• B L O O D L U S T

    "There are monsters on the lose"
    Welkom in York. Een klein dorpje in Engeland waar iedereen elkaar kent, waar iedereen alles van elkaar lijkt te weten. Er zijn families in York die er al generaties lang wonen en die ook nooit de wens hebben gehad om daar verandering in te brengen. Dit is omdat ze in York veilig zijn. York is namelijk één van de weinige dorpjes waar de mist nog sterk is in onze hedendaagse wereld. De mist zorgt ervoor dat mythische wezens onopgemerkt tussen de normale bevolking kunnen leven. Er zijn dan ook, ondanks wat men ook gelooft, vele geheimen in York.


    S T O R Y L I N E
    Echter gebeuren er rare dingen in York de laatste paar weken. Op 28 December werd er in de sneeuw een lijk gevonden en vlak daarna vielen er meer gewonden. Het duurde niet lang voor de dader gevonden was en verbannen. Dat was echter niet het einde van de vreemde gebeurtenissen. Steeds meer van de mytische wezens lijken bloedlust te vertonen en vele van hen proberen het te verbergen in de hoop niet verbannen te worden. Maar wat als de mist langzaam weg lijkt te vallen? Valt er dan ook nog maar iets te verbergen?

    L I J S T J E
    - Naam
    - Leeftijd; Tussen de 16 en de 26
    - Soort;
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Extra

    Extra Informatie en regels
    - Probeer mannen en vrouwen gelijk te houden,
    - Elk mytisch wezen is in principe toegestaan, maar let op, mythische wezen die te 'sterk' zijn zullen ingetoomd worden. Je kan natuurlijk ook gewoon een mens spelen
    - Max twee rollen.
    - Minimaal 300 woorden
    - Geen perfecte personages en niet andere mensen hun personages besturen zonder toestemming
    - Allen Ik maak nieuwe topics aan.

    Omdat niet elke dag even boeiend is, zullen we proberen om zoveel mogelijk alleen dagen te spelen waar we ook echt iets mee kunnen.
    De Rp begint op 20 maart - Spring Equinox. Er is gedurende de hele dag een markt en er is muziek op het dorpsplein

    Verder; Ideeén zijn altijd welkom.


    R O L L E N
    NAAM - USER - PAGINA - SOORT

    M A N N E N
    NAAM - Grindywald - ? - Weerwolf
    Luke Jace Cain - Robbie Kay - Sophamoara - 1.2 - Helhond
    Kody Jaimes Arden - Dustin Mcneer. - Obeah - 1.1 - Mens
    Daley Tapio Mackenzie - Finlay MacMillan - PeterMaximoff - 1.3 - Half-fea

    V R O U W E N
    Ainsley Jack Halifax - Edgy -1.2 - Gorgon
    Adeline Doan Sandlin - Megan Fox - Nerha - 1.2 - Vampier
    Dorothy “Dothy” Therese Hayes - Rowan Blanchard - Autophobia - 1.3 - Mens
    NAAM - Ravenpuff - ? - ?
    Tempest - M0NA - 1.2 - Harpy

    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 12:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heb je enkel mythische wezens nodig of ook mensen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Even een mt ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil wel een vrouw!


    Tijd voor koffie.

    Obeah schreef:
    Heb je enkel mythische wezens nodig of ook mensen?


    Mensen zijn ook welkom :3 Dat zal ik er even bijzetten in de beginpost


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oke, ik wil gewoon meedoen, zou ik een jongen mystische wezen weet ik nog niet

    EDIT: faceclaim Robbie Kay

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 17:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Grindywald schreef:
    (...)

    Mensen zijn ook welkom :3 Dat zal ik er even bijzetten in de beginpost


    Dan wil ik wel graag een mensje. Een man. Een mannenmensje. Een mensenmannetje. :Y)

    faceclaim: Dustin Mcneer.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 17:04 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mag ik een vrouwelijke vampier?

    Edit: FC Megan Fox. Ik gebruik een van mijn oude rollen, die ik aanpas aan deze rpg. ^^

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 20:12 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alvast een kleine opzet, wordt natuurlijk nog verder uitgewerkt.

    KODY JAIMES ARDEN



    LEEFTIJD 23, geboren op 18 oktober 1993

    SOORT Mens

    INNERLIJK

    Positief
    – Charmant
    – Creatief
    – Dapper
    – Doener
    – Doorzetter
    – Intelligent
    – Optimistisch
    – Sociaal
    – Spontaan
    – Sportief
    – Vindingrijk

    Negatief
    – Competitief
    – Ijdel
    – Koppig
    – Nerveus
    – No brain-to-mouth-filter
    – Ongeduldig
    – Ontrouw
    – Takes no shit


    UITERLIJK
    Haar: Kody heeft tamelijk korte, asblonde haren die hij vaak met wat wax in model brengt. Zijn wenkbrauwen zijn vol maar onderhouden. Gewoonlijk heeft hij een stoppelbaardje staan dat hij altijd netjes trimt.
    Gezicht: Kody heeft een scherpe kaaklijn en kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. Zijn neus is eerder aan de brede kant terwijl zijn lippen eerder dun zijn.
    Ogen: De ogen van Kody zijn lichtblauw van kleur en amandelvormig. De ondeugd staat er vaak in af te lezen. Hij moet wel een bril dragen om te lezen en televisie te kijken.
    Lichaam: Vanwege zijn hobby heeft Kody een flink gespierd lichaam. Daardoor weegt hij ook zwaarder dan hij er uit ziet en is hij behoorlijk sterk. Hij haalt met zijn 1.80 een gemiddelde lengte. Hij heeft brede schouders en is smal bij zijn middel. Zijn schoenmaat is 43.
    Kledingstijl: Kody is niet het type dat je snel in een hemd zult zien. Hij verkiest makkelijke shirts en een trainingsbroek voor het werk en een jeansbroek als hij stappen gaat. Meestal kiest hij voor sobere kleuren zoals wit, zwart en blauw.





