• Kijk naar het profiel van de gene die voor je hier een reactie poste.
    Zeg op welk dier zijn profiel lijkt...
    Je kunt kijken naar:Zijn/haar quizzen, story's..., templates, profielfoto, andere foto's, tekst op profiel,...

Begin maar met mij xD

I wanna be a wizard!

ik heb 'n nieuwe story.. en wil graag tips en kijken of ik hem verder kan schrijven.. http://www.quizlet.nl/stories/71896/highclass-lady/?message=269 zouden jullie hem willen lezen en reactie willen geven? maybe abo als hij je bevalt enzoo..

<33333

Vluuv schreef:
    Een Pandabeer met blauwe ogen :3

Een Fenix

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

larisssrose schreef:
    ik heb 'n nieuwe story.. en wil graag tips en kijken of ik hem verder kan schrijven.. http://www.quizlet.nl/stories/71896/highclass-lady/?message=269 zouden jullie hem willen lezen en reactie willen geven? maybe abo als hij je bevalt enzoo..

Sorry maar dat moet je echt ergens anders gaan doen
    en niet in een topic waarvan de onderwerp wat anders is

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Uilxd

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Vleermuis

26 - 02 - '16

konijn

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

eekhoorn

uil

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Een wasbeertje.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

schildpad

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 18:02 ]

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Dolfijn.

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Zebra.

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Zeehond.

| Reality is for people that lack imagination |

Dolfijn

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Pinguin!

Je zit zo twee keer een prent waar je een vis, vogel en een boot kunt zien! Samengevoegd: Pinguin!

I wanna be a wizard!