• Oke. Ik heb een jongen leren kennen van 24. Hij is lief en leuk! Ikzelf ben 16. Het punt is dat ik een oogje op hem heb, en hij ook op mij. Ik zou graag een relatie willen, maar ik twijfel aan het leeftijdsverschil. Wat moet ik doen? Alvast bedankt.


    Life is all about having a good time.

    Zelf vind ik dat leeftijdsverschil te groot, omdat jullie gewoon in totaal andere werelden leven en dat, volgens mij, nooit een serieuze relatie kan worden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hmmm.
    Je bent zestien dus eigenlijk is dat geen probleem... Anderzijds ben jij wel nog steeds een echte tiener en hij een volwassene... Ik zou zeggen, probeer het en je zal zien of het lukt?


    Has no one told you she's not breathing?

    Kijk naar het geestelijke verschil, in plaats van het verschil in jaren. Als je die vraag voor jezelf positief kan beantwoorden, dan zou ik d'rvoor gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als jullie elkaar zien zitten en het klikt hartstikke goed, dan speelt leeftijd geen rol! Tussen mijn relatie zit ook 5,5-6 jaar.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Bij twijfel niet doen. Ik zelf ben veertien en heb een vriend van twintig, dus ja, ik ga je niet tegenhouden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil ook wel erg groot, maar als jullie elkaar zo leuk vinden, waarom dan niet?
    Het zou kunnen werken. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waarom niet, als jullie elkaar leuk vinden?

    Probeer 't, en als 't niet werkt, zo zal het zijn.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    C18 schreef:
    Kijk naar het geestelijke verschil, in plaats van het verschil in jaren. Als je die vraag voor jezelf positief kan beantwoorden, dan zou ik d'rvoor gaan.


    Life is hard and then we die

    C18 schreef:
    Kijk naar het geestelijke verschil, in plaats van het verschil in jaren. Als je die vraag voor jezelf positief kan beantwoorden, dan zou ik d'rvoor gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik zou zeggen, probeer het! Als jullie elkaar beide erg leuk vinden en goed op een lijn liggen met bepaalde dingen, why not? Leeftijd is maar een getal.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zestien en vierentwintig kan op zich wel, als jullie geestelijk ook goed op één lijn zitten. Als je daar aan twijfelt, zou ik het niet doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bedankt lieve mensjes, voor jullie advies. Ik zal ons een kans geven en we zullen wel zien.


    Life is all about having a good time.

    C18 schreef:
    Kijk naar het geestelijke verschil, in plaats van het verschil in jaren. Als je die vraag voor jezelf positief kan beantwoorden, dan zou ik d'rvoor gaan.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Don't.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn tante verschilt ook acht jaar met mijn oom, ze is weliswaar de oudste van de twee maar daarnaast zeggen sommige mensen dat meisjes verder in hun ontwikkeling zijn dan jongens. En als hij jou wensen accepteert en je goeie afspraken maakt over wat je wel en niet wil dan kan het heel goed werken


    Physics is awesome