• i love you girls <3


    Some things are changing too much.

    Jep.. ):


    Some things are changing too much.

    Wat stom (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja echt he.


    Some things are changing too much.

    HEY HOI.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Lol, terwijl iedereen depressief word van die filmpjes van gisteren van die tour. Word ik er juist vrolijk van haha. Het ziet er zo super uit. Die meisjes mogen echt zo blij zijn dat ze kaartjes hebben. En ik weet zeker ze komen terug naar nederland. Ik hoop volgend jaar. En anders het jaar erna IK weet zeker ik ben erbij. Als ik geen kaartjes heb ga ik echt huilen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    StylesAndMe schreef:
    Lol, terwijl iedereen depressief word van die filmpjes van gisteren van die tour. Word ik er juist vrolijk van haha. Het ziet er zo super uit. Die meisjes mogen echt zo blij zijn dat ze kaartjes hebben. En ik weet zeker ze komen terug naar nederland. Ik hoop volgend jaar. En anders het jaar erna IK weet zeker ik ben erbij. Als ik geen kaartjes heb ga ik echt huilen.
    Aan de ene kant word ik depri, maar aan de andere kant zit ik ze ehcht te kijken van: omg. I'm so proud. hahah.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    (...)Aan de ene kant word ik depri, maar aan de andere kant zit ik ze ehcht te kijken van: omg. I'm so proud. hahah.


    ja ik kan er ook wel depri om worden. Maar dat wil ik niet. Ik ben zo trots dat ze dit gehaald hebben. Wat ze allemaal dit jaar al wel niet gehaald hebben. Ik zit hier nu gewoon te huilen haha. Ik wordt niet depri omdat ik denk ja ze komen ook echt wel hierheen voor een concert. Ze hebben de fans hier gezien en alles en het wordt zelfs steeds groter..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    en het dringt nog niet tot me door dat ik ze al wel gewoon in het echt heb gezien. Dat ik ze ook live heb horen zingen. Ja misschien niet een heel liedje.. maar ik heb wel gewoon voor ze gestaan en een foto met hazz. misschien dat ik daardoor ook wel niet zo heel depri ervan wordt


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik wordt er ook niet zo depri meer van..
    ik vind het wel grappig om dat filmpje met DJ Malik te zien (:
    maar ik denk dat het komt omdat ik een filmpje heb waarop ik za allemaal aanraak en zo.
    en ze ook tegen mij praten (:


    Some things are changing too much.

    Ja meh ;c Ik heb ze nog nooit gezien. Heb nog nooit een artiest live gezien. Dus ik ben ook zo ontzettend bang, dat als ik hier kom geen kaartjes kan krijgen.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ben er weer (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    CUM TO MEH~


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HAAAAY<3


    What's so bad about being different?

    Het gaat weer lekker bij ons op school ;x
    Er is iemand vermist.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ah wat stom! Hoe oud is hij of zij?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John