piece mee. Deze was voor de helft zwarten de andere helft blauw. Ik had ook nog een paar andere jumpsuits dan had ik nog broeken. Shirtjes shortjes vesten sokken jassen en mijn skateboard mee. Ik zou hem hoe dan ook meenemen. Waarheen dan ook. 'Hallo. Mag ik er ook bij?' Hoor ik plots. Ik kijk op naar de persoon die het zegt. Ze zag er onschuldig uit. Ze had geen plamuurlaag make up op. Dus geen fake. Geen geverft haar om iemand die beroemd is na te doen. Dus ook geen Wannabee. Geen gezichten van de jongens die ik niet mag op haar kleding of rond haar polsen. Een normaal persoon. Oke Al doe op zijn minst aardig. Ik ben niet goed in me leuk te gedragen bij meisjes. Ik ben erg ongemakkelijk ermee. Niet dat ik op meisjes val. Nee ik ben honderd procent hetero. Ik ga recht zitten en glimlach naar haar. 'Tuurlijk ga zitten.' Zeg ik vriendelijk. Voordat ze kan zitten lopen twee Bitchy sletfakes naar de plek en ploffen er neer. Ik grom zacht tussen mijn tanden door. O Hell No. Ik til op hun schouders. 'Ahem.' Eindelijk aandacht. 'Oke Mop zoek maar even een andere plek goed. Wat je nu doet is verkwisten aan ruimte aangezien ik geen sletjes die roddelen over uiteindelijk elkaar en je eigen vriendinnen naast me te zitten. Plus deze meid hier mocht hier al zitten.' Zeg ik iet wat geirriteerd. Ze maakt een geluidje dat me niet staat. 'Wie denk je wel niet dat je bent. Als iemand hier een slet is ben jij het.' Zegt ze om zichzelf te verdedigen. Ik grinnik. 'Tuurlijk mop geloof je eigen droom maar. Je kan je siliconen horen als je loopt je gezicht is geverft als een clown en je rokje is zo kort dat je je kont kan zien. Je ziet er echt niet als een slet uit.' Zeg. Sarcastisch. 'Nu weg.' Zeg ik geirriteerd. Ze zoekt iets om me terug te pakken, maar vind niets een grijns siert mijn lippen. Ze gromt geirriteerd en trekt haar zogenoemde vriendin mee. Ik grinnik een beetje duivels. O I Am The Sass Master. Aint nobody messin' with me. Ik grinnik en kijk naar het meisje. 'Ga zitten. Ik ben Alyssa, maar daar luister ik niet naar dus noem me Al.' Zeg ik vriendelijk. Ze zag er aardig uit. Ze was tenminste geen slet of een keiharde bitch. Ze zag er vriendelijk uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn post komt waarschijnlijk morgenmiddag, heb vandaag geen tijd meer.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    "Niall, doe eens even net alsof je het leuk vind!" Roept mijn hoofdstylist Benjamin. Ik grijns naar hem. Hij is de enige die mij moet stylen. "Tja Benji... Ik weet nu al dat minstens 90% van de meiden daar gaan gillen als ik binnen kom. Ze gaan me behandelen als een superster!" Zeg ik gefrustreerd. "Niall toch... Je hebt het eh niet door hè?" Vraagt hij met een lach op zijn gezicht. Ik zucht. Daar gaan we weer. "Jongen je bént een superster. What makes you beautiful, one thing, live while were young, kiss you, one Way or another... Jullie zijn de nummer 1 boyband. Het is niet raar dat ze je behandelen als een superster. Haat hoort erbij. Het ligt niet aan jou. Dat al die mensen je haten betekend dat ze jaloers zijn. Haat is niks minder dan alleen woede omdat je meer bent dan zijzelf." Zegt Benjamin. Ik zucht. Daarna bekijk ik mijn kleding. Blijkbaar wou Benjamin me een chique uiterlijk geven. Ik draag een jasje met een stropdas, en een spijkerbroek. Daaronder gewoon sneakers. Mijn haar ligt plat op mijn hoofd. Ik loop naar de deur van mijn kleedkamer en zucht even. Daarna loop ik naar de woonkamer en pak ik mijn gitaar. Ik speel gewoon maar wat. Hoe ik me voel. Het wordt een triest lied.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javadd Malik

    'Nee! Ik doe het zelf!' gilde ik als een kleuter. 'Zayn, kom hier' beviel Alice me. Alice, mijn oh-zo-geliefde styliste wilde op dit moment mijn haar "goed doen". Wat zou betekenen dat ze het helemaal verkeerd zou doen in een rechte kuif. Maar ík was de enige die het goed deed. Tss, egoïst dat ze was. 'Ik kan het gemakkelijk zelf doen! En de enige die het voor de rest goed doet, is Lou. Dus óf je haalt Lou, óf je laat het me zelf doen' siste ik. Lou, de styliste die ons alle vijf deed, had het druk met Lux en haar man. Daarom moest Alice voor mij invallen, de bitch. 'Je mag mijn schoenen uitzoeken, je mag mijn kleren uitzoeken, maar je raakt mijn haar met geen vinger aan!' riep ik uit. 'Best. Trek die kleren aan, en doe je haar zelf maar' zuchtte ze. Snel deed ik een klein overwinningsdansje in mijn hoofd, en gedroeg me nors van buiten. Snel griste ik het witte shirt met zwarte tekst, de lichtgekleurde spijkerbroek, de Vans cap en de sneakers van de stoel af, en liep naar mijn kleedkamer om me om te kleden. Weer terug deed ik mijn oorbellen in, en deed mijn haar perfect. Eindelijk liet ze me gewoon mijn haar doen. Snel voordat Alice nog wat commentaar zou geven, liep ik naar de woonkamer en ging naast Niall zitten. 'Snap jij Alice nou? Ze is gewoon een arrogant kind' mompelde ik, meer in mezelf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."