• eigenlijk ben ik daar wel eens benieuwd naar :'D
    hou je van krullen, stijl, golvend, rechtopstaand, paars, blond, hanenkamen etc etc. je kan het zo gek niet bedenken :')
    ik vind emohaar best gaaf ookal zou ik het zelf nooit doen. teveel moeite.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik was er nu van overtuigd dat hier je favoriete koppel stond ...
    jeetje.
    '50 hair, gotta love it.


    don't mind the tits

    Voor mezelf; los of opgestoken.
    In het algemeen; krullen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik krul het meestal, en laat het dan een half uurtje uitzakken, en doe er dan haarlak in. Of ik stijl het, met eventueel een (in)vlecht, vissengraat, etc etc. En als ik geen zin heb om mn haar te doen, heb ik het meestal in een knotje op me hoofd of in een staart.
    Dit zit allemaal heel fijn, is dus favoriet. Mijn haar zit eigenlijk nooit heel kut (krul)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:51 ]

    Losse krullen <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben net naar de kapper geweest zaterdag. Nu heb ik kort haar. Bij mij is het alleen maar een kwestie van föhnen en warrig maken XD


    26 - 02 - '16


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zo ongeveer, maar wat lossere krullen.



    of zoiets, beetje wavy.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 17:57 ]

    NeverEnough schreef:
    Zo ongeveer, maar wat lossere krullen.



    of zoiets, beetje wavy.



    zoiets heb ik ongeveer in het donker bruin en ik ben er redelijk blij mee

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 dec 2011 - 17:29 ]


    EGYPTIAN GOD

    Ik doe bijna altijd een staart maken maar ik vind een beetje krul wel mooi
    Als ik iets speciaals heb en een vriendin is erbij dan doe ik mijn haar los en anders in een knot


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind dik krullend haar mooi,maar bij mezelf is stijl haar dat een beetje rechtopstaat het mooist (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eigenlijk doe ik nooit eens iets met mijn haar, behalve als een vriendin er in de pauze een vissengraatvlecht in maakt - die ik er dan meestal het volgende uur weer uittrek, want elastiekjes & clipjes vind ik echt heel erg kriebelen. D:
    Qua haarsoort vind ik krullen echt heel mooi. Het is me opgevallen dat veel mensen die steil haar hebben, krullen willen - mensen die krullen hebben, willen juist steil haar. Het is ook nooit goed...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik vind scene hair heel mooi.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    Something like that. :3
    Ik vind heel veel dingen niet mooi zoals; te veel krullen, afro, tè stijl.

    Scene hair. Al zou ik het zelf nooit durven.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"