    GESCHIEDENIS EN FAMILIE
    Vader: Lucas John Arden
    Moeder: Cecilia Winthorp

    Kody werd geboren op een zonnige herfstochtend, omstreeks tien uur, in het Britse stadje York. Hij is de eerste en enige zoon van de Australische Lucas Arden en Britse Cecilia Winthorp. Reeds vanaf toen leek hij geboren te zijn voor het geluk. Met zijn blauwe ogen en guitige lachje wist als boreling al menig harten voor zich te winnen. Hij was een rustige baby die hield van knuffelen en zich urenlang in stilte bezig kon houden. Enkel als hij honger had moest alles snel gebeuren.
    Dat hij een intelligent kereltje was bleek al snel. Nog voor zijn eerste jaar kon Kody met enkele woordjes zoals; koek, vies en drink, duidelijk maken wat hij precies gedaan wilde krijgen van zijn moeder of vader. De twee waren gek op hun ventje en die liefde heeft hem heel veel goed gedaan.
    In de kleuterschool maakte Kody al snel vriendjes. Hij vond het niet erg om spullen te delen met zijn klasgenootjes maar liet in geen geval over zich heen lopen. Vaker wel dan niet was hij ook het lievelingetje van de leerkrachten. Alles zat hem mee.
    Die lijn trok zich ook door wat zijn latere schoolcarrière betreft. Op de middelbare school zorgden zijn looks ervoor dat hij heel wat meisjes aan de haak wist te slaan terwijl zijn competitieve drang er dan weer voor zorgde dat hij het in een mum van tijd tot aanvoerder van het worstelteam schopte. Worstelen was toen reeds zijn passie en rond zijn zeventiende besloot hij dat het ook zijn beroep zou worden. En die belofte heeft hij waar gemaakt. Op zijn 21e studeerde Kody af als leerkracht, waarna hij als bij wonder meteen aan de slag kon als gymleraar. Daarbij geeft hij niet alleen enkel gymles maar begeleidt hij ook het worstel- en atletiekteam.

    EXTRA
    ~ Geaardheid: hetero
    ~ Allergieën: honing en kokosnoot
    ~ Hobby's: worstelen & hardlopen
    ~ Job: gymleraar & parttime model
    ~ Huisdieren: 2 katers; Thackery en Crookshanks. Thackery is een zeer kleine zwarte kater met cerebrale hypoplasie. Dit is een afwijking in de hersenen die ervoor zorgt dat het diertje heel veel moeite heeft met gewoon staan en lopen. Hij kan zich wel voortbewegen maar het vergt hem tijd en ziet er heel spastisch uit. Toch laat Thackery zich hierdoor niet kelderen; hij heeft immens veel liefde om te delen en komt net als elke andere kat enthousiast naar zijn baasje toe als deze thuis komt - zij het dan op zijn eigen wobbelige manier.
    Crookshanks is een kleine, rosse kater met primaire epilepsie. Hier krijgt het beestje aangepaste medicatie voor en daardoor heeft hij er amper last van. Crookshanks kan heel sikkeneurig doen en is een moeilijke eter maar weet zijn kribbige momenten altijd weer goed gemaakt met knuffeltjes en likjes aan het eind van de dag.
    ~ Kody is een extreme geluksvogel. Geef je hem een kraslotje dan zal hij toch wel zeven op de tien keren iets winnen. Doet hij mee aan een wedstrijd die gebaseerd is op puur gelijk; hetzelfde verhaal. Ook op school had hij altijd het geluk dat een opdracht uitgesteld werd net als hij die vergeten maken was, etc.

    RELATIES

    Kody heeft slechts één serieuze relatie gehad. In het laatste jaar van de middelbare school leerde hij Nell kennen en na enkele dates viel hij halsoverkop voor haar. Toch had Kody het moeilijk om haar trouw te blijven; tijdens het uitgaan belandde hij weleens in bed met een ander meisje - ondanks dat hij bij Nell niks miste. Waarschijnlijk was het een vorm van bindingsangst of ging het hem om de thrill van het moment. Na een jaar of drie pikte Nell dit niet meer en gingen ze uit elkaar.

    Wie wil?
    - beste vriend
    - ...

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 9:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zet jullie erbij zodra ik mijn laptop heb ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een meisje :Y) Een mens.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hmmm, zou mijn jongen een helhond mogen/kunnen zijn?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mett als faceclaim trouwens Rowan Blanchard.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 20:43 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Kan ik een vrouwelijke rol reserveren c:?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jullie staan er allemaal bij!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik meedoen met een Fae/half fae?


    Bowties were never Cooler