• Een Cover voor ons maken? [à]

    Titel: Nothing's real.

    Deze foto's moeten er sowieso in;
    Hoofdpersoon 1.
    Hoofdpersoon 2.

    & als het kan , het liefste nog een foto van One Direction erbij.

    Voor de achtergrond misschien 1 van deze?:

    Potentiële Achtergrond 1
    Potentiële Achtergrond 2

    Als iemand zelf een betere achtergrond of zo, kan vinden, mag ook (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 5:00 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ga gewoon proberen. Ik begin net, dus waarschijnlijk wordt het niets. Ik plaats hem als het een beetje lukt(:
    Maar als ik op de eerste link klik, kom ik op hotmail?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik ga gewoon proberen. Ik begin net, dus waarschijnlijk wordt het niets. Ik plaats hem als het een beetje lukt(:
    Maar als ik op de eerste link klik, kom ik op hotmail?


    Grapje. -Aangepast.
    Als het goed is ,moet hij het nu doen (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    I'll try, maar verwacht niet te veel. Ik ben geen prof en doe het maar zoveel mogelijk om bij te leren qua foto's bewerken :')

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 8:43 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    vocalizer schreef:
    (...)

    Grapje. -Aangepast.
    Als het goed is ,moet hij het nu doen (:


    Bij mij komt 'ie uit op '404 Page Not Found'...

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 9:01 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Bij mij komt 'ie uit op '404 Page Not Found'...


    Hè. >.<
    Oke dat lukt mij niet ;x ik heb alles ondertussen al een keer aangepast en verandert aan die link, vipwanbip. Maar vannacht deed die het wel, bij mij. Toen ging die naar dat plaatje, maar als ik nu weer klik gaattie weer naar hotmail.
    Anders, een cover zonder de hoofdpersonen, maar gewoon met een foto van 1D , en misschien een plaatje van 2 blonde meisjes waarvan de gezichten niet goed te zien zijn? Ik kan wel even zoeken. Want ik krijg dat ene plaatje niet werkend ):


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Hè. >.<
    Oke dat lukt mij niet ;x ik heb alles ondertussen al een keer aangepast en verandert aan die link, vipwanbip. Maar vannacht deed die het wel, bij mij. Toen ging die naar dat plaatje, maar als ik nu weer klik gaattie weer naar hotmail.
    Anders, een cover zonder de hoofdpersonen, maar gewoon met een foto van 1D , en misschien een plaatje van 2 blonde meisjes waarvan de gezichten niet goed te zien zijn? Ik kan wel even zoeken. Want ik krijg dat ene plaatje niet werkend ):

    Uploaden op Tinypic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Hè. >.<
    Oke dat lukt mij niet ;x ik heb alles ondertussen al een keer aangepast en verandert aan die link, vipwanbip. Maar vannacht deed die het wel, bij mij. Toen ging die naar dat plaatje, maar als ik nu weer klik gaattie weer naar hotmail.
    Anders, een cover zonder de hoofdpersonen, maar gewoon met een foto van 1D , en misschien een plaatje van 2 blonde meisjes waarvan de gezichten niet goed te zien zijn? Ik kan wel even zoeken. Want ik krijg dat ene plaatje niet werkend ):


    Ik zal je even laten zoeken. Als het echt niet lukt, zeg je het maar, dan zoek ik zelf wel een foto :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    vocalizer schreef:
    (...)

    Grapje. -Aangepast.
    Als het goed is ,moet hij het nu doen (:


    Nee, hoor. Bij mij komt ie ook op Hotmail.


    living la dolce vita

    Ik wil het best doen alleen de eerste link doet het niet, dus kan ik ook niets maken.


    I´m nothing special.

    dit is die foto van link 1

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 15:38 ]


    o(¤_¤)o

    En hoe in de wereld verwacht je van ons een mooie cover te maken met zulke kleine plaatjes?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    En hoe in de wereld verwacht je van ons een mooie cover te maken met zulke kleine plaatjes?


    Idd.


    I´m nothing special.



    Een beeetjee kleine plaatjes, volgende keer wat groter ajb.
    Dit is all I got.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    nvm

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 16:06 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    heey ik heb een cover gemaakt. Ik hoop dat je hem wat vind??


    iets groter

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:13 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE