• Wie is hier nog meer bang dat hij het niet redt om 1e rangs kaartjes te krijgen voor 1D? Ik wel en als ik ze krijg, is het mijn eerste concert ooit! AAARGH, ik word gek van de spanning HELP!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Haha, ja, ik.

    Den deze!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Iedereen heeft het erover xD
    Echt erg man, maar heel Nederland die fan is van One Direction gaat voor die laptop of bij de telefoon zitten, dus eerst maar kaartjes zien te bemachtigen he ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jeez, kunnen we geen algemeen topic maken voor het concert? Ik weet dat iedereen blij/verdrietig/enthousiast/zenuwachtig is, maar de topics rijzen een beetje de pan uit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    oh blhuhuhiodfdmsklfsf

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 16:33 ]

    Tsja, ik ben wel blij dat ik in Zuid-Limburg woon, ik kan het snelst naar Duitsland of België. En anders ga ik naar Nederlands, maar het lijkt me sterk dat er dan nog kaartjes zijn ....xD


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Barrelrider schreef:
    Jeez, kunnen we geen algemeen topic maken voor het concert? Ik weet dat iedereen blij/verdrietig/enthousiast/zenuwachtig is, maar de topics rijzen een beetje de pan uit.


    Ja dit dus, er is dus al een topic waarin je kunt zeggen of je gaat of niet en erover kunt praten. Verscheidene zelfs.


    life is awesome

    Er hoeven geen 12345 topics over dit concert gemaakt worden. Ik ben de eerste die zo'n topic heb geopend en ik heb er zelfs een vervolg op gemaakt.
    Le egotripper.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Barrelrider schreef:
    Jeez, kunnen we geen algemeen topic maken voor het concert? Ik weet dat iedereen blij/verdrietig/enthousiast/zenuwachtig is, maar de topics rijzen een beetje de pan uit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bulsara schreef:
    Er hoeven geen 12345 topics over dit concert gemaakt worden. Ik ben de eerste die zo'n topic heb geopend en ik heb er zelfs een vervolg op gemaakt.
    Le egotripper.


    Oké sorry, heb ik ff niet gezien. Maar waarom nou meteen weer "egotripper"? Ik had het ook niet zo bedoeld hoor. Ik dacht dat moderators zoiets niet hoorden te zeggen. Die medaille voor je naam staat toch voor moderator? Nou toch?

    SORRY SORRY SORRY, dit heb ik nooit gezegd. Je bent goldmember, woopsie :$ AAAAAAAAWKWARD

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 17:04 ]


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    (...)

    Oké sorry, heb ik ff niet gezien. Maar waarom nou meteen weer "egotripper"? Ik had het ook niet zo bedoeld hoor. Ik dacht dat moderators zoiets niet hoorden te zeggen. Die medaille voor je naam staat toch voor moderator? Nou toch?


    No, just no. JUST NO


    SLOAN.

    CocoHoran schreef:
    (...)

    Oké sorry, heb ik ff niet gezien. Maar waarom nou meteen weer "egotripper"? Ik had het ook niet zo bedoeld hoor. Ik dacht dat moderators zoiets niet hoorden te zeggen. Die medaille voor je naam staat toch voor moderator? Nou toch?


    Egotripper was over haarzelf.
    En de moderators hebben een rode username.
    Die ananas betekent dat ze Golden Member is.(cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Perks schreef:
    (...)

    No, just no. JUST NO


    Jij zorgt ervoor dat ik weer kan lachen. Thank you. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barrelrider schreef:
    Jeez, kunnen we geen algemeen topic maken voor het concert? Ik weet dat iedereen blij/verdrietig/enthousiast/zenuwachtig is, maar de topics rijzen een beetje de pan uit.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Adlington schreef:
    (...)

    Jij zorgt ervoor dat ik weer kan lachen. Thank you. :'D


    Merci :) graag gedaan.


    SLOAN.