• Oke. Ik heb een jongen leren kennen van 24. Hij is lief en leuk! Ikzelf ben 16. Het punt is dat ik een oogje op hem heb, en hij ook op mij. Ik zou graag een relatie willen, maar ik twijfel aan het leeftijdsverschil. Wat moet ik doen? Alvast bedankt.


    Life is all about having a good time.

    Mraz schreef:
    Don't.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    het leeftijdsverschil is groot, hou daar gewoon rekening mee
    maar ik zou het toch proberen

    Ik zou het proberen, maar niet nu. Het leeftijdverschil is redelijk groot, maar wat nu meer telt is dat het geestelijke verschil me juist te groot lijkt. Jij zit nog in de tiener-face, terwijl hij al volwassen is, misschien kan je beter even wachten tot jij ook volwassen bent en dat geestelijke verschil dus niet meer zo groot is, want anders weet ik niet zeker of het nu wel zou gaan werken.


    “Love is a contradiction.”

    Het zou kunnen, als jij volwassen bent voor je leeftijd.
    Tussen mij en mijn (ex)vriend (moeilijke situatie op dit moment, ergens is hij mijn ex en ergens weer/nog steeds mijn vriend) zit ook 4 jaar. Ik ben 16 en hij 20. Dat werkt wel perfect.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    C18 schreef:
    Kijk naar het geestelijke verschil, in plaats van het verschil in jaren. Als je die vraag voor jezelf positief kan beantwoorden, dan zou ik d'rvoor gaan.


    -

    Lieverd, in liefde speelt leeftijd geen rol.
    Mijn vriend en ik schelen zelf 12 jaar, en dat gaat al heel lang goed. Wij zitten samen op dezelfde golflengte, en helpen elkaar samen alle moeilijke periodes door. We leven in elkaars wereld, en begrijpen elkaar als geen ander.
    Als het goed voelt, ga ervoor!(flower)


    Bad decisions make good stories.

    C18 schreef:
    Kijk naar het geestelijke verschil, in plaats van het verschil in jaren. Als je die vraag voor jezelf positief kan beantwoorden, dan zou ik d'rvoor gaan.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.